@blackbird: dat wordt dus de hele nacht wandelen....(zal je hond leuk vinden!) wij hebben morgen Sinterklaasviering van mijn man's werk. ben zoooo benieuwd hoe Joep gaat reageren!
Wub, toch schrikken meid. Geen fijn idee dat je beginnende zsvergiftiging hebt en een 'slijtende' placenta. Is er verder nog geen plan van aanpak? Peanut, whahaha die Joep! Waar halen ze het vandaan hè. Wij hebben aan tafel ook zo gelachen om Fenna, met name ik Fenna kijkt naar Janco en zegt; papa wat zit er op je hoofd ? GRIJS Ik pieste bijna in mijn broek . Hoe ze er aan komt geen idee want hij heeft geen één grijze haar.
Hier trouwens een gedraaid kind. Voetjes of handjes liggen nu aan de rechterkant ipv al die tijd links. En ik voel flinke porren in mijn blaas. Geen idee hoe het nu ligt. Hoofd of stuitligging.
Meeste kindjes schijnen aan het eind met de rug links te liggen, zei de gyn van de week. Hier eerst altijd rechts en dus sinds 2 weken links en meestal worden die kindjes normaal geboren, dus daar hopen we maar op.
S avonds verbouwt beter geloof ik . Hier iig wel. Gelijk ook ff wat rek en strek oefeningen dan, hoofd tegen mn blaas, voeten in mn ribben
Ha ha kon ik het maar, hele avond wandelen! Nee door mijn BI zijn het mini rondjes.. al deden we er door die weeen wel 3 kwartier over wahaha ik moest steeds stil staan om ze weg te zuchten.. ook veel slijm verloren trouwens.. Maar t zet weer niet door.. getver.. nu natuurlijk kapot dus ik ga zo maar naar bed...
is dat "vast in bekken ingang"? heb er weinig verstand van, die van ons doet niet aan dat soort dingen. die blijft gewoon rondzweven.... het is wel een kont-schudder trouwens, de ene keer zit z'n kont links, de andere keer voel ik em rechts. enne...lekker complimenteus van Fenna! wij vragen ons ook constant af waar Joep z'n trucjes vandaan haalt, maar zo klein als ze zijn, ze pikken zooooveel op. Joep praat momenteel echt alles na, echt alles. en hij is nog steeds gek op discussieren....da's soms best vermoeiend
Sjees en man, gefeliciteerd met jullie dochter! Heb niet alles bijgelezen want dat lukt me niet met mijn hoofdpijn... Ga beetje scheel kijken van het scherm hehe. Hier ook nog BIB. Gisteren bij vk aangegeven dat ik me echt niet goed voelde, maar ze kon niet veel voor me doen. Enigste wat ik kan doen is paracetamol slikken en me koest houden. Mijn bloeddruk is wat omhoog maar ze vond hem niet te hoog. Met de kleine was alles gelukkig goed. Meneer beweegt flink dus dat vind ik wel een geruststelling. Heb voor komende week di weer een afspraak bij de manueel therapeut. Hopelijk kan zij me van mijn hoofdpijn afhelpen voor de bevalling VIBI: vast in bekkeningang BIBI: beweeglijk in bekkeningang geloof ik
het lijkt me trouwens echt onwijs k*t als je telkens van die "halve" wee-en hebt....maar goed, als het dan wel de boel maar voorweekt etc., dan heb je er tenminste nog wat aan gehad. maar ik heb echt geen idee hoe dat voelt en dat blijf ik gek vinden. Joep deed niet aan voorwee-en en dit exemplaar ook niet....
Oh met al jullie kidsverhalen kan ik echt niet meer wachten, haha! Zo heerlijk dat kinderen geen blad voor hun mond nemen!