December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Ehh het enige wat ik kan bedenken is even naar een andere winkel te gaan.Of je moet speklapjes in huis hebben die kan je in stukjes snijden en bakken, lijkt op spekblokjes.

2. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Spaar ze! Wij hebben op dit moment niet echt een doel... Eerst kijken wat de kleine kost :p

@aapje: klinkt echt heel schattig van je zoontje! Ben zo benieuwd hoe het is.. nog een paar weekjes! Haha

Hier even lekker de tijd genomen (met man) om alle slangen, varanen, opossums, ratten,schildpadjes en voederinsecten te verzorgen en voeren.. heerlijk om er even de tijd voor te nemen.. en lekker warm op de reptielenkamer :)

Zo maar eens aan eten beginnen, broccoli met aardappelen en kipcorn! Yum!

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hier prei met kerriesaus, een runderhamburger en aardappelen.
    Onze kleine dame is uit logeren. Zie ik morgenavond na het eten pas weer. Bleh vink niks aan.

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @daisy hier heeft het ook gevroren hoor, moest krabben toen ik linette naar de opvang bracht vanmorgen, en het was nog -2.. maar het was redelijk snel wel lekker weer.

@aapje, ja precies.. ik wordt ook wel eens gek van het huishouden, maar kan het niet laten liggen haha

@boo aha zo een tv.. die zijn tegenwoordig niet meer zo duur hoor.. is goed te doen.

@flora lekker dat je wat hebt geslapen, balen dat je vanweg een harde buik wakker wordt..

hier rond 3 uur linette gehaald, en daarna effe doorgereden om een ondersteek te halen.. nou die gave pot is ook in huis.. nog effe met netje buiten gespeeld en naar de winkel gegaan om ijsje uit te zoken.... zij plop ijs en ik 3 chocolade ijs.... eten staat hier op, takjes met rundersaucijs en de aardappelwafel van de Lidl.. die is zoooo lekker uit de oven..

en morgen maar weer eens lekker uitslapen tot tenminste kwart over 6 haha...

5. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @mikmak, ja maar jij woont ook in het zonnige zuiden :D

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    haha daisy als dat zo was dan was het iedere dag 25 graden;)

7. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een lekkere maaltijden allemaal! Hier gewoon simpel spaghetti, alles uit een pakje van de bertolli, aangezien mijn case net binnen gekomen is voor mijn tentamenmorgenavond. Gaan we die eens even lekker uitspitten! Iemand toevallig goed in Marketing? :D

Kon het niet laten om vanmiddag ff een powernapje te nemen en heb alle boodschappen weer zo goed als in huis (zelfs een gratis mickey voor ons ventje straks!) :) En waar ik mij al helemaal op verheug straks..... een milkshake van de MC! OOHH!! :D

@ babyboo: spaarze meid! Maar tegenwoordig valt de prijs van die tv's heel erg mee. Wij hebben gelukkig al een gigantische en sindskort hebben we er ook maar weer een op de slaapkamer, aangezien ik elke keer vroeg probeer te gaan slapen en vriendlief altijd nog tv wil kijken!

@ Goofy: Blijf het belachelijk vinden van dat achterlijke wijf, gisteren! Ik zou gewoon die puffer pakken als het nodig is. Denk dat beebje meer last heeft van het hoesten! Maar alleen doen als jij je er goed bij voelt!

@ Mamsie: je zou ook kunnen kijken voor speklappen. Is er ook altijd lekker bij. Of een rookworst gewoon?

@ Aapje: lekker hoor dat je al zoveel luiers in huis hebt. Hier heb ik 3 pakken in het totaal, voor als de kraamhulp er is. Vriendlief neemt pas vrij als de kraamhulp weg is. Vinden we gezelliger dan dat er altijd zo'n muts bij loopt.

@ Flora: jeetje, die kleine maakt het je niet makkelijk he! En vanavond gewoon lekker je vent beet pakken. Die begrijpt dat echt wel, dat je af en toe niet zo lekker in je vel zit!

Zo, geloof dat ik weer redelijk bij ben. Ga nu maar eens beginnen aan mijn 17 pagina's :$ tellende lap tekst voor mijn tentamen!

Eet smakelijk!!

8. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb voor vanavond spruitjes met wedges aardappeltjes en rundersaucijs, maar heb er helemaal geen zin in, meer zin om gewoon lekker vette hap te doen pfff..

Heb het puffen tot nu toe kunnen uitstelen,maar ben bang dat ik nu toch moet nemen..
    Durf het gewoon echt niet, wat een dom wijf ben ik ook.

9. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    bij jullie staan de palmbomen in bloei.:D

Hier hutspot, geen zin om aardappels te schillen, dus ik wacht tot de aardappels zichzelf hebben geschild.

10. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent helemaal geen dom wijf, maar een nu al bezorgde moeder! Je beebje heeft er ook niets aan als je straks nog meer pijn hebt en nog meer moet hoesten.

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Daisy; volgende keer geschild kopen 

12. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou heb het maar gedaan, ben benieuwd moet met 5 minuten gaan werken..

13. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Of de kat leren aardappels te schillen.

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Whaha succes daisy!

Hopelijk helpt het goofie!

15. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    En goofie werkt het al een beetje?

16. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik moet zeggen....volgens mij werkt het wel :D
    Moet nu even kijken hoe het verder gaat, maar zoals het nu voelt gaat het goed

17. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Morgen 38 weken zwanger, komt wel heel dichtbij nu, binnen 2 weken zou ik dus bevallen moeten zijn.
    Spannend, ben met mn gekneusde enkel druk bezig om toch nog de laatste dingetjes te doen.

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

Babyboo,heb je geen garantie dan meer op t bed??? Is toch te zot voor woorden nu al zo slecht!

Flora,oh kan me zo goed voorstellen dat je er door heen zit,is inleiden bij jou geen optie??

Goofie,bronchitits is niet leuk,heb je ventolin gekregen?

Aapje,goed bezig geweest hoor!

Daisy,hebbe de aardappels zichzelf al geschild???

Heb echt een of day er komt niet s uit mijn handen en ben zoooo moe,terwijl ik echt super heb geslapen vanacht en vanmiddag ok 1,5 uur…
    Ga maar eens richting zolder om eten uit de vriezer te pakken,simpel macaroni maken,geen puf voor iets anders

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

whaaaaa ben 38 weken gaat hard zo zeg!!!

mama roept heel hard.....baby kom er maar uit!!!!!!

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nieuw wolkje, woont nog iets zuidelijker, wellicht bij haar wel.. hahah zij zit tegen de franse grens aan

Deel Deze Pagina