Laraxx: zet hem op!! Inmiddels serieuze weeën hier, dus wordt nog spannend wie er eerder zal zijn! Gyn is ook net geweest, het is nu even afwachten of het uit zichzelf doorzet, anders gaan ze vandaag of morgen inleiden. bloeddruk was vanmorgen 135/95, blijft redelijk stabiel gelukkig, wel was mijn eiwit waarde 2,2 terwijl 0,3 toegestaan is. Dus nu officieel pre-eclamsie, en vandaar dat ze er vaart achter gaan zetten. Weeën komen om de 5 minuten, ik vind het best spannend. Als het goed is komt de gyn zo nog terug en vertelt dan of we al wel of niet naar de verloskamers gaan, dan bel ik manlief ook maar eens op (die heb ik bewust thuisgehouden vanmorgen om de laatste huishoudelijke dingen te doen!) Ik weet dus niet of ik weer kan updaten, maar ik probeer het wel via sjees en/of Flora als ik babynieuws heb! stuiter * de stuiter
In de supermarkt verkopen ze ook kant en klare kleine cakejes voor de klunsen onder ons. Me vriend wil uitslapen zolang het nog kan. En ik zit te twijfelen, wakker maken en hij is chagerijnig. Of laten slapen maar dan worden de klusjes weer niet gedaan.
Ach nee toch meisje. Als je erover wilt praten onder het genot van een kopje thee en een muffin dan ben ik er voor je hoor. Hihi
@Mikmak; mooi kaartje ! Sterkte met het regelen de komende dagen en op woensdag een mooi afscheid van jullie kleine perfecte man. @Wub & Laraxx, zet hem op beide  Het gaat snel nu ! Vandaag eens lekker helemaal niets doen, het is er ook echt t weer voor, echt herfstweer
@ mikmak, mikmakman en dochter; wat een mooi en liefdevol kaartje. De dienst zal vast heel mooi en gepast worden, veel sterkte en vooral voor de tijd daarna.
Dus je kan wel een taart maken maar geen cakejes? Taart ziet er wel heel mooi uit, knap gedaan. Ik kan wel cakejes bakken maar geen taart maken.
Ik kan alles De 2e lading die de oven in ging was wel goed , maar ja dan heb ik weer te weinig. Dus die eet ik ook maar op