December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het ergens toch wel rot dat we nog niks vernomen hebben van Germini...

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    O ja,ik ben 10 cm kwijt van me buik en al ruim 8 kilo afgevallen:$:D

3. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Wow kim, fijn zeg!! Hoeveel was je in totaal aangekomen?

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Daar hoop ik ook zsm op Kim!! Had nieuwe batterijen voor de weegschaal gehaald en had dat beter niet kunnen doen +24!

5. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @bella: hartje horen zegt inderdaad zoals prinsesje al zei niet zoveel. Je kan beter even bellen meid.
    @kim: fijn dat je al zoveel kwijt bent,dat geeft de vrouw weer hoop haha.

6. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Geen aanrader dus. Ik ben soms wel eens benieuwd wat er bij mij aan zit. Maar denk dat ik toch oversla. Haha

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Volgens de weegschaal in het ziekenhuis ben ik ong 1,5 kilo aangekomen vanaf mijn startgewicht.

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Dat had je inderdaad beter niet kunnen doen!:p

9. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Huh hoe doe je dat?

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Zo de frituur pan gaat hier zo lekker aan. Lekker makkelijk. We hebben hier nog niks uitgevoerd vandaag haha. Beetje film kijken en bank hangen. Een echte zondag.

11. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@kim
    Wow wat goed zeg. Zo vliegen de kilo's er wel af.
    Fijn dat ze nu al doorslaapt. En lekker aankomt al. Altijd een fijn geveoel.
    @laraxx
    Echt?
    Hoop dat het snel begint, want anders nog een dag er mee zitten en dinsdag pas worden ingeleid is wel heel lang.
    @bella
    Ga bellen meid.
    Denk dat de vk dat ook liever heeft.
    Gewoon zekere voor onzekere nemen.
    Beter 10 voor niks bellen, dan een keer niet bellen, terwijl er wel wat is. Dat vertellen ze mij hier ook in het ziekenhuis. Geen risico nemen lieve schat.
    En een ongeruste moeder is ook een probleem. Dat vertellen ze mij ook. Dus gewoon even bellen.

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Uh.....geen idee:)

13. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ dames: ik zal zo na het eten even bellen oke;)
    dan laat ik jullie weten wat ze zei.

ik ben in totaal 12 kilo aangekomen vanaf het begin:)

14. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Heel goed!

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Bella, zoals de anderen al zeiden, hartje horen zegt nix. Ctg geeft meer duidelijkheid over jullie beebje zich voelt. Daarnaast had ik bij Sophie dat haar bloed bij mij was gekomen en ze om die reden de dag dag erna gehaald is. Ze vroegen toen of ik een trauma had gehad (kon me nix herinneren) maar dit soort dingen gebeuren meestal wel door zoiets. Ik had toen nergens last van; ze bewoog nog, hartje klopte en dus toch vervroegd halen... Wil je niet bezorgd maken maar je wel waarschuwen. Die test heet trouwens Kleienhauer test, errug belangrijk na een val!

16. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Hei meiden! Weer even bijgelezen, we hadden vandaag verjaardag van mijn man voor de familie, dus ik had niets meer gelezen..

@laraxx en wub: jeuj! We willen babynieuws! Zet eem op meiden!!

@bella: schrikken! Bel anders gewoon even.. zijn ze voor..

Hier: mij cakejes waren wel gelukt:p maar bij mijn pakje moest alleen water;)

Heeeel veel voorwerk vandaag, dwz. Heel veel harde buiken en pijnlijke steken, maar t zet weer niks door hoor.. :(
    Nu is iedereen weer weg, pizza staat in de oven, dus lekker op de bank met de pootjes omhoog..

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Bella, blij te horen dat je gaat bellen!!

18. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Zo ben weer helemaal bijgelezen! Bezoekje vanmiddag was erg gezellig. Was bij een vriendin van mijn schoonvader. Dat is een ethiopier en lekker had ze gekookt joh! hmmm heerlijk pittig! Maar na een paar uur begon alles toch wel flink zeer te doen en werd ik erg moe. Bovendien moesten we ook naar huis voor de hond. Die wil ik ook niet super lang alleen laten! Was uiteindelijk 4 uurtjes alleen dus dat was nog te doen. Maar heel veel langer wil ik ook eigenlijk niet. nu lekker ontspannen op de bank zp-en en vriendlief hangt achter de playstation. Vanavond de finale van So you think you can dance woehoe!! Ben heel benieuwd wie er gaat winnen. Nog iemand die dat volgt?

@Daisy1985
    En is er nog wat van de klusjes gekomen?

@Wub309
    Oeh super spannend zeg! Go go go laat die kleine baby wub zich maar heel gauw melden!

@Sniffy
    En wederom wat kan jij toch een gave taarten maken zeg! Die je destijds liet zien waren ook al zo mooi. heel gaaf!

@Peanut
    Je bent er helemaal klaar voor dus :D

@Goofie
    Die zal wel druk zijn met de kleine. En helaas geen buddie, maar wel echt kut! Lekker ontspannen dagje, ach daar is de zondag toch zeker ook voor!

HEEFT IEDEREEN HIER NOU ECHT EEN BUDDIE?

@Laraxx
    Oh spannend meid! Hoop dat je gauw beebjes nieuws geeft aan ons! Ik ga hard voor je duimen dat de kleine zich snel aankondigt!

@Bellamanuela
    Jeetje meid. Sowieso even bellen! Doe je wel voorzichtig!! en met de Angelsound kan je dat niet checken he! Wel dat het hartje nog klopt maar dat zegt verder niks.! Er moeten namelijk pieken enz in zitten. Die kan je dan niet horen, zeggen ze hier ook altijd in het ziekenhuis enz. Zou echt even bellen!

@Kim1990
    Top dat het zo goed gaat met Lyah! Ga zo door zou ik zeggen kleine meid! En jullie lekker van haar genieten! En lekker hoor dat je zo gauw afvalt!

Ik ben hier nu ook ongeveer 12 kilo aangekomen sinds het begin. Moet zeggen dat ik de laatste tijd ook wel erg veel lekkere dingen eet, Maar dat weten jullie al wel hahahaha. Ach ik vind het goed zo!

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedzo Bella!!

Tja goofie, ik ben zo benieuwd hoeveel en hoe snel het eraf gast en dan moet je wel weten waar je mee begint, dus even door de zure appel heen bijten haha

Heb trouwens een belly bandit gekocht, ben benieuwd!

20. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goed zo! Ben benieuwd wat ze zeggen.

Deel Deze Pagina