December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    sniffy: succes met je verkoudheid!

aapje: zeker leuk, die letters! Fijn dat er bij jullie schot in de zaak zit, tip van iemand om het weekend met zijn 2en of 3en iets te gaan doen zou ik zeker doen, kunnen jullie wel even gebruiken!

Susan: was je vraag over de beesten echt aan mij? ik heb namelijk alleen een kat en een hond. Blackbird en Daisy hebben meer dieren volgens mij.
    Wat fijn, die goede bloedwaardes! waar moet ik aan denken bij die getallen? wat was er niet goed bij de bevalling van Sophie (sorry dat je er nu weer aan moet denken...) Iets met ontstekingswaardes ofzo?

Ik heb alweer veel te lang achter dit schermpje gezeten, ga weer eens verder met de letters. Ik denk tot morgen! (welterusten alvast!)

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

buddynieuws luna;

Waardes waren helaas net niet goed.. Nu moet hij nog een nachtje op de afdeling. Vanochtend ging het zo goed dat ik goeie hoop had. Duimen jullie mee dat hij dan morgen hier naar toe mag?? Had zo graag vol trots R.obin aan iedereen willen laten zien als hij op de kamer lag.. Baal er ontzettend van om hem niet te kunnen knuffelen maar ze willen geen risico nemen. Logisch natuurlijk.

3. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @sjees, gaat bij jou ook lekker.Misschien bier in een kast met tijdslot zetten?Heel kinderachtig maar hij houdt zich dus niet aan jullie afspraak.Ik had echt die huishoudelijke klusjes niet meer gedaan.
    Je laat je toch niet verjagen he.En absoluut geen sorry zeggen, laat hem maar naar jou toekomen.
    Lekker rustig aandoen, en geniet van je zonnebank.

Wat heb je af en toe aan ze?
    Oke dankzij hun zijn we zwanger, maar verder.
    Het zijn net kleine kinderen.

4. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Sjees: jeetje heftig! Tuurlijk mag je hier even van je afschrijven (hopelijk helpt het wat). Kan me voorstellen dat dit even rauw op je dak valt. Tis wat, die mannen en alcohol. De mijn drinkt gelukkig bijna nooit en als hij dan eens wat bier drinkt, dan merk je nauwelijks iets aan hem.
    Groot gelijk dat je hem even links laat liggen, hij mag zich weleens wat beter verplaatsen in je. Hopelijk leert hij er snel van en is het snel weer oke! knuffel!

Luna: he wat ontzettend jammer dat de waardes net niet goed genoeg waren. Kan me voorstellen dat je graag met hem wil knuffelen en hem wil laten zien aan alle visite! Is er goede hoop op goede waardes morgen? dan kun je mooi de schade in gaan halen. Sterkte meid! Je wil gewoon het liefst het kereltje bij je hebben!

5. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @aapje: fijn dat jullie hebben gepraat. Heel moeilijk lijkt me.

@suzan: ik denk dat de dierenvraag voor mij was en niet voor wub (anders praat ik even voor mijn beurt)
    We hebben 1 hond, 2 katten, 9 ratten, heel wat muizen ik denk stuk of 30, 7 dwergmuizen, 1 relmuis, 2 opossums, 2 schildpadjes, 14 slangen (verschillende soorten) 3 varanen (ook verschillende soorten) 2 skinken, stuk of 30 visjes en dan nog de voerinsecten: krekels, meelwormen, moriowormen en kakkerlakken.. en daar heb ik geen aantallen van.. heel veel iig ;)
    En geloof het of niet, maar ik vind dieren in de slaap/babykamer echt zo'n NoNo:p daar komen echt geen dieren haha. En in de keuken ook niet. Bah

6. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @Sjees.. jeemig wat een $#%*!!! Wat hebben al die mannen? Bang voor wat er komen gaat? T lijkt wel of zij meer last van hun hormonen hebben.. wie is er nu zwanger?? Bah.
    Schrijf gerust van je af en lekker relaxen onder de zonnebank!

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sjees; kan me je boosheid goed voorstellen, neem ff Tijd voor jezelf!!

Luna; dat is niet leuk meisje, hopelijk knapt r.obin snel op en kan je zo trots hem showen!!!

Nou meisjes ik ga naar bed, kramp zet weer niet door dus ik ga plat met twee paracetamol en een kruik. Heb nog niet gegeten maar ben nu te misselijk voor de friet en bamihap helaas.
    Bella zoekt het maar ff uit en ik check jullie morgen ochtend weer!!

8. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Oke jij wint, je hebt er meer,ik heb geen bergen insecten.
    Ik hou het bij de wat geaccepteerde huisdieren.
    Hier ook niet in de babykamer, maar slaapkamer wel, maar katten kunnen dat.
    Ik hoef geen wormen en kakkerlakken in me bed.Jakkie

9. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Sjees. ik heb je verhaal aandachtig gelezen. kut zeg. die mannen ook!!slaap lekker op zolder. heeft je man geen ritalin ? lastig hoor. echt adhd blijft toch moeilijk. wat je zegt verslavinggevoelig en af en toe weinig oog voor omgeving. Mijn broertje heeft t ook. zijn vriendin zegt dan gewoon wat hij moet doen. dan doet ie t meestal wel. misschien moet jij dat ook doen. gewoon vragen offie meehelpt met tafel en keuken opruimen....

Flora hoe ist. al schot in de zaak? ik zat bij luca de hele tijd op de plee. schijnt goed te zijn voor ontsluiting en ontspanning..

@dromen over sex met ex.... Weet mijn man, en gelukkig droom ik ook vaak over sex met hem. weet ie ook. nou alleen nog doen...n hihi.. nee pas over 6 dagen weer. beeb nu kosten wat t kost tot 37 weken binnen houden.

Fijne avond ladies.

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

Blackbird,wozimosieeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 wat een beestenboel bij jullie,moet er neit aan denken,krijg al de kriebels als ik er aan denk hahaa

mannen,ik laat me neit verjagen hoor,maar vind t wel even best boven,lekker rustig en de zonnebank staat hier dus das ook mooi,en ik ben het wel gewend dat hij af en toe zijn nukken heeft,komt door de adhd,gat normaal erg goed maar bij te veel stress(in dit geval werk en beeb opkomst) en het niet op tijd nemen of helemaal niet nemen van zijn medicatie of medicatie in combi met drank tja dan gaat t mis....
    de reden dat ik alles heb opgeruimd is omdat ik niet tegen troep kan en morgenochtend al heel vroeg weg moet en geen zin heb het dan nog te doen.

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    effe snel,

@aapje fijn dat er gesproken is en dat de weg terug weer gevonden is... lekker vanavond besteden aan je man!!!

@sjees jouw man is de volgende jodokus.. sukkel!!! lekker klagen hier hoor.

@luna das niet zo mooi.. beetje balen

hier gevraagd waar de tas nu vandaan kwam en die tas komt uiteindelijk van de baas van zijn broer.. en die kennen wij ook... das een aannemelijker verhaal.. eind goed al goed
    BTW hij kwam vandaag onverwachts thuis.. vanuit friesland naar maastricht... oefening was gisternacht en vandaag... en op de kazerne aangekomen is hij als verrassing naar huis gekomen... heel lief

ik ga ook afsluiten tot vannacht of morgen dan.

12. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @mikmak weltrusten alvast.

Haha sjees droomt vanacht ook over wormen in bed net als ik.

13. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Maar blackbird, ben je dan niet dag en nacht bezig met verschonen van hokken en voeren? Ik dacht dat ik al bijzonder was met mn kippen en verse eitjes maar jij hebt werkelijk een dierentuin.
    dromen over sex in bed is beter denk ik, dan dromen over wormen in bed... al was t maar met george michel of je ex....

14. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    dan liever George Michael in me bed.

die andere 2 opties lijken teveel op elkaar.

15. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Haha daily!! Ik moet altijd zo om jou lachen. droogkloot dat je der bent!

16. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    heb je zeker nooit mijn ex gezien :D

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh Wub dan ben ik in de war met iemand anders....... Bedoel dan iemand anders want oveel beestjes heb je idd niet ;)
    Die waardes gingen over foetomaternale transfusie: oftewel vermenging van bloed tussen beeb en moeder. Had dat dus bij Sophie terwijl ik toen geen val had, en nu dus wel een val en gelukkig alles goed. Maar t was dus een toevalsbevinding na een verhoogde hartslag via de doptone, en 2 suboptimale ctg's. Weet niet wat de consequenties waren geweest als ze die test niet hadden gedaan...dus daar maar niet meer aan denken!! (had toen trouwens nergens last van)

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh lees nu verder...bedoelde idd Blackbird :) Jeetje meid wat een beesten!! Hoe doen jullie dat idd qua verschonen hokken etc? Strax nog minder tijd daarvoor als ukkie er is.......

Sjees, jeetje wat een gedoe bij jou thuis! Snap dat je t toch even zelf hebt gedaan maar ja, afspraak is afspraak... Weet te weinig van ADHD om er iets zinnigs over te zeggen maar dit soort gedrag 'hoort' daar dus ook een beetje bij?

Nou Oranje staat ook lekker te klooien zeg!! Geen drol aan, aan dat voetbal!!

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @ goofie wat een schat dat hij marsepein meebrengt voor je.
    Misschien kunnen ze je AB geven via een infuus. Je mag toch wel amox. Die is veilig in een zwangerschap.

@ aapje gelukkig dat jullie hebben gepraat.

@ blackbird was is nu weer een relmuis? Krijgt beeld voor ogen van muis met hanekam enz lol.

@ daisy wel jammer dat de aardappelen niet zelf hun jas uitdoen.

@ susan : super dat bloeduitslag goed is.

@ sjees : hmmm wat een kinderachtig gedoe zeg en precies wat je zegt dat allemaal om bier. Afspraak is afspraak toch.
    Geniet van je zonnebank en hopelijk slaap je een beetje op zolder.

@ luna : balen zeg dat de waardes niet goed zijn. Hopelijk herstellen ze zich weer snel en mag je snel van r.obin genieten.

@ flora, mikmak slaap lekker.

@ hier net 2 uur lang harde pijnlijke buiken gehad, ben maar gaan douchen. Lijkt nu weer afgezakt L . Afijn we wachten af. Begin wel slijm te verliezen. En anders is het alleen maar goed voor het voorwerk en des te gemakkelijker ben ik dan hopelijk inleidbaar.

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Whahaha

Maaruh, niet zo hè over George :cool:

Deel Deze Pagina