Lag al een uur wakker in bed dus ben nu maar even een kopje thee aan het drinken met een speculaas Hoop dat verder iedereen heerlijk slaapt, of is er misschien ook iemand aan het bevallen? Wub, ik heb het gemist maar begrijp dat er complicaties zijn, wat wordt het plan de campagne? Ik drink nog even mijn thee op en dan weer naar bed! Want wil eigenlijk rond afschut in de supermarkt staan, het is dan nog zo lekker rustig. Maar zal dan wel heerlijk liggen te slapen
hier ook een nachtbraker... vanaf 3.45 al wakker en na anderhalf uur draaien er toch maar uit. grrr... Groen, ik hoop dat je weer lekker kan slapen Ik ga nu even bijlezen...
Het was een gezellig goofie en daisy-avondje zo te lezen! wat een commentaar op alles dames, misschien moeten jullie maar verslaggever worden ofzo. daisy, jouw bloeddruk dus ook wat hoger! hebben ze bij jou geen eiwit gecontroleerd? goofie: waren het nu echte weeën? begint er naar uit te zien dat er bij jou ook wat rommelt. Blackbird: bij jou ook veel gerommel dus! Hopelijk zet het door! Nelta: kindjes vaak links met de rug? die van mij ligt eigenlijk al 6 weken rechts.. na ja, dan ben ik gewoon uitzondering op die regel! peuterverhaaltjes: geweldig, jullie kids! ik heb zo moeten lachen om de uitspraken! wil jullie wel even bedanken voor alle steunbetuigingen! Plan de campagne voor mijn 'complicaties': vanaf straks 24 uur urine verzamelen, dat controleren ze dan morgen en dan maandag krijg ik daar de uitslag van. Is ie goed, dan pas vrijdag weer naar de gyn, is ie minder goed, dan volgt opname of thuis bedrust, met mogelijk een extra controle in de loop van de week. Dus het is even afwachten. Ik moet nu in ieder geval al heel rustig aan doen, veel op bank/bed... saai! Maar goed, het is voor een goed doel.
Bevallingslijst 28-11-2011 Mamsie86 - 24 jaar - 1ste kindje - ?? - Bv 01-12-2011 Florabella - 29 jaar - 1ste kindje - Thuis - Bv 03-12-2011 Babyboo92 - 19 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv 03-12-2011 Tamm - 22 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv 04-12-2011 Bellamanuela - 22 jaar - 1ste kindje - Thuis - Bv 05-12-2011 Sniffy - 30 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv 05-12-2011 Minke03 - 30 jaar - 3e kindje - ziekenhuis - bv 06-12-2011 Brusje - 34 - 4de kindje - ?? - FV 07-12-2011 Peanut - 34 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Ovb 07-12-2011 Wub309 - 28 jaar - 1ste kindje -Ziekenhuis - BV 08-12-2011 Goofie - 30 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Fv 08-12-2011 Laraxx - 26 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV 09-12-2011 Robin88 - 23 jaar- 1e kindje - ?? - BV 11-12-2011 Blackbird - 26 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 12-12-2011 Germini - 33 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - BV 12-12-2011 Aapje 2009 - 30 jaar-2e kindje-Thuis-BV 12-12-2011 Babyummels - 31 jaar -2e kindje - thuis - BV 13-12-2011 Prinsesje88 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - FV 14-12-2011 Nijnonijntje - 27 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV 14-12-2011 Nieuwwolkje - 23 jaar - 1ste kindje - ?? - ?? 14-12-2011 Daisy1985 -26 jaar- 1e kindje -thuis bevalling -BV 15-12-2011 Susan79 - 32 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - FV 17-12-2011 Nicky1983 - 28 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - BV 17-12-2011 Groen29 - 30 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV 20-12-2011 Sjakie22 - 35 jaar - 1e kindje - ziekenhuis- BV 21-12-2011 Nelta - 25 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -BV 22-12-2011 Coon - 28 jaar - 1e kindje - geboortekliniek? - BV 24-12-2011 Wowkaat - 27 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV 25-12-2011 Wolfje22 - 26 jaar- 2de kindje- thuis- FV 25-12-2011 Petera - 36 jaar- 1e kindje- ziekenhuis - BV 26-12-2011 ons2ewonder- 23 jaar- 2e kindje- ziekenhuis- BV 31-12-2011 Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV 01-01-2012 Scrapdoodle4 - 30 jr - 1e 2 kindjes - ziekenhuis - BV 02-01-2012 Jonijoni - 27 jaar - 1e kindje - thuis - BV Afsprakenlijst: 30-11-2011 Prinsesje88 - Controle VK 30-11-2011 Nicky1983 - Controle Gyn 01-12-2011 Babyboo92 - Controle Vk BUDDIES LIJST Nijnonijntje & Babyboo92 Sniffy & Babystew Lin71 & Florabella Tamm & Nieuw wolkje Wub309 & Sjees Aapje2009 & Mikmak Coon & Goofie Prinsesje88 & Bellamanuela Tam27 & Jonijoni Kim1990 & Sammie88 Le0nieTje & Laraxx Nicky1983 & Blondje Robin88 & Scrapdoodle4 Baby Ummels & Suzan 79 Nelta & Peanut PeTera & Daisy1985 Sniffy & Mamsie Bevallen : 05-10-2011 Babystew - Mila Imare - 29.6 wkn - 1735 gram - 41 cm 27-10-2011 Blondje - Isa - 33.1 wkn - 1696 gram 14-11-2011 Luna - Robin Luca.s - 37.1 wkn - 3040 gram - 48 cm 18-11-2011 kim1990 - Lyah Lynn - 38.5 wkn -3190 gram - 49 cm 18-11-2011 Wennes - N.iene - 37.4 wkn - 3260 gram - 47 cm 22-11-2011 Lin71 - Esmee - 38.1 wkn - 4190 gram - 51 cm 24-11-2011 Sjees - Lois - 39.1 wkn - ............. - ............ 25-11-2011 Mikmak - Arnaud* - 38 wkn - 2625 gram - 50 cm Bevaldatum van jonijoni maar even aangepast... die stond op 02-01-2011! + afspraak gyn erbij gezet.
Dag meiden, Hier baalmoment. Vannacht slecht geslapen. En dat was eigenlijk niet erg, want had last van flinke (voor)weeen. Maar die werden even iets minder. Toen lukte me het om nog even te slapen. Nu ben ik wakker en is het akelig rustig. Balen dat het niet heeft doorgezet
Goedemorgen! Nijn, zeker balen meid! Hopelijk vandaag wat meer activiteit. Ik heb wel redelijk geslapen, een paar keer wakker daar maagzuur. Nog even en dan ben ik daar vanaf. Nu nog even lekker op bed liggen. Fenna kijkt tv. Straks stoffen en dweilen.
@sniffy Zo, een lekker schoonmaakdagje voor de boeg dus? Ik hoop ook dat er vandaag weer meer activiteit zal zijn. We zien wel. Kunnen het helaas toch niet bepalen.
Goedemorgen dames, Het valt me vanmorgen nog mee wat ik bij moet lezen Lig nog even lekker op bed, manlief is net zo aardig geweest om de laptop even te brengen zodat ik kan internetten Ach, hij was ook wel wat verschuldigd, die muppet had zijn wekker op kwart voor 7 staan omdat ie er vroeg uit moest, in plaats van dat ie dat ding 1x af laat lopen laat ie hem 3x aflopen! Gevolg dat ik dus klaarwakker op bed lig Zo, nu even op jullie reageren @Wennes: Nog gefeliciteerd met jullie dochter Niene. Inderdaad maar rustig aan doen, jeetje zeg wat ben je veel bloed verloren. Hopen dat het snel beter met je gaat. @daisy: Jeetje wat vervelend dat er weer een konijntje dood is. Ik hoop dat het met de andere 2 wel goed blijft gaan en dat ze elkaar ook accepteren. @goofie: ow thanks voor de site van de films, hebben we altijd iets te doen Haha wat kan jou vriend toch een leuke opmerkingen maken @wowkaat: ow lekker een shopdagje inlassen @babystew: ow wat een super schattig meisje is Mila! @prinsesje: en de kerstkaarten helemaal klaar of nog niet? Hier worden maar een paar kerstkaarten geschreven, de rest krijgt een standaard kaartje bij het geboortekaartje erbij. @wub: ow dat lijkt me wel even schrikken als je ineens onder controle van de gyn komt te staan terwijl de rest van de zwangerschap eigenlijk (redelijk) goed verlopen is en je hier geen rekening mee hebt gehouden. Wel fijn dat je extra onder controle wordt gehouden nu. @bella: ik hoop voor jou dat je niet al te lang meer rond hoeft te lopen. @peanut: whahahaha wat een geweldige actie van Joep Stonden andere mensen om jullie heen ook niet verbaast te kijken? @nelta: druk dagje gehad gisteren zo te lezen. @blackbird: ga dan eens een grote wandeling maken zodat het doorzet @sniffy: haha Fenna kan de toekomst voorspellen LOL @ oliebol Heb je niet hoeven aandringen op die KS die je nu krijgt? Bij ons doen ze dat niet zo makkelijk namelijk, ik moet het maar eerst zo proberen en bij de minste of geringste complicatie krijg ik alsnog een KS omdat ik absoluut geen tang of pomp wil. Jij ook al wakker geworden van het maagzuur, hier ook nog zo 1. @Robin: balen dat je zoveel last van hoofdpijn hebt. Idd te hopen dat de therapeut je kan helpen. @susan: had het inderdaad gelezen ja. Te absurd voor woorden. Is toch geen baby meer? Dan heb je gelijk een peuter in je armen. @nijn: balen meis dat het niet doorgezet heeft. Hopen dat het dat wel snel gaat doen. @hier: gisteravond naar de verjaardag van aanstaande schoonzus geweest. Was erg gezellig. Waren tegen half 11 een keer thuis. Had eerder thuis willen zijn maar helaas was dat niet zo. Wist op een gegeven moment van gekkigheid niet meer hoe ik moest gaan zitten. Had de hele tijd aan de linkerkant van mijn buik dat vervelende blauweplek gevoel weer. Kon nog niet eens mijn glas van tafel pakken dan deed het al pijn. Vandaag Sinterklaasmiddag van man zijn werk, heb gisteren al gezegd tegen manlief dat als het vandaag weer zo gaat als gisteravond hij alleen mag gaan, was hij niet zo blij mee geloof ik. Morgen op bezoek bij een tante van mij. We zullen zien hoe het gaat lopen. Iedereen een hele fijne dag vandaag!
Nijn, normaal doe ik op vrijdag, na de boodschappen , het huishouden. Maar dat is nu te zwaar. Nicky, ik mocht zelf kiezen een ks of een nat bev. Ik heb er eerst 2 wk over na kunnen denken. Toen ik vertelde waarom ik dus voor de ks had gekozen ging ze het gelijk regelen. Had jij bij Maartje dan ook een ks gehad?
BIB!!! Hier ook een rug en billen rechts, al weeeeeeeeeeken geloof dat de kans dan iets groter is op een sterrekijker. Ach dr is er nog nooit een blijven zitten! Zo hier nog steeds grieperig en gruwelijk sjaggie, dus ik ga jullie verlaten voor nu om je niet aan te steken haha!! nee grapje maar vind het even niet gepast van mijzelf om ye klagen aangezien Bella vrolijk aan het dansen is. Dus ik ga mijn moeder er maar even mee vervelen! Tot later dames!! Wub succes met kalm aan doen!
@sniffy: ik heb bij Maartje idd een KS gehad omdat het 1 een sterrekijkertje was en 2 bij iedere perswee ging ze net zover terug naar binnen als dat ze naar buiten kwam, ook de sterkte van de persweeën nam af en het duurde steeds langer voordat er weer een nieuwe kwam.
Goedemorgen hier ook nog bib. Vanacht geen krampen meer gehad helaas pff. Hier om een beeb zie zolang ik weet rechts ligt met haar rug. Ze ligt nu vibi dus zal geen draai meer maken de andere kant op denk ik haha. Vandaag lekker niks vanavond bij een vriendin eten. Ik ben er om 6uur al uit geweest omdat ik zo'n honger had. En nu begint het weer. Word daar gek van.
Goeiemorgen! ik meld me ook bib! Niet veel nachtbrakers zo te lezen! goed zo! @nijn: pfff balen is dat he? eerst pijn en weeen.. en dan niks.. ik ben er na bijna een week nu echt wel klaar mee @rug rechts: hier ook, maar hij wisselt soms wel 2x per dag.. en toch ligt ie al weken vibi! dus ze kunnen het wel! maar die van mij heeft blijkbaar nog heel veel ruimte.. zegt de vk iig.. het voelt heel anders als tie weer eens tussen mijn ribben ligt Hier ook aardig geslapen, 2x eruit om te plassen..ik word wel vaak 's nachts wakker en dan heb ik pijn in een arm, of een been.. gewoon omdat ik te lang in 1 houding lig.. hebben jullie dat ook? en dat je vingers vaker "slapen" zo gevoelloos zijn.. maar dat heeft wss te maken met mijn lage bloeddruk..
@blackbird: Hier gelukkig geen last van pijn in de armen of benen omdat ik te lang in 1 houding lig. Ik draai zovaak 's nachts... Dat "slaap" gevoel in de vingers had ik bij Maartje wel heel erg, toen had ik ook "last" van het tunnelsyndroom maar dat gaat na de zwangerschap weer over gelukkig. Ik begin nu wel steeds meer vocht vast te houden wat ik de hele zwangerschap nog niet heb gehad. Merkte het een week of 2 geleden dat ik mijn sokken uit deed en de randjes van de elastiek in mijn enkels had staan en nu sinds een dag of 3 krijg ik steeds meer last en pijn aan mijn handen, dat is ook vocht helaas.
@vocht: gelukkig nog niet! *afkloppen* ik heb hier wel al weer 100 harde buiken gehad sinds ik wakker ben ofzo..pffff (ok ok 100 is mss beetje overdreven.. mijn buik is meer hard dan zacht iig..)
Dat is wel balen dat je zoveel harde buiken hebt sinds je wakker bent. Hier vandaag gelukkig eens een keer niet. Had gisteravond toen ik naar bed ging wel om de paar minuten (zat nog geen 5 minuten tussen) stekende pijn in mijn buik. Ben uiteindelijk wel gewoon in slaap gevallen.
6 kilo baby OMG en dan vaginaal bevallen. Misschien wel zonder complicaties, maar zeker weten dat die er verzakkingen en een echoput eraan over houdt. Ik moet er echt niet aan denken.
@black Ja vreselijk irritant Kan me inderdaad voorstellen, dat jij na dag nummer zoveel er helemaal klaar mee bent.
Ok ! Toen ik met 35 wk bij de gyn kwam zei ze gelijk; ondanks dat het nu goed ligt mag je sinds dit jaar kiezen. Omdat je kans hebt op het scheuren van de baarmoeder. En de kans dat het alsnog een ks wordt 1 op 3 is.