December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,
    1keer wakker geweest vanacht. Heb de hele nacht op mijn linker zij gelegen. De andere kant voelt helemaal beurs. Heb net 2 paracetamol genomen en nu eens kijken of ik nog wat kan slapen. Vandaag lekker niks dus kan mijn ribben rust geven. Ik hoop zo dat het snel weg is want het doet wel echt zeer.

2. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Brusje
    Nope alle baby's liggen nog warm in de buiken.

@Goofie
    Fijn dat je op zich nog wel lekker hebt kunnen slapen. Ik hoop zeker dat je nu nog wat bij kan slapen en dat je ribben gauw wat minder pijnlijk worden!

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @brusje, bijna hoor ik wilde wel maar dat mannetje in de buik werkt nog niet echt mee

@boo, hahahaha maakt niets uit, op zich wel geestig, neeeeee sorry alleen papa en mama mogen opstaan, jij moet nog blijven liggen en naar het plafond staren

@goofie, iig heb je wat kunnen slapen, idd rustig aandoen en zorgen dat je snel hersteld

4. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Whahahaha arm kind! Ik zie haar al liggen helemaa verdrietig in der eentje in bed. Schaam me bijna :p

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    haha boo niet nodig hoor... ze zou idd wel heel verdrietig zijn ja als ze verplicht nog in bed moest liggen.. denk dat haar kamer dan te klein is.... ze slaapt op zolder en kan daar een traphekje dichtdoen.. dus het zou kunnen... maar heel leuk is dat dan niet.. en reken maar dat ze kabaal maakt hoor.. die heeft een harde stem.. ze gebruikt de decibellen goed.

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Gelukkig heb je kunnen slapen goofie!!

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sophie huilde...was uit bed gevallen dus die heb ik even goed gelegd.eteen geplast en mail gecheckt ;)

8. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Goedemorgen dames

hier lekker geslapen,wel1 x plassen en af en toe wakker van het draaien
    maar verder geen klagen
    met vriend is het ook uitgepraat en hij snapt mij ook wel,maar snapt niet dat ik jaloers ben
    heb hem maar uitgelegd dat dat door de drank en die snol kwam
    ze loopt er altijd zo uitdagend bij op het werk en ze is een grote flirt en een vrouw kijkt daar toch anders tegen aan dan een man he
    maar goed het is weer goed tussen ons we hebben goed gepraat en geknuffeld dat had ik wel gemist hoor ;)

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hoera voor aapje :)

10. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Mikmak
    Nouja mocht er dan ooit nood aan de man zijn :p Heb je in ieder geval alvast de oplossing haha

@Susan79
    Ah vandaar. Snik snik, ik heb van je verloren met wordfeud haha

@Aapje2009
    Helemaal top dat het weer goed gaat tussen jullie. Zeker met al die hormonen kan ik me goed voorstellen dat het niet bepaald een pretje is. Lekker nog even genieten dan ;)

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    btw kan dat wordfreud alleen op Iphone of ook op andere smartphones?

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Gelukkig aapje!! Ruzie is ook niet leuk!

Zo ik ga even met de honden lopen, de paarden buiten zetten en de stallen doen daarna in een heet bad....kijken of we die buik een duw in de goede richting kunnen geven....
    Niet teveel kleppen hè meiden anders hen ik het zo druk in bad haha

13. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @links
    hoe is het?

@mikmak
    wat lief dat je hub onverwachts thuis kwam
    linette ook op tijd wakker dus kan je san niet op bed tv kijken zodat jij nog even kan dutten ?

@sjees
    hoe is het daar?
    Ook niet fijn dat je man zich niet aan de afspraak houd en dus ook ruzie maakte over drank
    hele dikke knuffel

@babyboo
    wat rot zeg dat je zo slecht geslapen hebt
    ik hoop dat je zo nog even kan slapen
    succes bij de gynaecoloog/vk

@flora
    Bella nog steeds mama aan het plagen dus
    knuffel

@laraxx
    fijn dat alles nog goed gaat
    mooie buik idd

14. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @goofie
    fijn dat je beter geslapen hebt
    hoe voel je je nu dan?

@susan
    ah sophie uit bed gevallen geen pijn gedaan?
    Hoe gaat het met jou?

@mikmak
    kan ook op andere smartphones

15. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Mikmak
    Dat kan ook op andere smartphones. Schoonzus heeft de samsung galaxy s en doet het ook. Dus mag aannemen van wel. Gewoon even bij apps intypen.

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Wat een geklets op de vroege ochtend en nacht ;)

Babyboo, wat een ontbijt zeg voor je vent! Sambal?? Pffff moet er niet aan denken! Wel rot dat je zo'n klotenqcht hebt gehad en weer dat bed!!

Goofie, gelukkig maar 1x wakker en nix in de planning vandaag. Nu je ribben goed rust geven, als ze dat al krijgen met dat gehoest.

Mikmak, vroeg hè kunnen die kids opstaan! Gelukkig ligt Sophie nog in bed nu, wel wakker, maar roept nog niet (toch zo maar even halen).

Aapje, fijn dat t is uitgepraat! En idd mannen zien sommige dingen gewoon niet. Zien er de gevaren niet van in terwijl wij heus wel die op de loer liggende vrouwen in de gaten houden...

Flora ook al zo vroeg wakker! Wat is dat toch?!

Hier dus wakker en 1x eruit. Meteen combinatie dus gemaakt. VerdWer strax naar de kapper en vanmiddag controle bij de gyn. Zal ns vragen over dat vruchtwater...

Oh en nee Sophie heeft zich niet bezeerd. Er ligt een matras naast haar op de grond dus is zacht gevallen ;)

17. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Ga me zo even douchen en dan naar peutergym daarna nog een kadootje kopen voor de dochter van mijn vriendin vanmiddag verjaardag
    o
    tussendoor kleine man laten slapen en mama een dutje doen

18. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier ook wordfeud op de samsung gala s 2
    En vriend op de sony ericsson dus kan idd op meerdere

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @aapje ja lief he... en heb nog effe gecheckt waar die cadeaus nu vandaan kwamen en die kwamen van de vrouw van de baas van zijn broer... die had ze weer gehad.. verzamelaar... en haar kennen we wel....

ohhh maar ik heb ook samsung galaxy.. ga ook even zoeken.. en dan kan ik met iemand verbinden ofzo... hub heft geen smartphone en al helemaal geen tijd al zou hij het hebben haha

20. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen Dames!

De bedrijvigheid hier viel gelukkig redelijk mee! ;) Duurde niet zo heeeeel erg lang om bij te lezen..

@ Aapje; fijn dat het uitgepraat is meid!

@ Goofy; gelukkig heb je een wat betere nacht gehad. Vandaag gewoon lekker je rust pakken

@ Babyboo: helaas net geen eigen pagina ;) Dat je het kan koken 's ochtends zonder niet ziek te worden. Wat een ontbijt! haha

Alle meiden met afspraken; veel succes en plezier vandaag! (Kan ik dat al niet meer vergeten)

@ Meldplicht; ben ik het helemaal mee eens!

Ik ben gisteren gewoon tot half 2 :$ bezig geweest aan die case en was natuurlijk al weer heel erg vroeg wakker! ;) Wordt er altijd zo onzeker van!
    Gelukkig is vriendlief vandaag vrij en rijdt hij vanavond mee naar Eindhoven, want het was maandag eigenlijk niet te doen. Het tentamen van vandaag is ook gewoon 2,5u en weer lekker 's avonds.

Deel Deze Pagina