Straks zal het gezeur over het vocht wel weer komen. Mijn s.zus komt nl. langs. Ze komt alleen langs om een cadeautje voor Fenna te brengen en voor de rest zie ik haar nooit spontaan. Die zat de vorige keer ook al, jeetje wat zie jij er uit.....
@sniffy: mmmm dat is wel vreemd dat de gyn er bij mij niks van gezegd heeft. Ach, ik zie wel. Succes met schoonzus vandaag. @hier: de postbode stond 20 min geleden op de stoep met een pakketje, nieuwe gsm voor manlief. Denk alleen niet dat het iets voor hem is, ik heb al moeite met typen op dat ding. Maar ik kan nu wel hier reageren dat kon ik met mijn andere niet. Ee.zullen zien wie de gsm pakt. Ik kan eigenlijk in maart pas een nieuwe.
Ligt misschien ook aan de Gyn hoor. Als je zo'n oude knar hebt die denkt dat alle vrouwen en bevallingen hetzelfde zijn en waarvan je het dus eerst zelf moet proberen ...... Zeg maar tegen je man dat het ECHT niks voor hem is
@baby 6 kilo: wahaha zit me net te bedenken dat die vrouw mss wel zo graag vaginaal wilde bevallen omdat haar man dan mss niet meer naar haar om zou kijken.. na 14 kinderen.. wie weet is ze het wel super beu de leut is er denk ik wel af nu..tenzij hij heel groot geschapen is @vocht: oow ik ben echt blij dat ik dat niet heb! ik heb juist helemaal niet dat mensen zeggen dat er niet uit zie.. meer van: nou daar moet nog wel wat bij hoor.. je buik gaat nog heel hard groeien.. ja ja Hier net terug van een mini uitstapje naar de winkel (laatste spullen die we vergeten waren gister) echt er naartoe gelopen met de fiets aan de hand, ongeveer 400 meter, toen door de winkel met een kar, voor maar een paar boodschappen en toen weer met de fiets lopent terug (hoefde ik niet te tillen) naaaaa KAPOT nu! ik kan wel weer terug naar bed om nog te slapen.. aaaarrgg..
@sniffy: hihi dat heb ik al naar hem gsmst Ben benieuwd wat hij ervan vindt, ach en anders heb ik nu al een nieuwe telefoon We zien wel hoe het loopt. De gyn die ik heb elke keer is een vrouwelijke en niet eens zo'n oude vrouw. Ik zal de volgende keer (als die nog komt) eens vragen naar een andere, al doen ze dat liever niet bij ons want het is toch veel handiger als je elke keer dezelfde hebt? zo luidt het motto in het ziekenhuis bij ons. Schoonmaakze! @hier: ik ga ook maar eens uit bed. Dochterlief is ook al wakker, die hoor ik tussendoor al gezellig brabbelen. Dan maar eens samen ontbijten en eens kijken wat we gaan doen.
@sniffy: ha ha nee geen pepernoten hier.. maar ik durf/wil echt niet meer fietsen.. ik ben bang dat ik val en het is nogal lastig/pijnlijk met mijn buik vind ik.. en och.. die 400 meter kan ik ook wel lopen
Goedemorgen dames. Ik ben weer bij. Hier gisterenavond harde buiken gehad om de 5 min, en steekjes "down under" maar niks heeft doorgezet... Zal wel indalen geweest zijn.
Goedemorgen meiden, ik heb na mijn nachtbraakactie toch nog redelijk geslapen van half 7 tot half 10 ofzo. Sniffy: succes met schoonmaken Nicky: ik zou inderdaad ook maar aangeven dat het echt geen telefoon voor hem is! Veel plezier bij sinterklaas vanmiddag! Nijnonijntje: ow, balen dat het nu weer rustig is... Flora: die Bella, lekker aan het dansen. Je mag hier trouwens best komen klagen hoor.. kan me voorstellen dat je behoorlijk sjaggie bent van het feit dat Bella nog steeds in je buik zit! Blackbird: klinkt als een enorme tocht zo! Tja, die conditie he... Succes met je harde buiken, zou er dan bij jou iets gaan gebeuren vandaag? we hebben al 1 dag geen babynieuws meer gehad, wordt wel weer eens tijd! Goofie: bij jou nu ook weer voorwerk... wel gek dat de een het juist 's nachts heeft en de ander juist overdag... Hier trouwens totaal geen voorwerk, ja, af en toe een harde buik, maar die is niet echt pijnlijk ofzo. Ik hoop zo dat mijn bevalling een dezer dagen spontaan begint, ik heb niet zoveel zin in inleiden omdat er iets mis zou kunnen gaan enzo, maar ja dat heb ik zelf niet in de hand. Straks komt mijn schoonmoeder, nog even helpen in het huishouden, tja en verder maar een beetje kalm aan doen. Ik meld me vanmiddag wel weer eventjes, fijne dag voor iedereen! Enne... iedereen bij wie het rommelt: ik duim heel hard voor doorzetten en dus ook babynieuws!!!
Bib.. hier net uit bed.. haha rug rechts, hier ook al weeeeeeeeken haha.. ach we zien het wel.. verder wel bijgelezen maar niet veel blijven hangen sorry! Fijne zaterdag!
Hier ook nog bib! Vandaag naar m'n ouders in Friesland dus niet teveel kletsen hè dames!! Weinig nachtbrakers trouwens vannacht... Het ruggetje ligt hier trouwens links...perfect voor de keizersnede
zo, even pauze! Ik ben trouwens benieuwd hoe de kat zich dit keer gaat gedragen. De vorige keer toen ik in het zkh lag, werd hij ziek. Weinig eten, braken en sip. Janco was nog met hem naar de dierenarts geweest. Bleek hij mij gewoon te missen. Toen ik nl thuis kwam, na 3 dagen, was er niks meer aan de hand/poot
hier ligt het ruggetje rechts vanacht weer niet doorgezet en volgens mij voorweeen gehad maar durf het niet met zekerheid te zeggen wat het precies is haha.. nu alleen nog een drukkend gevoel bij vagina en soms krampjes.
@Wub, nee ze gaan niks controleren, het is nog niet hoog genoeg vinden ze. @Goofie, gesprek van gisteravond heeft dus niet gewerkt, jammer.Bewegen kan ook wonderen verrichten, misschien 20x de trap op en af lopen? @Sniffy, wel lief een kat met heimwee naar jou. Weer wat nachtbrakers, slapen jullie nou nooit? Hier vandaag naar de Ikea, AH, Blokker, Wibra en Thuiszorg (klossen en die geweldige ondersteek/po halen).En vandaag gaan we het konijntje begraven. Vriendlief zei gister ja mag mij om 10uur uit bed halen ik beloof er dan uit te komen.Maar verwacht niet dat ik er binnen 5minuten uit ben.Het is nu 1.5uur geleden, hoelang doe je erover wakker te worden.GRRRR, begin nu al pissig te worden.
jeemig.. ik kan echt 1 van die winkels kiezen per dag om heen te gaan.. daarna is het echt op! ben jaloers!!! En grrr irritant he.. die mannen die je wel uit bed kan SLAAN! aarrgg en dan nog boos worden op je ook:x @sniffy: das wel heel schattig eigenlijk van die kat @wub: laten we hopen dat er iets gebeurd.. maar ik heb niet veel hoop.. morgen de verjaardag van mijn man hier thuis.. dus het zou ook niet zo handig zijn.. maar ja Ik ben dus moe maar toch nog maar even alle muizen en de ratten schoon gemaakt.. was nodig, ik wil namenlijk nooit dat er muizen vrouwtjes in de grote groep bevallen, maar dan moet ik ze dus wel op tijd apart zetten.. nu zit alles weer iig voor een week ok. mijn baby kan komen dus
@blackbird, Ik kan ook de hele dag bij 1winkel slenteren.(behalve thuiszorgwinkel die is niet zo spannend) Maar we moeten nog overal iets halen dus ik moet helaas wel snel elke winkel in en uit. Beloven uit bed te komen en het niet doen, en als ik er wat van zeg dan zeur ik op de vroege ochtend.GRRR Je hebt het beloofd.
Hallo hier ook nog bib! Vanmorgen boodschappen gedaan en daarna kado gekocht voor mijn nichtje die is gisteren 5geworden en daar hebben ee vanmiddag/vanavond verjaardag van kleine man gaat zo even op bed en daarna gaan we hier even naar de sintintocht kijken (die komt hier vandaag aan) En we gaan vanavond bij de mac eten (gelden die bonnen nog?)