Dus ik ben een wannabe, nou dank je wel. Hopenlijk gebeurt er vandaag nog iets en heeft laraxx snel d`r kleintje in haar armen.
Hier nog BIB, paar dagen niet geweest. Was even klaar mee, soms maak je je ergens druk om en dan neem je de moeite om het van je af te schrijven en vervolgens krijg je geen reactie terwijl je soms het woord MAC maar op hoef te schrijven en je krijg ongeveer 200reacties. Maar neem het niemand kwalijk hoor..zo bedoel ik het niet! Klaag dan gewoon verder tegen hub ipv tegen jullie haha Maar ben vandaag uitgerekend! Vannacht weer weeen gehad maar weer afgenomen rond een uur of 4. Aangezien ik al 2-3 weken slecht slaap en soms weeen heb en het helemaal zat ben, heb ik de vk gebeld die komt morgenochtend langs om te kijken of ze me al kan strippen. Zij co ook gelijk mn bloeddruk die steeds aan de hoge kant is. Als ik niet gestript kan worden krijg ik slaapmed zodat ik in ieder geval een beetje kan slapen. Op het moment rommelt het nog steeds een beetje maar niet echt weeen, dus hoop in ieder geval op wat ontsluiting!!
leuk ook een hyves! heb me aangemeld Had laatst ook maar eens facebook aangemaakt haha nog even kijken hoe het allemaal werkt..
Mamsie, spannend hoor allemaal! pff vandaag uitgeteld, hopelijk heb je je kleintje snel in je armen hopen dat de vk je wilt strippen..
Hier zelfde verhaal. bib. maar vannacht flinke weeen gehad. om 6 uur alles weg... nu af en toe een weeen zeurende pijn om 2 uur naar vlos. kijken wat die er van zegt.
Je mag klagen als je dat wilt hoor. Gefeliciteerd met je mijlpaal. Wanneer denk je zelf dat de kleine komt, binnen paar dagen, week of nog langer?Wat zegt jouw gevoel?
Zo hier ff lekker een uurtje op bed gelegen. Mamsie, dikke knuffel voor jou en ik hoop dat de kleine snel komt. Laraxx, hopelijk schiet het bij jou ook op. Ik wist niet dat ze je nog zo lang door lieten lopen met gebroken vliezen. @het zat zijn, hier ook nog niet echt. Heb gelukkig ook weinig last van voorweeen en stel me ook in op minimaal 41-42 weken, dan kan het alleen maar meevallen. @hyves, heb het nog wel, maar doe er eigenlijk niks mee.
@Daisy, ik durf nergens meer op te hopen. Heb die weeen al vaker gehad en steeds als ik echt in slaap val tegen de ochtend zijn ze weer weg! Gelukkig wil de vk me strippen, als ik ontsluiting heb want anders kan het niet. Heb sowieso voor do nog een afspraak bij de vk en vrijdag bij de gyn. Als je overtijd loop krijg je extra controles en moet je naar de gyn. Dan checken ze ook je hoeveelheid vruchtwater, beweging vh kind e.d. Maar hoop natuurlijk dat of het vandaag doorzet, of dat het strippen wat doet morgen! Heb me ook aangemeld op hyves!!
goofie ; waarom vraag je me dat nou hahaha. Daar weet ik geen antwoord op. Oja ik weet wat. Als iemand zich wilt toevoegen moet ie het gewoon eerst hier op ZP melden. Dan weet ik het zeker! mamsie86 ; Heb ik tussendoor iets gemist? Heel erg sorry als je je ''verwaarloosd'' zal ik maar zeggen voelde. Please blijf lekker hier klagen. Zal goed opletten,! En inderdaad toen ik net de lijst zat te bekijken zag ik dat je vandaag bent uitgerekend! We gaan heel hard voor je duimen dat er gauw wat gebeurd en dat anders in ieder geval de vk je kan strippen morgen. Snap dat je het dan helemaal zat bent met al dat gerommel! Babyummels ; Nou misschien heeft het al wat opgeleverd!
@Babyummels: Hier ook nog steeds krampen in onderbuik.. Ook ik moet om 2uur naar vlos, gezellig gaan we samen op afstand!!!
ik heb me meteen aangemeld voor de hyves, dus almachtige beheerder? Hier net gestript ik had het eigenlijk niet verwacht dat ze het zouden doen, maar het 1e wat de vk zei toen ik binnen kwam was: nou ik had echt niet verwacht jou hier nog te zien vandaag!!! Zij was ook degene die vorige week aan mijn bed stond.. ze dacht dus echt dat het ging beginnen toen.. Dus ik uitleggen dat het al een hele week rommelt en dat ik nogal moe was van alles.. dus ze vroeg over het strippen.. tjah.. niet geschoten is altijd mis dus.. en ik had nu (hou je vast..) al 2! cm ontsluiting al die voorween dus toch niet voor niks geweest.. Ze schrok eigenlijk een beetje aangezien de voor-weeen weer meteen begonnen terwijl ze me aan het strippen was haha bij mij is mijn baarmoeder zo belachelijk gevoelig! Maar goed.. ik verwacht niet echt dat ik vandaag ga bevallen.. wel veel gerommel nu natuurlijk.. we zullen zien
Mamsie... ik snap je wel hoor. is hier vaak een hoop geouwehoer. ik heb dit weekend ook niet uitgelezen. is bijna niet te doen. hoop dat ze je kan stappen. maar morgen pas???? Dat is nog wel lang?? Ik vind dat ze je vandaag moet zien!!! Zo ik heb gesproken
Spannend, hopenlijk heb je snel je ukkie in je armen *doet weeendansje voor mamsie* Kom op mamsiebaby!!!