@goofie, Ga douche en naar bed, en wel goed slapen. @babyboo, alvast weltrusten dan. @marsepein, oehhhh lekker, pak ik ook maar heb nog zo`n marsepeinen reep liggen.mmmm Net hutspot gegeten, veel te veel aardappels erin,maar smaakte nog wel. Hier lekker aan het janken om alles en niks, van schoonmoeder tot vitrinekast het gaat echt om niks eigenlijk.
Ha dames, zo te lezen heeft iedereen weer lekker gegeten en kan het snaaien weer beginnen. Het is toch te erg dat de helft van de berichtjes over eten gaan? Krijg helemaal zin in chocoladeletters, marsepein etc... Goofie: echt heel naar dat je er zoveel last van hebt, je pufje heeft dus niet zoveel geholpen? Ik zou ook maar onder de douche gaan en lekker op tijd naar bed met 2 paracetemol, hopelijk slaap je een beetje. Je vriend is echt lief! Flora: 4x is scheepsrecht toch Kom op Bella, laat je maar eens zien nu! Sjees: 38 weken, gefeliciteerd! ook voor jou een roep naar baby: buddy wub wil graag snel wat te melden hebben, dus kom er maar uit! Ben ook benieuwd hoe het met Laraxx is... Aapje: hoe is het intussen bij jou thuis? Babyboo: slaap lekker alvast, even een nachtje goed slapen zal vast heel welkom zijn. *roept Klaas Vaak om in omgeving Nijmegen extra zijn best te doen* Daisy: last van de hormonsters? af en toe wel lekker om het er even helemaal uit te gooien hoor! Blackbird: geen idee wat er op tv is, ik ga straks ook eens even zappen. Hier ben ik druk met letters voor op de babykamer. Wel leuk om te doen, beetje jammer alleen dat we de helft niet gaan gebruiken, heb nu de jongens en de meisjesnaam al een heel eind klaar, maar er kan er natuurlijk maar 1 komen hangen. Nou meiden, wie weet tot straks weer!
@Mamsie Ja dat is echt leuk om te doen ,hihi Heb altijd pampers en nog nooit de volle mep betaald @Blackbird Ja het is ook echt genieten,en eerlijk is eerlijk we hebben ook (veel) mindere momenten gekend met hem ,maar goed hij was steeds ziek en dan is dat ook snel zo,maar het is echt geweldig om mama te mogen zijn O hebben jullie echt zoveel dieren ?? @Mikmak Wat is een takje eten ? en welke wafel haal je dan van de lidl,klinkt wel lekker Fijn even gespeeld met Linette @Prinsesje Morgen dus tentamen? moet je dan weer zo ver rijden ? Goed dat je even bent gaan liggen ,is soms ook wel nodig he Hier neemt vriend waarschijnlijk ook vrij als ze weg is,maar ligt nog even aan wanneer de kleine komt,mijn vriend heeft in dec sowieso 2 weken vrij (dan is de zaak dicht) Bij de kleine man heeft hij toen de kraamhulp er was halve dagen gewerkt en daarna een hele week vrij @Goofie Je bent helemaal geen dom wijf,maar een bezorgde moeder (ja dat begint al zodra de kleine in je buik zit zoals je wel merkt ) Maar neem het toch maar,want nog meer pijn en langer wakker liggen is ook niks Geef me jou adres maar dan krijg je van mij een troostdoos Vind het zo rot dat je je zo naar voelt *knufff* ahh lief van je mannetje zeg! @Daisy En is het gelukt met de aardappels,als ze zichzelf geschild hebben moet je me even zeggen welke je hebt,want dan ga ik die ook effe halen ,wel zo makkelijk @Sjees Ja te goed slapen werkt ook niet altijd he,merk ik hier ook wel als ik eens goed geslapen heb ben ik nog veel brakker de volgende dag Gefeliciteerd met je 38 weken @Susan O fijn zeg dat je man lekker kookt En was de uitslag van het bloed goed ? Ja morgen zeker maar even aankaarten over het vruchtwater,ben benieuwd @Coon Nou lekker makkelijk gegeten dus,is ook fijn @Florabella O wat lief zeg dat je vader zo meeleeft met jou Haha dan maar niet je s ouders eerst bellen,haha @Babyboo Fijne avond meis !! @Wub de situatie is hier al een stuk verbeterd ,we hebben al weer gepraat en ik heb hem echt op het hart gedrukt dat ik echt gekwetst was en nu toch jaloerser ben dan anders en niet snap dat hij dan zo doet zxo nog maar even verder praten O leuk he die letters maken ,wij hebben de naam van onze kleine man ook in grote houten letters aan de muur hangen (hetzelfde bedrukte behang gebruikt wat aan 1 kant van de kamer zit)
Hier dus gesprek aan gegaan met vriend,en we zijn wel iets duidelijker geworden Hij vond dat ik dus overdreef en dus ging hij er nog meer tegen in Hij had ook zoiets van met 36 weken beval je nog niet,maar met 37 weken kan dat al wel (logische beredenering ) Hij zei ook dat hij er niks mee bedoelde maar zoiets had van leuk effe nog naar een feestje en daarna een poos niks Hij was zo kwaad op mij dat ik weg ben gegaan en niet naar huis ben gekomen met de kleine man en toen had hij helemaal zoiets van bekijk het maar Hij zegt wel dat het heel stom van hem was en dat hij er wel spijt van heeft Ik heb hem nog even extra laten zweten door te zeggen dat ik helemaal klaar met hem was en naar de woningbouw zou gaan voor urgentie enz,daar schrok hij wel van en voelde zich echt k*t Heb daarna maar gezegd dat ik dat niet ga doen (kreng he ) Hij begon niet tegen mij te praten,want hij dacht juist dat het beter was om mij even met rust te laten En ik dacht daardoor nog meer dat hij mij zat was,je moet ook niet denken voor een ander he ga zo nog even bij hem zitten kletsen en dan zien we het wel Maar het komt goed
@aapje: we hebben nog veel meer dieren, naast die dieren hebben we ook nog muizen, dwergmuizen, een relmuis, 2 katten en een hond.. maar die hadden geen eten nodig toen krijgen vanavond weer hihi
Goofie neem je eten mee naar bed. @blackbird, muizen en reptielen?Goeie combinatie ben je de muizen zat laat je de slangen ze opeten Nee geintje ik ben gek op knagers. Hier is het ook een dierentuin hoor. @WUB, Hormonen kan je het niet noemen nee, de monsters zijn even weg, maar voor hoelang? @aapje, na een uur op tafel hadden ze zichzelf nog niet geschild. Mijn eerste test of de aardappels zichzelf zouden schillen werkte niet. Mijn moeder zei vroeger altijd als er iets gebeurt was en niemand het gedaan had dat de kaboutertjes het hadden gedaan. Mijn eerste test of de aardappels zichzelf zouden schillen werkte niet.Dat was test 2 maar dat werkte ook niet, kaboutertjes schillen geen aardappels.
@Blackbird Zo he dan hebben jullie wel veel huisdieren,gezellig hoor Hadden wij in het begin van onze relatie ook,maar dat is nu nog maar 1 binnen kat 1 buiten kat (die durft niet meer naar binnen sinds de zwangerschap van de kleine man 3 jaar terug,onze andere kat werd toen heel wild tegen haar en we hebben haar toen zelf steeds naar binnen en buiten gedaan en op een dag kwam ze er niet meer in en nu die kat er niet meer is nog steeds niet)en we hebben een konijn en dan is het wel klaar @Daisy Goh dat is balen zeg,had er zo op gehoopt dat de test van jou zou werken En die kabouterverhalen kloppen dus ook niet,geloofde ik ook zo in nl ,Balen hoor dit
@Daisy Ja zal wel weer lekker zwemmen worden denk ik doen we best vaak en ik kan nu echt niet lang meer lopen,pfff
zo ga even tv kijken en verder kletsen doei dames,misschien nog tot later en anders tot vannacht of tot morgen
Aapje, goed dat jullie al wat hebben gepraat. Strax nog verder dus en hopelijk staat er dan niets meer tussen jullie in. Goofie, die gekneusde ribben lijken me ook nix Snap dat je voorzichtig bent met med gebruik, ben ik ook hoor! Maar ja, je kan op dit moment even niet anders want zo is t ook geen doen. Wub, hoeveel beesten hebben jullie dan in totaal? Hier heerlijk gegeten! Nu lekker uitpuffen op de bank. Rug blijft stijf helaas Vanavond lekker voetbal kijken met manlief, die nu slaapt op de bank Ben wel behoorlijk moe dus wil eigenlijk toch wel op tijd naar bed! M'n bloed was trouwens goed dus dat is fijn! Waarde mocht niet hoger zijn dan 400 en dat was ie ook niet. Bij Sophie was die waarde de dag voor de bevalling 5600 en dag van bevalling bijna 9900!! Moet er niet aan denken wat er gebeurd was als ze t niet ontdekt hadden....... *gaat snel aan iets anders denken*
Zo heb alles terug gelezen.. goofie sterkte meid! Aapje,fijn dat jullie heben gepraat euhhh de rest ging wer eens over eten etc.. nieuw wolkje hoe is het met jou nu dan?? zo nu ga ik even spuien,wie geen zin in mijn gezeur heeft die leest er maar overheen. Was vandaag dus al erg moe,dochter ok neit in hum,maar goed,weer 3 kwartier met haar aan tafel gezeten om eten erin te krijgen. Daarna even was opgehangen op zolder,kabouters hier doen net als bij daisy geen ene donder,luie dingen! Vervolgens macaroni aan t maken voor man en mij,komt ie thuis en het eerste wat hij doet is weer naar buiten lopen om bier te pakken, wij hebben een afspraak dat hij in het weekend mag drinken maar doordeweeks neit meer,hij heeft adhd en is nogal verslavingsgevoelig vandaar,als hij het neit in de gaten houd zit ie zo weer op een half krat per dag....:x Al 2,5 week heb ik niets gezegd maar nu kwam het me mn strot uit elke dag drinken vind ik zo onnodig ook al houd ie zich doordeweeks aan max 3 bier per dag,het was niet de afspraak,dus ik vroeg hoe het met de afspraak stond,nou meneer ontplofte zowat,en rende bekant naar boven met de kwaaie mededeling dat ie ging douchen. Vanaf dat ie onder de douche uit is heeft ie nog geen boe of bah gezegd is meteen met zijn kop in zijn laptop gaan zitten en ik heb dus met mijn fijne auw buik, de kleine in bad kunnen doen,omkleden,fles geven,en in bed gelegd,vervolgens kwam ik beneden en kon ik ook nog de keuken opruien,vaatwasser in en uitruimen en speelgoed opruimen want meneer bleef op zijn luie flikker zitten. Sjezusss dat allemaal vanwege een biertje?? 37 jaar maar net zo puberaal als t om drank gaat als die kerel van Aapje. Ik ben nu dus lekker op zolder gaan zitten met laptop,ga zo even onder de zonnebank en daarna blijf ik lekker op zolder pitten,heb er gelukkig een heerlijk bed staan! okee jullie kunnen weer meelezen zeikverhaaltje is klaar