December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes meid! Komt allemaal goed! En zou het voorval van gisteren ook nog even aankaarten! Is toch niet normaal dat je er buikpijn van hebt!

2. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Saucijzenbroodjes kan gewoon hoor, lekker genieten.
    Hier 2pitabroodjes met kaas in de oven liggen.mmmmm

@ susan, hoelang sta je al droog?volgens mij moet je man maar snel naar huis komen :D

@goofie, veel succes straks

Ramen binnen beneden ga ik straks doen, en die van de babykamer moeten buiten, maar denk dat vriendlief die mag doen.Ik moet dan op een trap gaan staan anders kom ik er niet bij.
    En aangezie hier iedereen valt wil ik liever niet de volgende zijn die valt.

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Susan, ik heb ook nog een ander gaatje hoor :D

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Zodra wij de datum weten , vertellen wij het alleen aan mijn ouders omdat deze onze dochter opvangen.
    Verder zeggen wij nu tegen iedereen ergens tussen 38 en 39 weken..........................

5. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga hem gelijk in de oven stoppen! :D En zou er gewoon lekker 1 halen!

|Toch niet de 13de he, dat is mijn dag! ;) haha

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Groot gelijk peanut!!

Ik wou echt dat ik het ook wist wanneer Bella kwam, wachten is echt niets voor mij!!

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Dan ben ik benieuwd wanneer jij ingeleid wordt ;)

Bij George hoeft er geen zak over zijn hoofd hoor. Ik vind het een knappe man ;)

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    succes bij de dokter Goofie !

9. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    heb hezelfde bij jou sniffy wanneer jij je KS hebt ;)

10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    en nu niet te veel kletsen, ik ga eten en daarna even plat. ga niet eindeloos weer terug lezen.

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamsie, is alleen deze week 2 dagen en volgende week 2 dagen.. erge is alleen dat ie in december ook nog 2 weken naar duitsland moet... sorry hoor zeg ik tegen hem, ben 10 december uitgerekend.. zijn ze nog normaal... schijnen ze rekening mee te houden.. oh hoezo brengen ze je per helicopter terug naar mij..... ehhmmm neeee moet zelf terugrijden.. nou volgens mij kan hij beter een chauffeur dan meekrijgen.. hij dacht zelfs al vanaf eind november... ehmmmm nog lulliger, linette is ook geboren met 39 weken en een dag.... dus dat zou dan nu begin december zijn voor deze knul....
    echt waar defensie is k*t!

@goofie moet niet gekker worden dat je buikpijn krijgt van naar de HA gaan....

nou 12 uur net niet gered, moet de keuken nog afsoppen..... maar heb net een bakje feta in knoflook gemarineerd opgegeten,das zoooo lekker.. en das zooooooo echt wel tanden poetsen..

nou effe snel door, dan ga ik broodje eten en met de benen omhoog...

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Lin, tja als jij niet wilt terug lezen. Was net van plan de datum te vertellen :p

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Arghhhh ik word zo gek van mijn harde buiken en kramp....zit er ff zo doorheen dat ik net ook nog vriendje heb afgebekt aan de telefoon terwijl hij echt niets fout doet....
    Arghhhh

14. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    zit er nog geen regelmaat in?
    dat word vanavond toch even goedmaken met je vriend.:D

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Flora, schiet niet op zo. Kan je het niet bespreken om in te leiden of zo?

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Prinsesje88
    Natuurlijk kan je die gewoon eten. Is ook al voorgegaard he ;)

@Bellamanuela
    Lekker lekker, dan is het eindelijk af of niet?

@Brusje
    Hmm spannend. Hoop voor je toch dat het doorzet. Je moet toch liggend bevallen haah of niet?

@Susan79
    Spannend, hoop dat de uitslag goed is! Succes en lekker badderen nog ;)

@Sniffy
    Zo zo dat is even lekker doorslapen en de kleine dame heeft het dan ook zeker goed gedaan ja :D Kan me voorstellen dat je heel erg naar zo'n data toe leeft! Spannend hoor, ik wou dat ik ongeveer wist wanneer ik moest bevallen.

@Sjees
    Dankje voor je berichtje van Luna! En wat is dat voor een belachelijke regeling zeg? Hij werkt dus eigenlijk gewoon voor piet snot!

@Luna86
    Snap dat je even schrikt meid! Gelukkig is er niks heel ernstigs aan de hand. Fijn dat je nu ook niet meer zo veel pijn hebt! Hoop dat het gauw beter gaat en dat robi.n lekker bij je mag slapen!

@Aapje2009
    ahahaha goedzo ! laat hem maar even flink zweten. Heeft ie wel even verdient.

@NieuwWolkje
    Ik ben echt jaloers op jou! Denk dat ik binnenkort ook maar is ga aankaarten om de kerstboom vast neer te zetten! Vriendlief houd daar toch niet van om dat te doen en nu ik er eentje heb wil ik hem echt wel hebben staan dit jaar!

@Babyummels
    Helemaal trots op jou! je hebt het zeker verdient! Lekker genieten en ontspannen! Fijn ook dat je weer bent goedgekeurd!

@mamsie86
    ik hoop voor jou dat je man die kleine eruit weet je lokken hahaha. Hier ook dag in dag uit een hoop gewoel in bed. Mijn hele lichaam doet zeer en elke keer weer hartstikke moe. Bah!

@Daisy1985
    Oeh lekker dat je nog zo goed hebt kunnen doorslapen! En heeft je vriend de boodschappen uit zichzelf gedaan? Daar had ie toch steeds geen zin in?

@Florabella
    Ach arme vriend, maar hij zal het denk ik ook wel even begrijpen. Als je het niet volhoud gewoon even vk bellen he ;).

17. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Whahaha sex met george michael lijkt me ook niks.

Hier verder uiteindelijk nog even kunnen liggen, maar echt lekker lig ik niet meer.
    SChoonmama en schoonzusje zijn ondertussen al even gezellig langs geweest. Leuk plantje gehad en ze hadden lekker chocolade muffins mee hhmmmm.

Hier heeft sex helaas geen enkele werking op eventuele weeen. Heb daarna wel beetje pijn maar helaas zakt dat gauw weer weg. En een klote bed. Vriendlief wilde gisteren al stoeien tussen de lakens maar ik was echt veel te moe na ons ziekenhuis bezoekje. Dus hij besloot dat ie vanochtend vroeg wel even wou. Helaas hebben wij een ontzettend kl*te bed! Nog hartstikke nieuw, in september gekocht, maar de lattenbodem is heel slecht. Die zit zeg maar in rubbers aan het bed vast en schiet elke keer weer los. Met als gevolg dat vanochtend de ene helft van het bed op de grond lag en ik niet meer omhoog kwam. Heel fijn!

18. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @babyboo, fijn dat het nu gebeurt met het bed en niet evt straks met de bevalling.Lig je te bevallen op de grond tussen delen van het bed in :D

Hij heeft weinig zin in boodschappen.
    Maar avondeten haalt hij nu wel, als het dan perse moet, zo gaat het dan maar hij doet het wel.

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Inleiden is nu nog wel vroeg, als dit zo blijft klooien zal ik maandag daar maar vragen. Wordt er gewoon zo moe en sjaggie van. wil eigenlijk nog vanalles doen maar dat lukt zo gewoon niet

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Boo, handig zo'n bed. Wij hebben ook al een keer op de grond gelegen. Mijn lattenbodem gleed van de steunbalk in het midden af. ;)

Deel Deze Pagina