December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zo nog effe een update.. zonet genomen... zet er noooooit een blote buik op, maar hier durf ik dat nog net haha;)

2. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Even een berichtje van mij: ben ondertussen weer thuis., Met de kleine dame was alles helemaal top! Dus vals alarm en nou al een dondersteen dat ze mama en papa weer in spanning houd.

De echo was wel ontzettend leuk, die verloskundige/gynaecoloog kreeg er maar geen genoeg van. Moet zeggen dat ze er ook wel mooi voor lag. Ze was ontzettend beweeglijk maar ze lag telkens lekker op haar vingertjes en duimpje te zuigen. We konden op een gegeven moment heel mooi haar mondje in kijken je zag heel grappig de neusgaatjes erboven.
    We hebben zelfs nog een foto mee gehad van het koppie dus weer geluk! Die zal ik morgen even posten.
    Verder zat ze qua afmetingen ook keurig op schema dus we zijn weer helemaal trots en gerustgesteld!

3. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ik hou het voor de rest van de avond even voor gezien, even lekker ontspannen en niks doen.
    Dus slaap lekker alvast (aanstaande) mama's en een fijne avond!

@Mikmak
    Is toch een hartstikke mooie buik?!

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @boo, tis voornamelijk buik, en ik hobbel er achteraan

5. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    meiden,
    ff kort berichtje.
    Ik ben weer door de APK!!
    Gisteren en vandaag in zh geweest omdat ik me zo beroerd bleef voelen. dit komt ws door medicatie want alles is verders goed.............mijn mams is een paar daagjes hier ter logeren zodat ze voor me kan zorgen en het huis kan doen watn ik mag NIKS!.........dus sorry dat ik zo weinig hier ben!!

in ieder geval dikke knuff voor iedereen!!

6. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Brandend maagzuur helpt vanillevla wal wat tegen, het is dikker en als het naar boven komt zoet. Heb vaak een beker naast mn bed gehad voor in de nacht.

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    boo fijn dat de de ctg goed was

@germini, fijn dat je door de keuring heen bent

8. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @mikmak: mooie buik hoor meis! Ik zie bij jou nog slanke benen. Bij mij zijn die ook ontploft haha.

9. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Luna, gefeliciteerd met je zoon!!!! Geniet maar lekker!!

Germini< doe maar rustig aan en laat je lekker verwennen :)

Flora, zou jij de volgende zijn?! het begin is er igg:D

Mikmak, mooie buik hoor

Hier, vanavond controle geweest VK, kleine man nog niet ingedaald (met 32weken was ie het wel maar blijkbaar toch veel ruimte nog) verlies de laatste paar dagen oud bloed, vandaag voornamelijk roze verlies.... Moet bellen als het echt helder rood gaat worden...

Stel dat de weeen beginnen moet ik dus gaan liggen en bellen,,. aangezien hij nog niet ingedaald is! Hopelijk gaat dat snel gebeuren....

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Nou als jij bloed verliest ga je vast eerder dan ik haha!!

Wordt echt mag van mijn lijf, zit vol gas, blijf maat boeren en scheetjes laten en lig nu op mijn bedje loopt mijn tiet leeg...ehsahahhaaaa een natte plek in mijn bed bah!

Zo klaar ermee lol!! Vriendje lacht zich suf om mij....dus ik ga nu maar slapen
    Tot morgen dames, houdt alle baby's binnen vannacht!!

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owja mikmak moooooie buik!!!! Zag de bovenste al op fb!

12. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Hier weer terug van zwemmen!

Babyboo: fijn dat alles oke was, toch maar goed dat je even gebeld hebt he?

Mikmak: ik vind het een hele mooie buik!

Flora: niet alleen je vriend lacht zich suf, hier ikke ook, met je malle uitspraken!

Germini: fijn dat je weer thuis bent, laat je maar lekker verwennen door je moeder

Joni: het gewicht waar we het over hadden, is 100 kilo (!), tenminste hier...Dat schijnt een regel te zijn van de ambulance, boven de 100 kilo mogen ze iemand niet meer de trap af tillen, arbotechnisch.

Laraxx: wel spannend dat bloedverlies... en je kleine nog niet ingedaald... hier ook niet, moet ook gaan liggen. Hopelijk gaat het indalen toch snel gebeuren. Heb je last van voorweeën?

Dat was hem weer even voor hier, ben lekker soezig door het zwemmen, dus ik duik zo mijn hoogslaper in.
    Truste meiden!

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie, haha schijn bedriegt... mijn benen zijn gewoon de helft keer zo dik als normaal heb normaal slanke benen.. mn kont is nu dubbel de maat... niet zwanger ben ik een maatje 36..... dus nu ben ik giga hoor.. +25 kg.... en zwart kleed af dat scheelt.. ;)

@laraxx, zooo dan, dan hoop ik dat het bij jou ook gaat doorzetten en dat jij je beebje snel in de armen hebt... nou ga ook eens naar bed toe.. vind het best, linette was net al wakker zat al op de trap.. wilde bij mama slapen.. dus ligt al in ons bed... poes ligt er ook al bij.. en ik zometeen ook.. ;)

14. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @mikmak, mooie buik hoor.

Meiden die bij VK zijn geweest of CTG hebben gehad, fijn dat alles goed is.

@laraxx, jammer dat de kleine nog niet is ingedaald hopenlijk gebeurt dat snel.

Hier heeft vriendlief warme melk gemaakt, hielp me maag enorm.
    Daarna gedoucht, volgens mij vind de kleine dat echt een verschrikking, ben bijna een uur in de badkamer geweest, pff hels karwei douche.
    Maar ja we zijn weer schoon.

Alvast weltrusten voor iedereen.

15. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @luna & familie, gefeliciteerd met jullie zoon !

Voor de rest wordt het spannend hier, ben benieuwd wie de volgende wordt &#57431;

16. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, het is gelukkig rustig vanacht. Hier echt een verschrikkelijke nacht. Ik ben al de hele nacht aan het huilen van de pijn. Niet van de beeb nee volgens mij heb ik echt een paar gekneusde ribben door al dat hoesten. Als ik nu hoest ga ik door een hel. Lig al de hele nacht op mijn linker zij omdat ik anders niet kan. Ben blij als deze nacht om is en ik naar de dokter kan want dit hou ik niet meer. Pff..

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie, och meisje toch... heb je de HAP niet meer gebeld.. hoe laat moet je zometeen? hoop niet dat je nog een halve dag moet wachten.... tis ook te belachelijk voor woorden dat die assistente zo achterlijk reageert op je...
    dikk knuf voor jou

Goedemorgen, hier wel een goede nacht.. gewoon tot kwart over 6 geslapen, niet naar de wc geweest... werd wakker omdat linette een lampje aan deed en me even kwam melden dat we wakker waren haha

tis hier rustig geweest zeg.. iedereen goed geslapen... fijne dag allemaal

18. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Goofie
    Waarom Heb je nou niet de HAP gebeld inderdaad? Nou moet jij de hele nacht lijden door die stomme k*t van een assistent! Reageer je straks maar is even goed af! Hoop dat ze je snel kunnen helpen!

@Mikmak
    Fijn zo'n persoonlijke wekker! En al helemaal handig dat ze precies weet wanneer jullie wakker zijn in haar opzicht hahaha. Lekker dat je zo goed hebt kunnen slapen!

Hier is het inderdaad wel heel rustig geweest! Ook gisteravond al. Dames toch! Maar iedereen zal blijkbaar inderdaad wel aardig hebben geslapen! Hier ook aardig geslapen. Wel een paar keer eruit om te plassen maar sliep daarna gelukkig gelijk weer verder. Vandaag alleen afwassen en verder niks,! (Hoop ik!) nu nog maar even proberen te slapen, ik krijg alweer flinke koppijn.

Werkse vandaag voor wie moet en geniet anders van je dag!

19. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ goofie: waarom idd niet hap gebeld? lijkt mij niet fijn als je hele nacht wakker ligt van de pijn:( sterkte ermee meid.

vandaag laatste dag dat werkers hier zijn en dan eindelijk klaar pfff;)

20. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Jahoor hele lap tekst weg grrrr

Goofie balen meid, gelukkig kan je naar de arts

Hier onrustige nacht met voorweeen en verloor ik vanmorgen nou ook vruchtwater hmmmm?? Weet zeker dat het geen urine was. Dus dat wordt een spannend dagje :)
    Verwacht niks btw, en mn enkel is hetzelfde als gister ouch dus wil vandaag liever ook niet bevallen.

Deel Deze Pagina