kerstkaarten doen we dit jaar niet, ze krijgen al mooie geboorte kaartjes haha verder nu steeds meer pijn in me liezen, hopen dat we dit weekend ons meisje al kennen vasthouden
Oei wub, dat is minder! Doe rustig aan en hopelijk blijft het je bespaart dat je een heel medisch circus aan je lijf krijgt!
Vandaag wat meer last. Maar dat komt omdat ik de hele nacht heb liggen draaien denk ik. Het is gelukkig niet meer zo erg geweest als vorige week.
@ goofie & prinsesje88: verder voel ik me net een wrak, terwijl ik vandaag alleen maar op de bank heb gelegen en niks heb gedaan, heel appart is het. manlief zegt ook al wat is er met je je kijkt zo anders. ach we wachten het af en hopen op het beste, en dan voor iedereen hier natuurlijk met ontsluiting n rommelende buiken
Als je vriend zegt dat je zo anders kijkt dan zou het nu wel heeeel erg snel kunnen gaan gebeuren. Je gezicht vertekend blijkbaar heel erg op het moment dat je bijna gaat bevallen!!
@babystew: wat een mooie foto's van Mila! wat een lieffie is het toch! @bella: hoop dat jij de volgende bent, met al dat gerommel! wij hebben vanmiddag zo onwijs gelachen om Joep. hij zit in de applaus-fase (hij roept om alles "applaus" en gaat dan heel enthousiast in z'n handen staan klappen), als papa z'n schoenen aantrekt, krijgt ie applaus, als ik de afzuigkap uitzet, krijg ik applaus etc etc. vanmiddag gingen we boodschappen doen en om bij de auto te komen, moesten we met de roltrap omhoog. Joep stond alleen op de roltrap en stapte er zelfstandig vanaf, waarop mijn man en ik voor de gein heel hard "applaus!" riepen...en wat doet meneer...."dank" "dank" zegt ie, terwijl ie staat te buigen naar z'n publiek (wij dus)....we waren eerst te verbaasd om te lachen (geen idee hoe ie erop komt om te buigen...), maar we hebben er de rest van de middag om gelachen
Hoihoi, Hier nog bib, maar geen puf om bij te lezen. Sjees, gefeliciteerd met jullie dochtertje. Lekker genieten nu. Mikmak, jullie ook gefeliciteerd met jullie zoon, helaas ook gelijk gecondoleerd. Sterkte. Blondje wat fijn dat jullie thuis zijn en wat een mooi fijn meisje zeg. Hier druk dagje gehad, vanmorgen eerst gezwommen met stijn, daarna gelijk doorgereden naar de intratuin met oma. Stijn vond alle huisje helemaal mooi. Vervolgens door naarmn ouders, stijn daar naar bed en daarna nog een rondje gedaan over de wintermarkt en cadeautje opgehaald bij sint, want die was op dorp. Daar ook gegeten en vervolgens moesten we nog schoenen halen voor stijn, want die waren kapot gegaan. Nu dus aardig gaar, lig al lekker in mn bedje. Oh ja, de wieg hebben we ook weer meegenomen. Bekleding zit nu in de was, dus die kunnen we binnenkort ook opmaken.
@Mila: wat een droppie is het toch!! @joep: wahahaha super leuk! Ik zie het helemaal voor me! @wub: mmm klinkt niet goed Hier: potver de potver.. net tijdens het wandelen met de hond gewoon weer flink weeen gehad, komen we thuis.. weg...