December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Sniffy
    Nou idd die wil nooit weer een zwarte piet zien ,haha
    O brr een brandwond in je oksel

@Goofie
    nou wij hadden ook zoiets ,vond de pieten niet zo leuk dit jaar hier
    beetje erg nep ook
    Haha wel goed dat je transparant doet,anders heb je straks je hele voeten gekleurd ;)

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    blackbird, ja het zal zeker druk zijn, zo voor sinterklaas. Volgend weekend zal het nog erger zijn.

En maar zeggen dat ze nergens geld voor hebben ;)

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    aapje, hij begint in mijn oksel en loopt door tot mijn elleboog (wel aan de binnenkant van mijn arm)

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Aapje, dan ben je wel gelijk van het sinterklaasgedoe af.

Fenna vindt het leuk, vanaf een afstand ;)

Ze mag vanavond haar schoen weer zetten. Ze krijgt een prinsessenborstel en kam.

5. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede middag allemaal

ik kom me eindelijk melden met BIB heb er nu pas tijd voor.

gister einde van de ochtend ben ik hier nog geweest en toen hadden we het ineens druk maar gezellig druk.we zijn naar een vriend geweest die aan het klussen is in zijn nieuwe huis.daarna zijn we gestopt bij de ikea bakkie gedaan en ff rondgelopen.toen naar huis gegeten opgefrist en toen naar die zelfde vriend maar dan bij zijn ouders thuis zijn moeder was jarig.

vanochtend een beetje uitgeslapen.en daarna de weekend boodschappen gedaan man o man het was onwijs druk hele lange rijeen voor de kassa's thuis aan gekomen alles opgeruimd man lief heeft beneden alles goed gezogen de katten palen en van alles en nog wat .ik heb onder tussen appelflappen staan bakken nou die zijn goed gelukt smaken lekker .en nu lig ik kapot op de bank me benen doen pijn en kan op het moment weinig hebben van de katten.oja tussen door heeft me man nog een buik foto gemaakt zal hem zo van de camera afhalen en hier ook plaatsen.

6. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @Coon: jeetje wat druk! Wel fijn dat alles gedaan is! Vind ik iig altijd!

7. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Coon,
    We hadden het vanmiddag over scheren. Nou lees ik net jou stukje en zat ook nog ergens anders aan te denken.

Dus ik dacht te lezen dat je de benen van de katten ging doen :D ;)

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Coon, mooie buik!

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Mooie foto's hoor Coon!!

Zo eindelijk de juiste aerosleep binnen, wat een kneuzen bij de babydump. Heb nu verkeerd in huis 2x ledikant original en 1x protect wieg haha ik zal ze braaf wegsturen!

Uiteindelijk gaven ze me gelijk en hebben ze de Site gelijk aangepast, goh zei ik dat vijf week geleden in mijn eerste mail naar hun ook niet?! Ach laten we het erop houden dag het bij hun even duurde voordat ze snapten dat ik niet akkoord ga neg een 1 laags original terwijl ik een 3 laags product heb gekocht ;)
    Nu heb ik de protect voor se original prijs :)

Dus het ledikantje is er nu ook klaar voor, lampjes klaargemaakt als vriendje zo even twee schroeven erin jast dan kan ik ze ophangen, weer een raak om door te strepen. Heeeeeerlijk!

11. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @Flora: pff hehe! Eindelijk opgelost.. ze kunnen soms ook zo moeilijk doen!!

Heeft er bij iemand het duimen al geholpen by the way? Hier nog niet veel beweging.. :(

12. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Babystew
    En weer opnieuw al is het al zo vaak gezegd. Wat heb jij toch een heerlijk prinsesje toch. Ben helemaal verliefd, met der mooie lachje!

@Florabella
    hahaha komen ze even langs. Kan me ook wel voorstellen dat je ma zenuwachtig is. Zeker met al dat gerommel wat de kleine Bella doet! He he eindelijk de juiste bestelling binnen! Dat heeft ook belachelijk lang geduurd zeg!

@Daisy1985
    Hier ook wederom een MAC avondje gehad gisteren. hmm wat is dat toch lekker :p. En zo te lezen had jij vandaag een drukke dag voor de boeg! Alles gelukt?

Hier heb ik gewoon voor een euro van die kleine kerstkaartjes gehaald bij de wibra. Heb ze al geschreven en dan kunnen ze zo hoppa bij de geboortekaartjes!

@Tamm
    Fijn dat je weer was goedgekeurd bij de vk! En ook jij gefeliciteerd met je mijlpaal. Lopen we lekker samen door .. Zou leuk zijn als we ook op dezelfde dag zouden bevallen :p. Rommelt het al wat bij je?

@Wub309
    Oeh meis dat is even schrikken van die zwangerschapsvergiftiging! Wel goed dat ze het nu ontdekken en je heel goed in de gaten houden. Vooral met die placenta.. Maar je bent in goede handen zo te horen;)

@Nijnonijntje
    Hoe is het nu met het gerommel?

@Nicky1983
    Hmm misschien heb je dan voor nu ook je weekend een beetje te vol gepland? Ik kan hier ook echt niet te lang stil zitten op een stoel, alles gaat me dan pijn doen! Ik hoop dat je nog wel even kan genieten van het weekend!

Waarom is de bevalling bij een sterrekijker eigenlijk vervelender?

@Blackbird
    Wel fijn dat je nog zo aardig hebt kunnen slapen! Hoe zit het nu met de weeen? Fijn dat je toch nog een leuk cadeau hebt kunnen vinden. En niet huilen hoor! Dat vind ik zielig.

Hier alleen iets licht vocht in de vingers sinds een paar dagen. Mijn ring zat opeens erg strak en nu wilt ie ook niet meer om. Dus ik ben blij dat ik hem al had afgedaan.

@NieuwWolkje
    Nou dan beginnen die pilletjes misschien toch iets te doen?

@goofie
    Nog op je vraag over die films site. Bij mij is het: of hij doet het of hij doet het helemaal niet. Maar over het algemeen is ie wel gewoon aardig snel. Heb je nog een film gekeken? Lieve opmerking van je vriend vanochtend!

@Aapje2009
    Misschien een beetje laat, maar ja! Die bonnen gelden nog tot 4 december. Hahaha leuk die weeendans! Helaas gebeurd hier nog niks :( Arm jong hahaha, ik zou me denk ik ook rot schrikken als er zo'n debiel achter me aan zou komen :p.

Ik moest voor het lenen van de po en klossen mijn legitimatie laten zien en zorgverzekeringspasje.

@Coon
    Drukke tijd voor jou geweest. nu inderdaad maar even lekker op de bank en rustig aan doen! Mooie foto en ook een leuk shirt zeg!

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Flora, idd een stelletje kneuzen zeg. Gelukkig is het opgelost.

14. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Nee, hier nog steeds erg rustig. Heb nog niks aan het duimen of de weeendans gehad.

15. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Zo daar was ik weer. Gisteren na een gezellige dag hier kletsen, heel plots weg. Maar we besloten naar de Ikea te gaan. En pff lekker file onderweg en dat terwijl ik misselijk was. Geen ideale combinatie, maar gelukkig alles binnen kunnen houden. EN IK HEB EINDELIJK MIJN TVKAST WOEHOE :D!! Ik ben er zo super blij en trots op. Zal morgen een foto'tje plaatsen. Ook nog een staande lamp en een lamp voor aan het plafond. En nog wat kaarsjes enz.

Nu is het huisje eindelijk helemaal af! Vandaag schoongemaakt en de nieuwe kast ingeruimd. Alles is weer netjes en schoon. Daarna zijn we naar het winkel geweest. Paar oude spelletjes verkocht, boodschappen gedaan, enveloppen gehaald voor de geboortekaartjes en EEN NIEUWE FRITUURPAN hihi.

Dus van de week kan ik weer frikandellen bakken hahaha. En nou zitten we lekker rustig op de bank, vriend zit op de playstation en ik ben eindelijk weer bijgelezen op zp.

Vanavond even langs schoonouders en dan zit de dag er weer op! Wat ben ik toch blij dat ons huisje eindelijk helemaal af is.

Als de kleine dame zich dit weekend nou ook nog meld zou ik helemaal blij zijn!

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik doe niet mee aan de weeëndans ;)

17. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Boo, jij bent wel verwend hoor, een tv-meubel EN een frituurpan.

You lucky girl :D

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

Zo daar ben ik eindelijk,

ik post even snel een update,mijn bevallingsverhaal volgt nog maar nog geen tijd/puf gehad te schrijven.

Hier gaat alles lekker,We zijn 1 nachtje in het zkh gebleven omdat ik nog niet kon lopen,er zat en zenuw bekneld door de bi.
    Vrijdagmiddag konden we naar huis al was lopen nog steeds erg moeilijk,maar dat mag de pret neit drukken want met Lois gaat het goed.
    Ze is een mooie meid,53 cm lang en 3770 gram.
    Ze heeft een uur na de bevalling meteen aan de borst gelegen en wilde er de rest vd nacht niet meer af,mama heeft dus neit geslapen,want Lois heeft enorme zuigbehoefte.
    Afgelopen nacht wilde Lois weer neit slapen en uiteindelijk heb ik de vk geeld met de vraag wat ik moest doen we hadden al met kv 2 x 10 cc bijvoeding gegeven maar ze bleef honger houden en wil alleen maar an de borst,maar dat vinden mama's tepels neit zo leuk,uiteindelijk een speentje geprobeerd om de zuigbehoefte tegemoet te komen maar ook die was neit bevredigend dus hebben we om 4 uur vannacht nog een keer 20 cc kv gegeven en toen is ze gaan slapen.
    Vandaag dus besloten dat ik ga kolven om de bv op gang te krijgen en te houden,aanleggen werd echt te pijnlijk,en dat we bij elke voeding aanvullen met kv,sinds we dat vanmorgen doen heb ik een heerlijk tevreden en slapend kindje,dus ik ben helemaal blij.

Ik zal een foto plaatsen,ze heeft mooi donker haar en donkere ogen,vind ik echt heel leuk aangezien Aylani heel blond is met blauwe ogen.

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

kan iemand mij een kleine update geven,vd belangrijkste gebeurtenissen,want baal echt dat ik het even neit kon bijhoudenhier,maar met een dreumes en baby,visite etc is het erg druk nu.

zijn er al meer meiden bevallen??

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

hier onze lois

Deel Deze Pagina