Wat een rust meiden! Goofie, wat ontzettend naar voor je zeg! Hoe laat mag je naar de huisarts? Hier een redelijke nacht gehad. Wel al nu wakker omdat Sophie op is. Die heeft net ontbeten dus zo even douchen en dan breng ik haar naar de crèche. Ga dan, alsnog terugben, eindelijk m'n ochtendje kn bad zitten met de tv aan! Wilde ik gisterochtend doen maar goed, dat is anders gelopen toen... Rond de lunch word ik gebeld over die bloeduitslag. Hoop dat die ok is anders vrees ik dat ik die 37 wkn niet ga halen......... Sowieso gaat m'n zus vandaag de planning even bellen of er al een datum bekend is voor de ks!!
Goofie; *kijktstreng* hup naar die dokter en ter plekke instorten.....laat ze maar met een oplossing komen! Mikmak iwewww die linette weer het zonnetje op de vroege morgen! Hier normaal ook mt36 nu +20 kg en mensen zeggen nog ow je hebt echt alleen een buik gekregen hoor! Uhmmmm nee hoor ook twee enorme tieten, lovehandles die je nu net niet intensief gebruikt en een kont. Nou is die laatste wel handig met al dat gezit haha Ik word zo moe van de mensen die nu al bepalen dat ik niet alsof gewicht weer hoef te verliezen....ja hallo als ik bijna te mager wil zijn laat me dat lekker zelf bepalen. Owwww brusje spannende tijden!!! Hier niet slecht geslapen, nh anderhalf uur wakker en de krampjes zijn er nog/weer lekker. Pfff trek me er maar niets meer van aan, baby bella is al net zo eigenwijs als haar mama en ik zou me ook niet laten pushen
Spannend Susan!! Hopelijk mag uk nog even blijven zitten!! Mooie foto's trouwens van je dame op fb! Die met die wieg is echt schattig!! Mama in de dop!
@goofie toch maar niet de HAP gebeld.hopelijk kan de dokter je straks helpen @mikmak mooie buik foto @brusje spannend hallo allemaal hier ook weer wakker .heb best goed geslapen. vandaag even het vlees pakket die ik ook voor me ma heb meegenomen naar dr toebrengen.en daarna messchien even voor dat armbandje kijken.maar dat gebeurd waarschijnlijk pas einde van de middag krijg eerst nog mensen op bezoek
Morghu, @ goofie : beterschap meid en hopelijk nu een kuur en dan morgen al gaan opknappen hoor. @ iedereen die gekeurd is , mooi zo. @ flora : ga jij nu eens bevallen ................... @ mikmak : jij ook al zo'n bal buik , eerst buik en dan mens. Hier net zo. @ verder ben ik het weer helemaal kwijt.
O ja Brusje vruchtwater verlies , spannend. Laraxx bloed verlies hopelijk snel aan de weeen. Susan gaat bellen voor een datum...................
Goedemorgen, Goofie, succes bij de HA en laat je niet afschepen hoor! Flora, mensen moeten altijd over alles zeiken. Ik word daar ook altijd zo moe van. Hier heerlijk geslapen. Fenna kwam me om 8.15u wakker maken Ze zegt dan altijd; mama ik heb heel goed geslapen. Zo maar eens douchen.
@flora, ja precies... mijn moeder ook de hele tijd, je bent wel dik he... ja mam zit nu niet te wachten op dit soort opmerkingen... wordt er echt heeeeeel geirriteerd van. maar ze kunnen er ook niet omheen dat ik zwanger ben haha @Lin, ja precies, eerst de buik en dan ik... de buik staat al ergens binnen terwijl ik nog buiten sta stond net op het kdv, linette effe wegbrengen 1 van de leidsters was 25 weken zwanger, nou het hadden er ook 12 kunnen zijn ongeloofelijk.. en ik in het ziekenhuis hebben ze me 4 keer gevraagd of ik voor een CTG kwam omdat ik overdatum zou zijn.. du 46 +3 ofzo weken.. hahaha dat geloven ze met mijn omvang dus blijkbaar ook... ik wil dat vrijdag de bevalling ingezet wordt en uiterlijk zaterdag nacht een uk in mn handen heb want wil mn lichaam terug en mn eigen kleren aan!!!!!! ben er klaar mee :x zo en nu effe een broodje eten.. nou ja een stuk brood van een turksbrood afgesneden en wegduwen.. dan ga ik effe gauw boven poetsen erna... wil voor 12 uur klaar zijn dan ga ik daarna nog effe een tukkie doen ofzo..
@susan: spannend! @mikmak: dat gezeik over die buiken altijd. ik kan er ook niet tegen hoor. maar heb hetzelfde gevoel als jij: je buik komt eerst binnen en 5 minuten later volgt de rest van je lijf...ik weet van ellende ook niet meer wat ik aan moet trekken. (spijker)broeken zitten al een paar weken niet meer lekker, dus hou ik het maar bij leggings en jurkjes. maar ja, die voorraad is ook niet mega, dus het is elke dag even puzzelen. wil er wel een beetje leuk bij blijven lopen (ik weiger dus ook om elke dag in m'n joggingpak te lopen, sterker nog: ik heb niet eens een joggingpak)..... ach, nog maar ** dagen.....
Hier ook al. Zondag in het ziekenhuis zeiden mensen die op bezoek waren ow jij word morgen zeker ingeleid, hoeveel loop je overtijd...................Nou ehm nee officieel moet ik nog 3 weken, krijg je als antwoord welnee joh. Grrrrrrrrrrrrr weten zij wanneer ik uitgerekend ben of weet ik het zelf. Oke jij mag vrijdag bevallen Mikmak : hebben we een deal?
Goh meiden, gisteravond ging het eigenlijk wat beter. Had het minder benauwd en kon ook wat slijm op hoesten dus ik dacht dat gaat de goede kant op en ga morgen gewoon naar mijn afspraak. Maar er deed iets zeer bij mijn ribben rechts alsof er een spiertje gescheurd is. Dus vriendje heeft gemasseerd en een warme kruik drop gedaan. Nou dat ging allemaal wel goed ben met 2 paracetamol naar bed gegaan. Ik lag niet lekker en kon niet goed slapen. Om half 12 kwam ik in een hoest bui terecht en ik dacht echt ik stik. Maar de pijn in mijn ribben was zo heftig dat ik op een gegeven moment niet meer kon hoesten van de pijn. Ik kon alleen maar huilen en zat te trillen op de rand van het bed. Mijn vriend is achter mij gaan zitten en heeft mij vast gehouden en tegen mij gepraat maar ik kon niet meer praten zo verdrietig was ik. Uiteindelijk ben ik op mijn linker zij gaan liggen en zo heb ik de hele nacht gelegen met vreselijke pijn. Ik durf niet te hoesten en dus snuiten gaat ook niet. Heb de assistente gebeld maar ik was er al tussen geplaatst en kan dus pas om 12.20 terecht. Als er wat vrij komt belt ze. Pff.. Ik weet het had gewoon gisteravond moeten gaan. Maar goed kan het helaas niet meer terug draaien. Ik kan straks in ieder geval.
@goofie *^$&#^$&&WQ)*%YQ GVD... wat een gezeik zeg.. ik zou gewoon vast gaan.... idioot wijf @peanut hahaha, ja hier ook heb vorige week nog een zwarte huisbroek bij H&M gehaald had een zwarte H&M truitje of T-Shirt met lange mouwen van de zomer gehaald dus daar loop ik nu veel in.. trouwens die broek heb ik bijna niet meer uitgedaan, en wissel dan van truitje, tuniek.... past allemaal wel.. voor de rest hier ook meestal een legging met jurkjes aan.. de spijkerbroek van Noppies gaat nog wel.. behalve als ie net uit de droger komt.. voor de rest pas ik ook niet zoveel meer en ga ook niets meer halen voor deze periode.. ja en dan het meest charmante... Uggs 2 maten groter dan je normale schoenmaat.. heb zelf 36 maar door al dat vocht ben ik genoodzaakt om veeeeeeels te grote schoenen aan te moeten.. heb nog een paar leren laarzen ook 2 maten groter maar ook die beginnen te knellen aan de voet... @lin, ja mensen weten het beter... gewoon als antwoord geven als ze zeggen neee joh je moet morgen.. antwoord je lekker.. oh was jij erbij toen ik met manlief tussen de lakens lag en het zaadje bij het eitje kwam vind het prima... om vrijdag iig de bevalling in te zetten... dan ga ik nu poetsen en tijdens het poetsen vast wat springen haha..miss nog een keer van de trap glijden...
goofie toch.. dat klinkt echt zo pijnlijk ik hoop dat je nog eerder kan hoor! @buiken: hier precies het omgekeerde ik moet mensen nog steeds melden dat ik zwanger ben.... ooow maar dan ben je op de helft ofzo? eehhm.. nee ik ben al meer dan 8 maanden.. Voor mijn idee is mijn buik echt wel groot, maar als er kleding over gaat is het echt niet veel meer.. Het vervelendste is nog wel dat ik met deze kou mijn winterjas niet meer dicht krijg.. Gelukkig heb ik nu een mantel van mijn moeder te leen.. maar ik voel me net een hobbit die zo uit Lord of the Rings gestapt is met dat ding en dan met een uitstekende punt als buik haha! hier prima geslapen weer.. wel heel naar gedroomd..brrrr ik zal jullie de details besparen..
oh lin, doe jij dan effe vandaag bevallen.. of iig de inzet... GRRRRRR ik wordt ook debiel over het asiel beleid hier.. zit het nieuws nog te kijken en dan zie je die huilende Mauro weer op tv.. kan ik echt niet tegen.... illegaal is illegaal.. dus helaas pindakaas, maar nee de Nederlandse overheid besluit zn kop in het zand te steken en zo kereltje alsnog 8 jaar te laten blijven....... echt waar... en nr 2 heeft zich ook al gemeld, uitgeprocedeerd, moet terug, maar heeft geen documenten dus hebben zie die ook maar laten blijven.. wat een f*cking gemakszucht... en wij maar lappen voor van alles en nog wat waar we niets mee van doen hebben.. zo sorry hoor... hoop dat ik niemand tegen de borst stoot, kan het nu niet meer terugdraaien
oh ja heb gedroomd dat ik te veel achter de computer zat... waarschijnlijk is dat dan ook wel zo haha
bah bah en nog eens bah. Gisteren moest ik mijn bloedwaardes doorbellen. De ene diabetes verpleegkundige zegt dit de andere dat. Ik zou wel terug gebeld worden en dat ik niet aan mijn voedingsstoffen toe kwam tja dan kan niet er moest iets gebeuren. No way dat er gebeld is gisteren dus ik net gebeld. Ach sorry mw is erbij ingeschoten.................Hoezo wij zijn nauwkeurig. Maar nee het beleid blijft zoals het nu is. Maare ik krijg mijn zuivel en fruit niet ( al 3 weken niet ) ach mwtje! u hoeft nog maar even...................................................... Bah waarom kunnen ze niet op 1 lijn zitten. Ik ga geloof ik naar de mac haal een shake vreet hem op en prik een half uur later mijn waarde terwijl ik alvast in de auto richting ziekenhuis ga ofzo. Bah het enige wat ik wil is duidelijkheid . Ben er even zo klaar mee steeds in het ziekenhuis dat gedonder. Kan er onderhand een boek over schrijven maar dan wel bestaand uit 5 delen.