wij hebben de cakejes gewoon bij de c1000 gekocht, voor de kraamvisite straks. Beschuit met muisjes is zo standaard en we willen allebij niet direct moeten bakken. Dan ben je er met je hoofd niet bij en mislukken ze waarschijnlijk toch.
De cakejes zijn alleen voor fenna om te trakteren op school. Thuis gewoon beschuit met muisjes 🐭
GO LARAXX!!! GO WUB!!!! hallo dames! meld me ook maar weer even met BIB...maar nog heel even en dan wordt het...BUB!! ik heb het gevoel dat het weleens een drukke baby-lanceer-week zou kunnen gaan worden. eigenlijk nergens op gebaseerd, maar donderdag is het eindelijk december, dus dan mogen we officieel werpen!!! net nog even de woonkamer verbouwd, ik had me in m'n hoofd gehaald dat ik de box toch op een andere plek wilde hebben....dat ligt vast niet aan de hormonen dus net lekker met meubels lopen slepen, samen met manlief. verder vanochtend m'n ziekenhuiskoffertje ingepakt, dus ook dat staat gereed. we hebben Joep al een aantal keren verteld dat de baby heel binnenkort uit mama's buik komt en ik merk dat ie er nu volop mee bezig is. hij wil telkens knuffelen met de baby, of even een kusje op m'n buik geven. zo schattig! we hebben een heel gaaf cadeau voor em gekocht, namens de baby. hij is gek van graafmachines/buldozers/hijskranen/etc, dus we hebben een grote Scoop (de buldozer) van Bob de Bouwer (die hij ook geweldig vindt!) voor em gekocht. hij wordt de komende tijd flink verwend, Sint en Kerst zitten er tenslotte aan te komen en 14 januari is ie jarig, maar daarna is het echt afgelopen met verwennen. zeg ik nu heel stoer @sniffy: wat ontzettend vervelend van die mislukte cakejes...en nog veeeel vervelender dat je ze nu zelf op moet eten...wat een enorme opoffering!! en wat een leuke taart heb je gemaakt! ik kan ook wel aardig wat dingen bakken, maar zo mooi als die taart van jou, zien die van mij er echt niet uit (maar ze smaken gelukkig wel lekker!)
Hier ook gewoon beschuit met muisjes. Zal dat van de week ook eens in huis halen. Ik heb trouwens ook nog geen versiering haha
Ik vind zelf bakken zo leuk om te doen Maar 12 voor 1 is idd niet duur. *gaat er nog een nachtje over slapen*
Oh die wind vind ik niet zo erg hoor. Als ik maar niet hoef te fietsen Fenna is alleen maar blij als het regent, dan kan ze straks haar regenlaarsjes aan.
Wat een mooie meid, Sjees: van harte gefeliciteerd! Ik zat ooit met je in een NOD-topic en was erg benieuwd hoe het nu met je ging. En intussen ben je al bevallen, jeuj!!!
Ipv beschuit met muisjes heb ik ook al eens soesjes met muisjes gehad. Hmm lekker slagroom Hier regent t ook, bleuuhh, net met de honden terug, die vinden de regen (helaas) helemaal niet erg
Peanut, dat de taart lekker is, is toch het belangrijkste?! Fenna mag een heliumballon uitzoeken voor haarzelf in het zkh. Dat vindt ze helemaal geweldig. Steeds als we in het zkh zijn wil ze even kijken Ik heb ook zo'n idee dat het een babyboomweek wordt
Vind ik ook, maar sinds ik zwanger ben mislukt alles. Dus ik koop het nu gewoon in de winkel. Vanavond etentje met schoonfamilie, we hebben er nu al zin in. Daarna wil schoonmama graag dat we daarna nog bij hun thuis komen koffie drinken. Ik zei net tegen me vriend: Ik krijg om 20.15 last van me buik, en zo erg dat ik beter naar huis kan gaan, en jij moet mee om mij bij te staan. Zegt hij: Ik heb er ook geen zin in, we gaan snel weer naar huis. Hij vond het blijkbaar nog een goed idee ook. Ik doe niet mee aan een babyboomweek, ik wil nog niet bevallen.:x
oooo spannend! Laraxx en wub zet hum op meiden! .... moeten dadelijk weg, maar kom wel weer snel kijken hoor, veel te spannend...
Voel me de hele dag al vreemd Ben ook ontzettend moe uit het niks.. Heb net gelukkig al wel een aantal ramen staan zemen. Nu maar ff uitrusten en zo weer verder! Ben echt heel benieuwd naar Wub, Laraxx en Germini! Ben benieuwd of we vandaag weer BEEBNIEUWS krijgen!