Inderdaad en als je een kut moment hebt waarop je jezelf walgelijk vind en je je lijf helemaal wat bent. Dan denk ik altijd van binnen. Ja ja dat zeg je alleen maar voor mij. Haha. Dat zeg ik dan maar niet hard op
@daisy Ok thanks zal straks even gaan kijken! @minke Ja dat is zeker balen al dat vocht @nijn kan me wel indenken dat je daar van baalt Ik hoop voor je dat het toch snel doorzet @goofie Nee dat is niet slim van je vriendinnen maar idd leuk bedacht
Ja en volgens mij zeggen ze het gewoon in het belang van hun kind. Gaat echt niet meer om mij hoor. Ze willen natuurlijk die kleine van hun er uit hebben Ach ja, verder zijn ze ook wel lief hoor.
Hier liever dit weekend niet bevallen Morgen is mijn overleden broer jarig maandag mijn zus en ik dus ik doe even niet mee met het bevallen
@Nijn: ha ha nee ze zijn het gezeur gewoon beu! Mm hier ligt beebje nu al halve dag met zijn ruggetje rechts.. dat is de "verkeerde" kant voor hem.. hij ligt altijd links.. mss een voorbode?? Aah ik hoop het! Wie helpt me duimen? Man ik ben wel echt in een zeikmodus vandaag! Sorry hoor.. maar zit er gewoon even doorheen.. gister weer hoop en nu weer nix.. brrr nu snap ik pas echt dat vrouwen de gekste dingen gaan doen om maar te bevallen.. en dan zit ik nog niet eens op 38 weken
Ik duim echt heel hard met je mee, voor jou voor mij en voor de rest. Totdat mijn duimen er gewoon lam van zijn.
o, ik weet precies wat je bedoelt. Dat is zo'n drama, maar ja ik doe het toch. Ben daar te ijdel voor. En lijkt me helemaal om straks als ik moet bevallen iedereen tegen een harig lichaam aankijkt. Waar dan ook.
Ik vind haar verschrikkelijk. Dus laat het niet staan. Maar tegenwoordig duurt het zo lang voordat je klaar bent. Normaal is het zo gebeurd. Heb ik nog mazzel dat ik niet zo behaard ben.
ontharen; ik moet me van onder wel ontharen voor de KS. Ik doe het wel met een ladyshave anders ben ik straks zelf al begonnen aan de KS
@Nijn Dat is dan afgesproken ik moedig jullie allemaal heel hard aan Kom maar decemberbaby s kom maar jullie mogen er (bijna) allemaal uit komen nu Graag willen jullie papa s en mama s kennis met jullie maken dit weekend doet nu even de weeendans voor jullie
Ik scheer ook altijd alles zelfs mijn armen Heb altijd hele zwarte haren op mijn armen gehad en vond dat zo lelijk ,heb het toen een x geschoren,was 16 ofzo en doe het nu nog wekelijks Vind het bij andere vrouwen ook lelijk staan,sorry