December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Zwaait naar Susan79* kan je ook niet slapen?

2. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Oh en weg was ze weer. Heb hier weer een half uurtje zitten bij lezen. De vele dieren van blackbird zijn me vooral bijgebleven. Gaaf hoor maar ik moet er niet aan denken.

Verder hier en daar wat gerommel maar daar hebben we potverdorie niks aan hè dames?!

Hier alweer voor de zoveelste keer een rotnacht. Zo maar even eruit om wat te eten. Ik begin honger te krijgen. Straks om 8:45 weer naar de Vk voor controle. En dan de rest van de dag op de bank. Hopelijk val ik dan nog even in slaap want dit is ook niks!

Begon het bij mij maar vast te rommelen :(

Verder zie ik dat het tot nu toe een rustige nacht is hier. Goed zo! Heb alleen nelta en susan79 even voorbij zien komen.

Oja en Aapje2009, fijn dat jullie weer hebben kunnen praten. Hoop dat het gauw weer beter gaat.
    En Sjees, geef jij die man van jou maar een flinke schop onder zijn hol. Ik snap echt niet wat het opeens is met al die mannen. Lijkt wel of die nog meer last hebben van hun hormonen.

3. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Zo ondertussen zit er een broodje bapao in mijn mik. Is de kramp een keertje goed door mijn kuit geweest en stortte natuurlijk mijn bedhelft weer een keertje in elkaar. Die heeft vriendlief maar weer even in elkaar gezet.

Die ligt ondertussen alweer prinsheerlijk te slapen met de pup en ik lig hier potverdorie nog steeds te woelen.

Wat heb ik toch een rothekel gekregen aan de nachten!

*Einde zeikbericht*

4. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    In 3 dagen zitten we btw alweer bijna op 1000 berichten! Is ook eigenlijk niet normaal hè?! En het niveau van de gemiddelde gesprekken maken het helemaal mooi!

5. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Als ik nog even zo doorga heb ik zo mijn eigen pagina. Ik ga er maar weer is uit. Even rennies pakken, mijn keel staat me toch een partijtje in de fik!

@Luna86
    Hee meid ik zie je lezen. Hoe gaat het met jou en de kleine man? Voel jij je wel gewoon goed?

6. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Pff nog steeds wakker en nog steeds brand in mijn keel. Je mag 16 van die rennies op een dag. Mag ik er dan nu alweer eentje hebben? Dit is echt niet leuk!

7. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Hoi Florabella, zit er bij jou ondertussen al wat schot in de zaak of loopt ze je nog steeds te pesten?

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Het is nu een nieuwe dag!! Dis vast haha

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Pesten!!!

Gisteren noemde ik haar een rotkind en toen werd vriendje terecht en heel schattig boos op mij

Was het ff zo zat

10. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Nou ik snap je heel goed hoor. Zou ik ook zeggen als ze zo blijft aan rommelen. Ik zit soms ook wel is te mopperen op mijn buik.

Op het doosje van de rennies staat 16 per dag en 1-2 tegelijk. Ik heb er al eentje gehad, weet jij of ik er alweer eentje mag?

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Als je er net 1 hebt gehad en je mag er 2 tegelijk san Mac je er in mijn ogen ook 2 vlak achter elkaar. Anders een uurtje ertussen laten denk ik

12. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Heb het net aan vriendlief gevraagd en die zei ook neem er nog maar eentje dus dat heb in gedaan. Leek mij ook dat het wel kon. Begint nu iets te zakken maar helaas nog niet weg.

Ik had wel bijna mijn eigen pagina. Nu is het een pagina Babyboo92 met een vleugje Florabella. Maar of ik daar nou zo blij mee moet zijn. Nog ruim een half uur en dan bamisoepje met ei, gebakken uitjes en sambal maken voor vriendlief.

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Huh...komtie uit de nachtdienst of is hij ook zwanger

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ook goedemorgen, flora en boo, jullie waren er weer eens vroeg bij vandaag.. extreem vroeg

@boo hoe is het met je zuur?

hier weer een hoop ge-oh voorbij zien komen

@blackbird, lekker hoj vol dieren bij jullie dus.. alhoewel de kakkerlakken in de kast zitten.... haha

@lin, spannend effe voor jou... heeft het doorgezet.

@laraxx... ja je was de dag ervoor nog op zp.. maar een hele dag en dan savonds pas melden dat je BIB bent is voor ons hormomen varkens wel afzien hoor

hier een matige nacht gehad... kon in eerste instantie de slaap niet vatten en vervolgens om half 3 wakker en daarna weer om 10 over 5... vind het gezellig als hub thuis is, maar om de dag erna om kwart over 5 op te staan omdat hij moet aanrijden vind ik soms.. meestal nogal een opgave... pfffff het erge is, linette is dan ook altijd wakker.. dus nog geeneens effe een uurtje dan voor jezelf.. neeeeee ze moet en zal er altijd bij zijn ondanks dat ze nog moe is.. daar wordt ik ook wel eens moe van... zucht.

nou fijne dag

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Haha linette is een nieuwsgierig meisje!!

Zo vriendje zijn brood is gesmeerd, bakje brinta op. Nu een kopje thee en monkey world kijken....

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja nieuwsgierig of wil ze gewoon alles graag weten haha. zit ze naast me, mama ben nog wel een beetje moe.. ja dan ga lekker op de bank liggen.. maar dat doet ze niet, dan valt ze in slaap haha
    hier plop op tv

17. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Florabella
    Nee hahaha,, hij moet gewoon vroeg beginnen maar wilde dat graag eten. Ben ik even blij dat ik toch al niet meer kon slapen. Want vanaf 6 uur moest ik de wekker elke 5 minuten af laten gaan. ik werd gek van het geluid. En toen de wekker eenmaal ging om 6 uur hoefde die de soep toch maar niet meer.

@Mikmak
    Ja helaas vanaf 2.30 uur niet meer kunnen slapen. nouja het zij zo.. misschien straks nog. Met het zuur gaat het nog wel nu, maar wat deed dat zeer zeg daarstraks! Misschien voortaan maar is zeggen dat ze af en toe echt gewoon eens even in bedje moet blijven liggen tot mama haar komt halen?

Hier het nieuws aan. Hondje is naar buiten geweest en bed is weer opgemaakt. Pff heb totaal 4 uurtjes geslapen vannacht. Nou nou wat een record. Over een kleine 2 uur weer naar de vk. Dan er toch maar is over hebben want ik heb het eerlijk gezegd toch wel een beetje gehad!

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @boo haha, ja dat is makkelijk gezegd, papa en mama zijn allebei op en zij moet nog in dr bedje blijven liggen.... als we allemaal nog slapen kunnen we haar nog wel bij ons leggen als het zo vroeg is, maar als wij opstaan dan is ze erbij... en dat is op zich niet erg... ik heb gewoon alleen zin om in bed te liggen.. zij denkt daar wat anders over....:D

19. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Oh hahaha ik begreep je verkeerd. Ik dacht dat je het had over het in bed liggen. Nee is inderdaad een beetje moeilijk om te zeggen dat ze in bed moet blijven als jullie al wakker rond lopen.

20. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Goedemorgen, niemand bevallen hier??

Deel Deze Pagina