December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Spannend, het word inderdaad babyboom week.

2. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ahhhh brusje, jij ook al!! Spannend zeg!! Hoe voel je je nu? Heb je nu ook weeen?

3. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    aah ik ben blij dat je het zegt, dat idee heb ik dus ook echt heel erg!:$ ik wil eigenlijk na een week wel weer een wandelingetje naar het park kunnen maken hoor.. met kinderwagen natuurlijk:)

@goofie: oja totaal in de stress! toen de weeen begonnen vorige week moest hij van de vk even het kraampakket pakken.. Wat is dat??:$ eehhm.. die grote oranje doos waar vrij groot "kraampakket" op staat;) ziel.. totaal over de toeren..

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Spannend brusje!! Waarom gaan ze "al" inleiden?

5. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Nee geen vruchtwater.
    En ik gebruik tena lady, dat is discreet en bied mij de hele dag zekerheid.:D

6. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    wahaha lol:D heb je wel gelijk in ja..

7. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend hopelijk wordt he teen babyboom week

ik heb me ook aangemeld voor de dec hyves

zo net de boodschappen gedaan.en het is me eindelijk gelukt om in weken tijd de woonkamer te stoffen ik wilde meer doen maar kreeg pijn in me buik werd hard nu lig ik op de bank en voel heel veel druk bij me ribben.ik denk dat ze lekker met dr kont weer aan het duwen is.ga morgen kijken of ik de gang en de keuken kan gaan doen en zo steeds een stukje verder.
    me man is ff weg op zijn motor is nu lekker weer voor hij wist nog niet of ie lang weg bleef ach we zien wel

8. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Wat spannend hier! Veel baby's gaan zich aandienen binnenkort!
    Hier ook al een tijd krampen, maar zit nog geen regelmaat in... Vannacht wel wakker geworden van de pijn en zat meer regelmaat in, maar dat zwakte weer af en nu is het weer rustig... ppffff

9. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @blackbird :p die van mij is ook helemaal van streek whahah! Iedere x als ik hem bel dan zit ie al half in de auto en is tie helemaal in de stress!

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik moet zo nog even in een potje plassen,maar ik moet maar niet pfff...
    Heb nog 10 minuten, dus paar glazen water dan maar

11. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    hoi meiden,

hier ook bib, maar ben ook nog niet zover als de meeste;)

Spannend voor een aantal van jullie, hoop dat er veel gezonde baby's worden geboren deze week.

hier gaat het z'n gangetje en dus niet zoveel bijzonders te melden.

Wel heerlijk aan het relaxen!

12. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Mijn vriend is echt de relaxte zelf, krijg je niet echt in de stress..
    Maar vertelde gisteravond wel dat hij van het weekend al wat papierwerk van zijn werk mee had genomen, zodat mocht het beginnen hij dat alleen nog maar hoeft door te mailen naar zijn werk.
    haha....ze zijn er toch ook wel erg mee bezig hoor!

13. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Florabella
    Ik gebruikte hyves eigenlijk ook zo goed als niet meer. Maar merkte dat er toch nog wel veel op zaten en dan is het wel handig om te hebben. Bovendien had niet iedereen hier fb dus heb ik voor diegene ook maar hyves aangemaakt.

@Brusje
    Dat is helemaal top meid. Goed zo. Ga maar lekker uitrusten en dan hopen dat de kleine heel gauw mag komen!

@Daisy1985
    En in welke woonkamer liggen we dan? He bah daisy. Dat hoort je baby te doen en niet jij. Hop naar boven met je natte billen. Onder de douche!

@Coon
    Die van jou is ook echt een ribbenfan he!

@Goofie
    Goed plan! Ik heb een lijstje gemaakt bij forum berichten. Zie je
    die? Aan de zuip jij!
    Nou misschien dat die babyboom dan toch echt gaat komen deze week. Wat wil ik toch graag dat ik daar ook deel van uit kan maken!

@ Mamsie86
    nee helaas niet, was het maar zo'n feest. Dat is laraxx. Die heeft sinds eergisteravond als ik het goed zeg gebroken vliezen maar de weeen komen niet op gang. Nou wilt ze eerst vandaag slapen en dan wordt ze morgen ingeleid als er voor die tijd niks gebeurd, Niet depressief worden hoor. Gewoon lekker hier op zp blijven en mee kletsen. Misschien kunnen we je dan nog een beetje gezelschap houden!

@Bellamanuela
    Nou dan wordt jij aankomende nacht in ieder geval geen nachtbraker! Dat is fijn. Beetje goed slapen doet een mens ook wat..

@Skattie84
    Fijn he al dat gerommel?

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    hier een vriend die heel rustig is. Hij vind het wel spannend, maar is niet zo snel gestresst. Hij ziet het allemaal wel komen. Denk dat die zenuwachtiger is tijdens de bevalling dan van tevoren. Hij doet zich tenminste rustig voor:p. of het echt zo is... haha

15. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @babyboo, ik moet de kleine toch het goeie voorbeeld geven?
    En Tena Lady is discreet en bied zekerheid gedurende de gehele dag, weet je dat nou nog niet?
    Mijn vriend is behoorlijk rustig, steek in me buik, harde buik lijkt hem nog weinig te doen.
    Ik ga iets te eten zoeken.

16. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0

En potje al gevuld? hahaha

17. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Ze gaan mij inleiden vanwege voorgeschiedenis van de eerste.
    Dit kindje is ook groot.
    De gyn was verbaasd mij te zien, had net zoals ik al verwacht dat ik al bevallen zou zijn.
    Ik ben niet bang, ondanks dat hij zegt dat het vooruitzicht een snelle bevalling gaat worden.
    Ik heb niet echt weeen, alleen harde buiken. Ik geloof een week ofzo geleden begion ik met weeen, maar die stopte en verder is er niks meer gebeurd.
    Zodra ik weeen krijg moet ik al naar het ziekenhuis

18. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    jep daar is ze helemaal gek op zeker de laatste 2 weken is het erg geworden.

19. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @mamsie: lol! ben ik blij dat ie van mij met de trein naar zijn werk gaat.. :p

@brusje: nou spannend hoor! je bent tenslotte ook al bijna 40 weken..

@babyboo: ook wel makkelijk zo'n rustige man.. ik vind het ergens wel schattig dat ie van mij zo zenuwen heeft:p

20. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is mijn man ook heel nuchter.maar hij is wel heel bezorgt dan zegt ie gaat het wel,doe rustig aan,laat lekker zitten komt wel een keer.
    en van de week waren we bij een vriend en ik had me al op voorbereid dat ik terug moest rijden.wilde ie al stoppen na 2 biertjes ik van je mag er echt nog wel 1 hoor hij weet je het wel zeker want het kan natuurlijk elk moment gebeuren en staat een beetje stom als ik dronken ben hihihih hij heeft er uit eindelijk 4 genomen .

Deel Deze Pagina