Hier constant een kramp die komt en gaat. Voel het wel door mijn hele buik. Misschien zijn het wel weer gewoon mijn darmen.
bij mij heeft de gyn vanochtend dus even gevoeld, het hoofdje zat echt nog hoog en ze kon het makkelijk heen en weer bewegen. maar goed, ik had niet anders verwacht. had er eerder van opgekeken als het wel ingedaald was!
Ja wel even doen ja. Moet het wel weg zuchten als het er is. En nu heb ik het erover en gaat het weer langzaam weg. Pff.
De vorige keer had ik een ass.gyn en die rommelde wat aan mijn buik. Het is bij mij ook niet belangrijk aangezien ik toch een ks krijg. Gisteren voelde ik een bolletje aan de rechterkant van mijn blaas.
Hier altijd een ass gyn, maar die voelen altijd wel of het ingedaald is en met de echo kijken ze naar de ligging.
Ik heb met 35 wk alleen een liggingsecho gehad. Met 37 wk voor het laatst bij de gyn geweest . Dinsdag nog wel een ctg gehad bij de intake op de kraamafdeling .
Staan we bij de Mac geen idee wat ik wil uiteindelijk een grote cola en grote friet met dubbel frietsaus gegeten.Verder niks.Heel vreemd.Had nergens zin in. Verloskundige:mijn bloeddruk was nu: 149/86. Verteld dat ik me daar zorgen over maak vorige keer was hij 165/80. Hun vonden het nog goed, nou ik vind hem best hoog normaal is het 120/65. Maar ze gaan er niks aan doen, niet ernstig genoeg. Vraagt ze of de kleine vaak beweegt:Verteld dat de kleine soms uren niet beweegt, vond zij niet goed om te horen.Als de kleine uren niet beweegt moet ik gelijk bellen. Ja dag dan blijf ik bellen, we hebben gewoon een rustig kindje dat lekker slaapt overdag en pas sàvonds op bed trappelt. Dan ga ik overdag niet bellen. Daarna naar de winkel 2loempia`s gekocht en kaas, zit nu te wachten tot de oven klaar is met de loempia`s en ondertussen kaasblokjes te eten. Ik spoor niet.
Hier vanaf 36 weken elke week. Bij ons kijken ze elke controle ff met de echo oa ipv hartje luisteren.
Ik mag ook iedere week hoor, maar ik voel me goed en als er wat is kan ik altijd bellen. Ik voel het ook goed en genoeg bewegen.
Met 36weken had ik liggingsecho, en daarna moet je elke week terugkomen.Elke keer aan je buik voelen en het hartje luisteren.(doptone)
Ik kreeg ook alleen een liggingsecho omdat het daarvoor constant in stuit lag en een aantal dagen voor de echo, goed. Anders krijg je hier ook geen echo meer na de 20 wk echo. De gyn vond het niet nodig om mij iedere week terug te zien en ik ook niet eigenlijk. Ik ben nu toch na een week terug geweest en heb een half uur aan de ctg gelegen en een kwartier aan de bloeddrukmeter. Ik loop alleen bij de gyn omdat het moet ivm eerdere ks. En dan nu uiteindelijk weer een ks krijg waar ik zelf voor heb gekozen.