@boo hahaha, beter nu dan tijdens de bevalling.. dan komt je bed niet meer op 70cm haha... maar nog steeds actief tussen de lakens he... 5 x per week was het niet... @sex met george michael leek me wel wat... maar nu even niet was wel mn allereerste concert waar ik naar toe ging in Ahoi... de Faih Tour, volgens mij was ik een jaar of 12, samen met 1 dinnetje, mijn zus en een vriendin van haar hahahaha @flora, dan maar heeeeeeel lief zijn voor je mannetje strakjes...
OKe ik beloof dat ik terug lees sniffy, ga je me het dan wel vertellen??? PB mag ook. Ik kruip even lekker op ons hoogslapertje. Ben blij dat ik groot ben van mijzelf anders had ik een trappetje moeten hebben. Tot straks
Mikmak, brengen ze je man niet thuis als er wat met jou is?? Bij mijn man wel, een chaufeur brengt hem dan thuis als ik moet bevallen. En gelukkig maar hij zou zichzelf dood rijden van de stress haha!! Hij heeft van de week 3 dagen oefening en dan volg week niks en dan die week er op de hele week weer. Maar niet in duitsland volgens mij, dus dat scheelt een stukje. Echt k*t die oefeningen, ook als je in je 2e kraamweek zit ofzo en hij is weg..maar ja..hadden we maar een andere man moeten kiezen..
zo ver hij weet moet ie gewoon zelf rijden naar huis... zei toen tegen hem.. regel maar een chauffeur, lijkt me niet zo handig dat als ik moet bevallen jij nog ug km naar huis moet crossen...
ja hij is echt heel goed, hij klinkt precies zoals op de cd,en kan echt wel een show geven... mijn laatste concert inmiddels was Madonna, juni 2009.. toen was Linette 6 maanden oud... en dat is ook een gaaf wijf om live te zien.. en om de traditie in ere te houden wil ik als deze kleine man 6 maanden is weer naar een concert.. maar dan ook een legendarische band, zanger of zangeres.. had U2 in gedachte maar dan live in Dublin ofzo haha
@Mikmak Goed bezig he O ja heerlijk he als ze zo lekker tegen je aan liggen kan daar ook echt van genieten,alleen als ik mijn arm om de kleine man heen sla is het "nee niet doen" die heeft er echt een hekel aan om "vast "te liggen (is het onder de deken of in de autostoel maakt niks uit ) was al baby al zo Hoop wel dat deze iets anders is Ja vond mijn bevalling echt super en ben blij dat ik het meegemaakt heb En mijn schoonvader heeft echt leuke opmerkingen idd Ik was net bevallen en toen vertelde mijn vriend vol trots dat ik het zo goed gedaan had en dat het zo makkelijk ging was zijn antwoord "ja is ook niet zo raar he ,ze is ook wel fors en de kleine man is maar zo klein dat gaat natuurlijk heel makkelijk " Ik kon hem wel een klap geven die achterlijke (ik mag hem heel graag dat merk je wel he ) @Sniffy Ja dat is ook wel zo,hij zal niet snel toegeven al zei hij wel aan de telefoon ,misschien had ik het beter niet kunnen doen Maar goed dan ben ik weer zo n dwarskop die dan denkt "jaja dat zeg je nu alleen om mij te vriend te houden " haha O ik kan hem dan ook echt heel goed negeren (hij mij ook )maar het is voor mij idd ook niet zomaar goed,ik wil het eerst uitgesproken hebben ,gebeurde bij ons thuis nooit en dan blijft het toch wrijven en daar heb ik geen zin in We doen overigens wel normaal waar de kleine man bij is @Nieuwwolkje Zal mij benieuwen of jullie kleintje daar rekening mee gaat houden @Sjees Excuses wat is dat? kan je dat eten nee nog niet dus daar wacht ik idd op O wel balen zeg dat je man nu dus juist later thuis is en helemaal l*llig dat hij er verder niks voor terug krijgt O k hoop dat je dochter even wil slapen zo,niks aan als ze zo moeilijk doen met slapen @Florabella Nou lekker van genieten van je hangdag Hier is het koudddddd O meis heb echt met je te doen,lijkt mij ook best moeilijk als je steeds (voor) weeen hebt en er gebeurt verder niks ,ik hoop echt dat het snel door zet ! @Lin Thanks,probeer mijn best te doen O jij ook donderdag meer info over DE dag maar dat zal dan waarschijnlijk al volgende week ergens zijn tch ? @Germini Hier rommelt er nog niks hoor ,maar ja kan bij mij zo ineens gebeuren ,was bij de kleine man tenminste zo heerlijk zeg dat je moeder je even komt helpen,maar snap wel dat je dan niet lekker zit als zij zo druk is ach er zijn vast wel kleine klusjes voor je O spannend dat je donderdag ook meer weet ! @Peanut Bah zeg dat is echt geen leuke droom ik zou nooit weer slapen denk ik ,haha @Babyummels Fijn hoor dat je nu lekker verlof hebt,geniet er maar lekker van O ja dan moet je toch wel een naam tegen gaan komen lijkt me Succes ! Was je ex zo goed in bed dan ,dat je daar nog steeds over droomt ?? @Mamsie Ik wens jou en je hub heel veel klusplezier en ik hoop dat het werkt O nee dat zou mij ook niet fijn lijken als je man nu weg moet voor oefening @Daisy O lekker geslapen zeg,en gelijk ook al zo energiek maar zo heb je het allemaal al lekker gedaan,heerlijk hier moeten de ramen buiten nog even,maar het is zo kouddddd @Susan Hahha ik weet niet wat hij met zijn stijve (...) heeft gedaan ,haha O jij bent dus ook al lekker bezig in huis,en ja zou maar eens aan de wasjes gaan beginnen ,is ook wat als je dat nog moet doen als de kleine er dadelijk al is Uhhhh vrijpartij neeeeee dat gaat hem sowieso niet worden Ik wil best praten,maar daar mee is bij mij alles nog niet goed (ik ben echt een kreng soms ) @Prinsesje Gewoon lekker warm maken en opeten @Babyboo haha ,sorry moest echt even lachen om jou sex verhaal en je bed sorry Maar zie het zo voor me Maar leuk dat je sm en sz zijn geweest,wel lekker zeg met choclade muffins en een leuk plantje Zo ben weer bijgelezen en ga dus denk ik zo de ramen buiten even lappen,is wel nodig met al die vieze spinnepoep,:x
Goofie al terug van de dokter? En? De rest weet ik even niet meer, of ik kan er niet over mee praten (mannen bij defentie enzo..) Hier even flink toegegeven aan mijn nesteldrang. Hele slaapkamer aan kant gemaakt en gesopt. Was heeeel nodig Bed staat op klossen, wiegje op slaapkamer bijna klaar... En nu heb ik mijn man er even op uit gestuurd om wat lekkers te gaan halen bij de winkel hebben we wel verdient! Oe en ik heb mijn sloffen weer gevonden! Hoera! Warme voetjes!
@aapje, ja die ramen aan de buitenkant ik zit al de hele middag te denken, moet ik me jas aantrekken en de ramen gewoon gaan doen.Eigenlijk te koud.Maar ze moeten eigenlijk wel. En ik heb ze nog steeds niet gedaan, weet ook niet of ik ze wel ga doen.Laat ik het over voor de kraamzorg
Hoi meiden, ik had me vanmorgen gewoon verslapen! ik zou om half 11 bij een vriendin zijn en werd pas 10 uur wakker, dat ging hem dus niet worden. Nu weer terug en alles even snel bijgelezen. Ik heb weer veel bijzondere onderwerpen voorbij zien komen: sex met exen en george michael (ik moet er niet aan denken...), keizersnede met slijptol, sauzijcenbroodjes (het zal ook weer eens niet over eten gaan..) en verder een aantal weken van de geplande ks dames! spannend hoor, dat jullie de datum weten. Goofie: wat een nare nacht, hopelijk kan de huisarts je iets geven wat verlichting bied, dit is geen doen zo. Verder ben ik het even kwijt, zo met het hondje (ow ja... kalf) naar buiten en dan maar eens kijken wat we verder kunnen doen, wilde eigenlijk een relaxed middagje ervan maken, wil de finale van HNTM nog even bekijken, heeft iemand die gisteren gezien? is het een aanrader?
haha ik zit ook steeds naar buiten te kijken en denk ,zal ik ? of zal ik niet ? als we nog even zo doorgaan dan gebeurt het vast niet
Wub, heb alleen gezien wie er gewonnen heeft. Verder HNTM totaal niet gevolgd... Daisy, gewoon de kraamhulp al die rotklusjes laten doen die je zelf nooit wil doen, of er nooit aan toekomt. Hier heb ik haar toen alle overhemden van mn man laten strijken, stuk of 50 Babyboo, hmmm lekker bed dan!! Als t idd maar niet tijdens de bevalling gebeurt of wilde je niet thuis bevallen? Weet t ff niet. Goofie, ben ook wel benieuwd naar je meeting met de HA! Aapje, geen goedmaaksex dus? Of je laat alleen jezelf verwennen en als hij aan de beurt is, ben je in slaap gevallen En hoe lang ik al droog sta? Uhm, zeker een maand denk ik! Ik kan t me niet eens meer herinneren Vannacht gaat t sowieso niet gebeuren want ik slaap alleen (manlief heeft dienst). Miss morgenavond dan? Oh ja en tav oefenweken van de mannen... Mijn man moet eigenlijk in de week van 12 december op oefenweek naar Drente (Duitsland heeft ie gelukkig al gehad dit jaar), incl slapen. Echt niet dat hij daar naartoe gaat want dan ben ik of net opengesneden of het gaat die week gebeuren (voor jullie een vraag, voor mij een weet ). En als ze daar moeilijk over doen, hebben ze dikke vette pech. Mijn man blijft dan toch echt in mijn buurt!
Oh ja niet teveel kletsen (hmmm 8 leden online dus verwacht t niet ) want ik ga ff een tukkie doen in bed!
@aapje, Maar die ramen zien er niet uit, kattenpootjes ertegenaan, spinnenwebben in de hoek, viezigheid.Ik wil ze eigenlijk schoon hebben maar het is zo koud.Of ik zet er gewoon de tuinslang even op.Zijn ze wel iets schoner.Eigenlijk moet het wel. Waarom is het zo koud, eigenlijk de prefecte smoes om de ramen niet te doen. @susan, strijken wat is dat?Ik heb zo`n plank en ijzer maar heb het al maanden niet aangeraakt denk ik.Heb er zo`n hekel aan.Vind ik echt tijdverspillen ik weet wel leukere dingen.
Het slapen word hem dus niet, de buren hebben besloten om te gaan boren en timmeren........................ Hier gelukkig ook geen man die op oefening moet, hij kan zijn werk nu zo inplannen dat hij ten alle tijden weg kan en mag. Goed he. ga nu ook HNTM kijken, heb het ook niet gezien maar al wel een vermoeden wie gewonnen heeft.
@susan hahaha, moest zo lachen dat je de kraamzorg 50 blousen van je man hebt laten strijken.. ga er deze keer zeker wat meer gebruik van maken... maar ben niet zo echt van een ander laten doen... de hele tijd heb ik gehad en nu ben ik klaar met poetsen... toen moest het bed van linette nog schoon opgelegd worden.. toen dacht ik, dan ben ik nu klaar.. nee lag nog een was te vouwen, moest nog 1 hele blouse strijken, de eerste in een half jaar ofzo... ohnee bij de babywasjes zaten 5 blousjes.. nou ja darvoor was het echt wel een half jaar ofzo.. maar nu, nu is het echt klaar.... zit nog 1 klein wasje in de machine, maar dat is effe over de verwarming leggen, zijn de badmatten maar. zo linette halen en dan door om een ondersteek te halen... hebben we dat ook maar gehad.
Hoi meiden, Pfff...ben ik weer! Ik heb een bronchitis, eerst dacht de dokter aan een beginnende longontsteking maar gelukkig toch niet. Ik heb mijn ribben aan de rechterkant gekneusd, door al het hoesten zijn de ribspiertjes ook overbelast. Omdat ik teveel bijwerkingen krijg ( ben ik bekend mee) van antibiotica wilde hij mij dat niet geven. Ik heb nu een inhalator die ik alleen mag gebruiken als ik het erg benauwd heb. Verder 3x per dag paracetamol voor de ribben. Hij ging ook mijn bloeddruk meten en die was ineens 130/90, maar dat apparaat gaf ook steeds error..vaag! Ik moest van hem de verloskundige bellen i.v.m. bloeddruk. Zij is net hier thuis geweest en bloeddruk was keurig 130/80. Net zoals normaal. Verder mag ik donderdag ook nog weer even komen, zodat ze het in de gaten kunnen houden. Nou nu dus rustig aan doen en de ribben zoveel mogenlijk rust geven, want auw dat doet echt zo'n pijn!!! Het is gewoon heel kut als je zwanger bent,maar de meeste medicijnen mag je dus gewoon niet. Ik ga er maar vanuit dat dit gaat helpen dan.. Vind het wel eng om die inhalator te gebruiken, zit er al een tijdje naar te kijken maar durf het gewoon niet stom he!
Het valt me mee hoeveel er in de tussentijd is gekletst! Ik hoef in ieder geval geen uren bij te lezen haha. Wel heel ontspannen zo. Vriendlief doet vanavond stofzuigen dus ik moet alleen nog even de afwas doen pff. geen zin.. misschien klinkt dat wel een beetje heel lui maar dat mag wel een keer toch? @Daisy1985 Ja maar dat bed stort momenteel elke dag wel een keer in. Als je maar een keer te hard omdraait klappen er alweer wat planken vanaf. Ik wordt er niet goed van! We gaan waarschijnlijk maar even kijken of we er anders 2 losse lattenbodems op kunnen leggen. En gelukkig beval ik in het ziekenhuis want anders zou ik geheid op de grond liggen tijdens de bevalling haha. Gelukkig heb ik de klossen er nog niet onder gezet! @Mikmak Hahaha nou ondertussen is het geloof ik wel iets minder hahaha. Gelukkig maar want dat zou ik echt niet trekken. En nadat er het een en ander was gebeurt begreep me vriend dat ook wel haha. Niet dat ik werd gedwongen ofzo maar ik moet zeggen dat ik de laatste week wel weer meer zin heb. Mijn buik zit dan wel in de weg maar eerst deed het echt pijn en dat is niet meer zo @Aapje2009 Gatverdarie spinnenpoep? Dat klinkt echt vies haha! @Blackbird Hahaha met opruimen vind je nog is wat! @Wub309 Hahaha vervelend dat je je versliep maar wel lekker dat je even zo lang hebt kunnen slapen! @Susan79 Nee ik wil in het geboortehuis bevallen. Anders had ik zeker wel maatregelen genomen want op dat bed kan je gewoon echt niet bevallen hahaha
Nou daar ben je lekker mee dan! Stomme k*t van een assistent heeft het wat mij betreft alleen maar erger gemaakt! Wel fijn dat hij je nu in ieder geval iets heeft kunnen geven. Ben momenteel ook niet zo op de pillen met mijn zwangerschap. Maar daar kijken ze heus wel naar dus zou hem zeker gebruiken! Doe je rustig aan? Hoop dat het gauw beter gaat. Dikke knuf voor jou!