December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Prinsesje, hier ook een datum bekend. Wel raar ja en toch geruststellend dat je sowieso weet wanneer de uiterste bevaldatum is!

Heb t idd heel slecht in m'n bad :p

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen!

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Als ik in bad ga kom ik er bijna niet meer uit. Voel me dan echt een orka.

4. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben je wel gelijk op je plek :p Hier idem.

Ja, kan me echt voorstellen dat je dan inderdaad niet kan slapen en zenuwachtig bent, omdat je weet dat je je kant die dag in je handen hebt! Oohh! Vind het gewoon spannend voor jou en susan! hahah

5. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Babystew
    Wat een goed nieuws,Mila is echt een hele sterke meid!
    Fijn hoor dat ze langzaamaan weer een stapje dichterbij huis komt zo!

@Goofie
    Een hele dikke knuffel meis,is niet fijn dat je je zo voelt
    Ik hoop dat je zo iets krijgt wat je goed gaat helpen

@Mikmak
    Zo lekker geslapen zeg,heerlijk hoor
    Ahhh wel heel lief van Linette dat ze je even meldde dat jullie wakker waren :D
    Sluit me bij je aan,vind het ook illegaal is illegaal,kost ons al genoeg geld allemaal !

@Babyboo
    Ik hoop dat je nog even lekker hebt geslapen en je hoofdpijn weg is !

@Brusje
    O zeker spannend zeg,zul je net zien dat het eigenlijk niet uitkomt en dat je dan nu gaat bevallen,is altijd zo he;)

@Susan
    Fijn dat jij ook lekker geslapen hebt
    O klinkt lekker zeg even in bad met de tv aan ,*ben heus niet jaloers hoor *
    Spannend zeg wat de uitslag zal zijn,ik hoop voor je dat het goed is en dat je zus vandaag iets meer weet over de datum *fijn dat de datum voor 99,9% vast staat*

@Flora
    Dat zeg je mooi over Bella
    Maar je hebt gelijk ze moet zich niet laten pushen nu al :D

@Coon
    O ja wilde ook nog even reageren op het armbandje
    Ik weet niet hoe de kwaliteit is ,maar onze kleine man heeft vanaf dat hij 2 weken was een gouden armbandje om
    we hebben hem in de zomervakantie afgedaan,kon hem wel laten vergroten,maar het zijn eerst van die dunnetjes en ik vind het bij een jongen niet zo mooi staan zo n dun armbandje ,dus we hebben een dikke zilveren gekocht en dat staat veel stoerder nu :cool:
    Maar het kan dus wel hoor ,zo snel een armbandje

@Sniffy
    Zo lekker geslapen zeg,Thanks Fenna :D
    Fijn dat jullie nu een datum hebben

@Mikmak
    Ik vind dat je een mooie buik hebt meis,mag je trots op zijn
    en idd die opmerkingen zijn niet leuk
    Mijn moeder die normaal niet zo tactisch is zegt nu steeds "je bent nu niet zo dik als bij M he ? "
    Vind ik wel leuk klinken,alleen die fijne schoonvader van mij die moest pas even zeggen "nou je bent best dik hoor " Krijg toch de pest vent :x

@Lin
    Ik denk idd dat die mensen dat toch beter weten :D
    wat een geneuzel is dat he,daar kan ik dus ook niet tegen als mensen denken dat ze alles beter weten
    o dat is idd vervelend zeg dat ze elkaar zo tegen spreken,duidelijkheid is in deze wel het fijnste!

@Blackbird
    Haha omgekeerde wereld dus
    Hier ook veel mensen die zeggen "o krijg je een 2e dan ,of van de week de buurvrouw "goh meis ik wist niet eens dat je zwanger was,zie het nu net pas ,wanneer ben je uitgeteld "
    Ik heb wel overgewicht van mezelf,maar zo erg is het ook weer niet dat ik altijd met een bierbuik loop hoor

@Prinsesje
    Fijn dat je tentamen goed is gegaan ,wanneer krijg je de uitslag?
    O nee 3 uur in de auto zitten is niet meer zo fijn nu he
    moet je nog een x heen dan ?

@Luna
    He bah zeg wat naar dat je zo n pijn hebt
    Ik hoop dat het vandaag een stuk beter gaat en je lekker kan genieten van je kleine mannetjes

@Sjees
    Ben benieuwd of je gevoel gelijk krijgt
    Wel naar dat je zo n last van je bekken hebt

@Peanut
    Nou dat is dan niet zo n hele fijne droom zeg,gelukkig gaat het niet zo ;)

@Robin
    O nee dat is niet fijn dat je steeds zo n last hebt
    Ik hoop dat het snel wat rustiger word voor je
    uhhh welk gesprek:) heb hem net wel even aan de telefoon gehad!

@Cass
    Nou dat is ook fijn dan zeg,kom je voor het 1 en dan testen ze dat niet
    Ik hoop dat je vanmiddag meer weet

@Gewone bevalling
    Ik vond/vind die spanning heerlijk,vond het zo fijn en mooi dat ik precies wist van "hey dit is het
    en dat het toen ook doorzette vond het echt 1 van de mooiste dingen die ik mee heb mogen maken en hoop ook echt dat ik dat nu weer kan zeggen

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ja dat is waar. Maar dan is het wel een klein bassin voor zo'n grote orka :D

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sniffy, jij hebt toch je KS gepland op 42 weken precies:D... hoeven we dus niet jaloers op te zijn haha

@peanut, ja haha ga jij effe bevallen met een slijptol *lol*
    ja en maar plukken en wij nederlanders pikken het allemaal maar, als er een volk is dat zou moeten staken dan zijn het wel wij nederlanders ipv de grieken.... maar nee hoor wij houden onze mond en betalen braaf.... de grootste criminelen van ons land zijn degene die in Den Haag zitten...

@susan, nou dat scheelt weer haha... gaat van kwaad tot erger hier in NL...BTW belachelijk dat jij in een bubbelbad tv zit te kijken ;)

@goofie, och gerum meisje, effe wat komkommer op de ogen dan kan je zometeen tenminste weer wat zien....

@brusje, toch niet alsnog de enkel gebroken ofzo he.. das niet zo handig nu

@cass, hoop dat de uitslagen voor je goed zijn

Robin nee precies.... wilde gisteravond al een nieuwe ticker maken van een olifant haha

@nieuw wolkje *zwaait terug*

@sjees hoi, dank voor de Luna update

zo hier effe een drink en snack pauze ingelast.. boven is al helemaal klaar... nu nog beneden en dan klaarrrr voor deze week

he laraxx heeft zich nog niet gemeld... zou het doorgezet zijn bij haar....

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik ben nu trouwens snotverkouden. Op zich niet erg, dan ben ik er straks vanaf ;)

9. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Nou hier nog geen gesprek gehad,kon me er echt niet toezetten om als 1e te beginnen (ik ben echt heel koppig)
    Maar voel me er wel kl*te onder,maar goed heb hem vanmorgen een sms gestuurd dat het zo niet gaat en ik anders wel bij mijn zus ga slapen
    Belt hij me net op dat hij niet wilt dat ik wegga,want ik ben hoogzwanger (mmmm nu ineens wel en 2 dagen geleden niet) Heb ook gezegd dat dat er dus niet ingaat als het in zijn voordeel is dat ik dan niet hoogzwanger ben en andersom ineens wel
    Nee zo werkt het niet vriend
    Hij zei ook dat hij niks tegen me zei en me maar even met rust liet dat hij dacht dat dat het beste was
    Snap ik ook wel,maar daar word ik nog kwader over,heb ook gezegd dat ik me echt gekwetst voel en dat ik nog wel zie of ik vanavond hier ben en wil praten
    ach ja het komt wel weer goed,maar hij mag wel even zweten toch :D

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mikmak, hahaha zou je wel willen hè, op 42 weken. Nou mooi niet.

11. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Zo nu ga ik even naar een vriendin toe
    zou er om half 11 al zijn,maar wilde even reageren en mijn "verhaaltje"vertellen

KOm vanmiddag wel weer buurten hierzo dus niet teveel kletsen he dames ;)

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja aapje, ga jij ineens effe een reactie geven tijdens het posten van een berichtje hahaha:p
    hub is er niet, zit in Friesland... oefening komt donderdag weer thuis... ze heeft lekker toen ik naar bed ging bij mij gelegen.... hebben we een groot bed ligt ze toch nog helemaal tegen me aan en ik op het randje hahaha.... maar als je nog zo half slaapt is zo een kruimel in je armen zooooooo fijn.. heb je echt nog geen zin om op te staan... maar ja zij he... *lol*

oh jij ook leuke (schoon)ouders met van die fantastische opmerkingen...

ja echt haha vond jij het leuk een bevalling... wil je die van mij dan ook effe doen... ik vind bevallen buiten alle leuke opmerkingen uit de omgeving over je nijlpaarden formaat toch echt wel het minste hoor:cool:

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Aapje, misschien zei hij ook niks omdat hij wist dat hij fout zat. En mannen geven niet zo snel hun fouten toe ;)

14. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Hier ben ik ook benieuwd wanneer het zal komen...
    Ik heb volgende week nog een afspraak vaststaan bij het schoonheidssalon, en ook ga ik nog eens naar de kapper gaan. Van mij mag de beeb komen vanaf eind november... :D

15. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Ik ga mijn kerstboom verder versieren, verveel me een beetje :D

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nieuw Wolkje, wat ben jij vroeg met je kerstboom :$

17. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!
    hier zo maar eens even een ondersteek ophalen en wat boodschapjes doen bleegg.. heb nergens zin in vandaag haha

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    lieve nieuw wolkje, gezien het feit dat je "maar" 180km van mij vandaan woont mag je met alle liefde hier ook de boom komen versieren hoor... hahahaha

@aapje, nee mannen geven hun fouten nooit zo snel toe... en sorry zeggen is echt het laatste woordt in hun woordenboek staat ook geschreven als Zorry hahaha
    maar goed stiekum heb je toch wel weer wat gezegd wat hem dan weer aan het denken heeft gezet.. lekker laten zweten..

@sniffy, nee hoor integendeel...

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

Aapje,ja hoor laat hem maar zweten....... heeft hij nou al zijn excuus aangeboden voor zijn gedrag,ik zou zeggen dat dat de eerste stap tot gesprek zou moeten zijn.

ik ga weer even plat,hopelijk wil dochterlief slapen,is de laatste dagen echt drama,sávonds pas tegen 9 uur gaan slapen en vanmorgen weer om 6.45 wakker,en dan overdag neit willen slapen maar wel met wallen rondlopen en heel de tijd in de ogen wrijven.
    Man zou vanaf vorige week 2 dagen per week een uurtje eerder thuis komen om ook een beetje te helpen met eten etc mar zijn collega's zijn ziek dus is ie nu nog later weg van werk en begint eerder,pfffff wordt daar zo moe van en het ergst is dat het bij zijn functie hoort en hij dus niet uitbetaald krijgt ervoor of extra vrije uren,geld touwens zowieso al,echt een eikel van een werkgever

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goed dat je het zegt.. moet ik ook nog doen. zo effe bellen

Deel Deze Pagina