@Nijn Nee ben altijd zo klaar ,doe dat gelijk onder het douchen Ok ben benieuwd of het heeft gewerkt ,want zit nu uitgeteld op de bank van het dansen
voor mij geen weeëndans hoor! Aapje, ik heb gelukkig hele lichte haren op mijn armen dus die zie je niet zo goed. Ik vind zo'n plukje shag onder je arm echt ranzig.
O, jee als je je eigen bevalling maar niet op gang hebt gebracht. Zou graag de niet weeendans voor je doen,maar ben bang dat dan weer verkeerd gaat bij mij hahah.
Ik hoop het voor je Tamm Kan me wel indenken dat je het zat bent nu @Sniffy Ja dat scheelt wel,ik had echt van die zwarte haren,bah Ja dat vind ik ook zo vies een vriendin van mij laat het gewoon staan en die heeft in de zomer dan ook van die jurkjes of hemdjes met spaghetti bandjes aan,blegh zo goor en dan ruikt ze nog erger naar zweet ook ,zie je zo die zweetdruppels hangen, kots kots kots
o ja haha en alsof die personen dan extra trots zijn op hun plukje shag. De armen gaan dan vrij vaak omhoog vind ik. Ben dan altijd behoorlijk in shock...
@Nijn Nee heb gezegd dat het voor (bijna) alle decembermama s is en niet voor mij ,(hoop nu toch wel dat het voor jullie werkt en niet voor mij ) @Sniffy Nee geen zin in visite ,maar we moeten stras nog wel op visite Heb ik wel zin in ,heb ik dat gezeur hier ook niet ,haha Mijn vriend zei al hou je je verjaardag nog? Nee heb ik dit jaar geen zin in
O ja dat idee heb ik ook,het valt in ieder geval goed op al dat haar Mijn vriend heeft daar helemaal een hekel aan Weet nog dat we op het werk waren en dat we aan het eten zaten en kwam er een vrouwelijke collega bij zitten en die deed haar armen omhoog en daar kwam me toch een pluk shag tevoorschijn Hij heeft zijn eten laten staan en is gelijk naar de wc gelopen ,daar kan hij dus echt niet tegen
Krijg je visite dan vandaag? Ik heb daar nu ook echt geen behoefte aan. En ja schoonmaken. Dan heb je lekker alles schoon. En twee dagn later denk je......oke,we gaan maar weer eens. *zucht*
vind het zelf persoonlijk ook niet vrouwelijk als je het haar laat staan Ik weet nog dat mijn moeder een x geopereerd moest worden en dat ik en mijn zus meeliepen met haar naar de ok zie ik allemaal haar op haar benen,heb er gelijk wat van gezegd Goh zegt ze alsof ik me daar nu druk over maak Nee maar ik wel ,haha
Nee de mijne ook niet. Die vind dat zo vies. En al helemaal omdat hij gewend is dat ik natuurlijk geen plukje haar laat staan. Ja wel op mijn hoofd natuurlijk.
Mijn s.zus komt langs. Ze komt een sinterklaascadeautje brengen voor Fenna. Ze blijft meestal niet lang
@aapje ja dan schaam je je een beetje voor je moeder haha. Ik heb een schoonmoeder die ook niet heel consequent is met ontharen. Zeg maar gerust, bijna nooit. Jakkes!!