Even lekker naar buiten geweest. Krijg alleen wel een harde buik tijdens het lopen. Nu lekker een rijstewafel met kaas eten
Hoi meiden! Ben ik weer eventjes, VK is half uurtje geleden geweest en mn vliezen zijn inderdaad gebroken!! Nu nog wachten op de weeen.... ze had gehoopt dat ik die al zou hebben aangezien ze vanacht om 12uur al zijn gebroken... Vanacht wel weeen gehad om de 10 min maar zodra ik uit mn bed ging hielden ze weer op... kon er ook nog wel doorheen slapen. Ze moeten nu voor 12 uur vanacht komen om de 5 min een uur lang, zoniet, moet ik morgenvroeg naar t ziekenhuis en kom ik onder de gyn.. Er wordt dan een ctg gemaakt en wordt ik dinsdagmorgen ingeleid.. Duimen jullie mee dat het voor 12 uur nog doorzet??? Als ik verder nieuws heb zet ik het denk ik weer op fb, is makkelijker met mn blackberry Wub, bij jou ook spannend las ik; zet um op!!! Nou meiden, fijne avond jullie en als ik nieuws heb laat ik t weten!!
Spannend laraxx!! Je weet nu in elk geval dat het begonnen is....heerlijk!! Succes en ik hoop dat het snel doorzet!!
he dames, ik net van de trap gevallen denk van 9de tree na onder gestuiterd op me kont, heb gelukkig niks ergs, alleen schaafwond op me rug en me hoofd blauw omda ik daarmee tege de muur kwam. nu in de gaten houden hoe het in me buikie gaat. rommelen blijft het helaass nog de hele dag maar verder niets. las dat bij iemand de vliezen waren gebroken maar weet niet meer bij wie, wens je in ieder geval heel veel geluk toe en hopen dat je snel weeen krijgt
Laraxx, nou het einde is iig in zicht! Nu hopen dat t vanzelf doorgaat zetten Bella, ik zou na een val vd trap ALTIJD voor een extra controle gaan! Dus doe ons allen een plezier en bel je vk of gyn. Miss is er wel iets binnenin gebeurd wat jij niet kan voelen.
Sjees,Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lois!! Als eerste Gefeliciteerd met de geboorte van Arnaud,maar ook Gecondoleerd!*Slik* Hoop dat jullie het allemaal een beetje kunnen verwerken. Wub en laraxxx,Jullie kunnen het meiden!! Hoop dat het bij de rest ook snel doorbreekt!
he dames, bedankt voor jullie bezorgdheid, ik heb haar hartje net gehoord en ze beweegt nog goed dus we blijven wel allert idd maar bellen niet metee na de vk omdat ik er dinsdag al heen moet. liefs
Hier gaat alles goed.Lyah heeft nu 2 nachten lekker doorgeslapenDaar waren we dan ook erg blij om.Pff het was wel een hectische week,maandagnacht natuurlijk opgenomen en woensdagmiddag mochten we weer naar huis.Gelukkig doet ze het nu goed houd haar zelf lekker warm,en ze was gister 90 gr aangekomen en vandaag weer 50 gram Dus we zijn erg trots op haar!!
@ bella; het hartje horen zegt niks. Kijk maar naar Mikmak! Ik zou echt wel even bellen! Liever een keer te veel dan te weinig!!