December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Was trouwens naar mn "oude" buikfotos aan het kijken, en dat te bedenken dat ik met 14 weken vond dat ik een hééle dikke buik al had:D

Bekijk bijlage 199209

2. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Mag ik effe jaloers zijn, super buik, geen striemen en maatje 36.:$
    Wil ik ook.:)

3. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @ daisy::D:D lol! Sorry! Ik heb altijd een hekel aan als dingen met dieren niet kloppen:p (zoals de film "outbreak" waar zuid am. Aapjes in afrika in de boom zitten.. grrrommm):x
    Maar sorry dat ik je hele avond verpest!:p

4. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @Laraxx: ha ha lol dat had ik pas ook toen ik die fotos bekeek! Mooie buik hoor!

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

wauw wat een prachtige,idd streeploze buik! En wat ben jij slank!!!!

Ik heb ook nog geen striae athans als je de gescheurde huid boven mijn navel neit meetelt,er staat zo'n spanning op mijn buik en mijn beeb zit dus steeds vlak boven mij navel lichaamsdelen omhoog te duwen dat mijn huid gewoon echt is gescheurd,en mijn navel is neit geplopt nee hij is gewoon helemaal vlak getrokken.
    Ik beloof dat er een foto volgt maar is geen fraai gezicht hoor,snik.

hoop dat ik mijn lijf ooit nog in vorm krijg,ga me in ieder geval een slag in de rondte sporten hahahaa

6. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Dat heb ik ook vaak, vroeger met hamsters en gerbils als iemand die niet uitt elkaar kon houden.Kon ik niet tegen.
    Maar vond de relrat te leuk, maar we hadden het over een muis.
    Ik ben blij dat de konijnen niet voor de slangen zijn, dan zou je mijn avond wel verpest hebben, muizen enz voor een slang mag maar geen konijn.Ik geef me katten ook muizen en eendagskuikens (diepvries) Maar konijntjes heb ik zelf en dan vind ik het zielig als iemand konijntjes voert aan een slang.

7. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    hmm sjees klinkt best pijnlijk.... ik heb zelf een navelpiercing gehad en het onderste gaatje is nu gewoon een streepje van ongeveer 1CM. Dat is ook best gevoeling en ik ben steeds bang geweest dat t uit zou scheuren! hopelijk rekt ie nog ff mee! en dat het resultaat als baby eruit is....

8. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ik heb zelf altijd ratten gehad en ook muizen/hamsters en vind het al heeeel zielig als muizen gevoerd worden aan slangen, zou dat nooit kunnen en ook niet kunnen zien!!!! :( maarja ik vind een vlieg voor het raam al zielig hahaha

9. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Heb jij gewone piercing of zwangerschapspiercing?
    Ik heb zwangerschapspiercing en totaal geen problemen mee.
    Je loopt natuurlijk wel 1week op mij voor, maar bij mij gaat het goed.

10. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    daisy, heb hem al 2 jaar niet meer in... hij is gedeeltelijk dichtgegroeid.
    Bij jou niet gevoelig?

11. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Mooie buik hoor laraxx!

Hier nog steeds mijn gewone piercing in. Geen last van. Staat wel een klein beetje raar maar vind het prima zo.

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    @piercing: had er ook 1 maar uitgedaan en uitgelaten bij Sophie's zwangerschap. Heb helemaal nergens last van op die plek...

13. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ga naar bed... truste meiden!! meld me morgen weer (maar niet voor 11.00u ;) )

14. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Ik wil niemand haar avond verknoeien maar ik heb persoonlijk geen problemen met konijnen voeren en heb dat ook gedaan op mijn werk..

Waar ik niet tegen kan is van die bakken vol met 100 muizen waar de helft ziek of dood is bij handelaren.. vandaar dat ik mijn eigen muizen en ratten fok.

Wiehoe! Ik hou echt van die klossen! Ons bed is super hoog nu! :Dideaal!

Ow en die piercing.. ik heb de mijne uit gedaan zodra ik zwanger was (was een belofte aan mezelf..) en de "wond" ervan is nu echt rood met striae eromheen.. vet vaag.. maar ja we zullen wel zien hoe het eruit ziet over paar maanden;)

15. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    sorry overheen gelezen dat je hem niet meer had, maar niet gevoelig bij mij.gaat nog hartstikke goed

16. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Konijnen aan slangen voeren en muizen met 100 in een bak kan ik ook niet tegen.Muizen en ratten heb ik minder moeite mee dan met konijnen.Maar ik vind het wel goed dat je ze zelf fokt.Ik ben geen slangen mens.Heb stage gelopen bij een kinderboerderij met reptielen en amfibieen.En ik voerde liever de krokodillen dan de slangen.Maar ehh jouw muizen geef je die levend aan je slangen of help jij ze eerst aan hun eind?De enige levende muizen die mijn katten krijgen zijn diegene die ze zelf vangen.Ik koop ze liever ingevroren bij de dierenwinkel dan levend.Vind ik zieliger.
    Maar het is in principe hetzelfde het is en blijft een muis.

17. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    We doen beide.. ligt aan de slang en de hoeveelheid muizen.. we hbben ook altijd een vooraad in de vriezer. Ik vind mijn muizen en ratten ook echt lief en zie ze echt als huisdier (elke dag extra hapjes enzo) maar ik kan echt een knop omzetten..

Enne krokodillen voeren is ook leuk :D

18. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Dat vond ik ook maar die aten dood vlees, daar had ik minder moeite mee, ik vond die muisjes te lief om aan de slangen te geven.
    Daarom geef ik mijn katten ingevroren muizen.Als ik levende zou kopen(voor de katten) zouden ze hier in een kooi gaan als huisdier.Knap dat je een knop kan omzetten lijkt mij heel moeilijk

19. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Tjah.. jong geleerd.. ik wilde vroeger kuikens.. maar die werden groot en de ren te vol.. dus ik heb vrij jong kippen leren slachten..

Ik vind het veel fijner om te weten hoe een dier geleeft heeft en gestorven is.. vind ik eerlijk aangezien ik toch wel vlees eet. En dan hebben mijn muizen het nog beter gehad dan t vlees dat ik zelf uit de winkel haal.. helaas..

Maar goed ik ga maar eens slapen.. tot morgen dames!

20. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Slaap lekker.

Ik ga ook zo naar bed, dromen over zwangere vrouwen die kippen en muizen slachten.:D

Deel Deze Pagina