December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @aapje, wat een h*fter zeg... totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel.... waarschijnlijk pist ie in zn broek dat spruit 2 op komt is... als je positief hebt getest... heb er nog wel 1 liggen, stuur die wel op... ;)
    En dan de collega's die er voor de deur staan te kotsen... op tijd zn nest uitschoppen en laten schoonmaken.... echt MANNEN zijn per definitie soms om te kotsen... als de kleine man in mijn buik toch ooit zo een vrouw behandeld kom ik m hoogst persoonlijk zijn oren wassen als mama zijnde.... ongeacht de leeftijd, want kennelijk is leeftijd niet van belang bij het opgroeien.... van een man dan he..

@kim, zwanger he.. omthoud niet zoveel op het moment...

@boo bedankt voor de tip.... hihi

zo effe 10 pagina's bij moeten lezen met ge-OH..... :$

hier een oke nacht gehad, moest om 6 uur naar de wc... zo zachtjes mogelijk opgestaan, hub erna, plofte in bed en uk was wakker helaas... dusssss helaas, geen uitslapen maar melk maken... linette heeft dr schoentje nog niet gezien hahaha.. ben benieuws strax

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen flora jij ook weer van de partij

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Yep jij ook een goedemorgen!
    Bella is vanaf vijf uur aan het oefenen, als mijn bevalling straks niet vlekkeloos verloopt weet ik het ook nier, y kind houdt zoveel generale repetities!

Owwww wat doet linette dat netjes, ik rende altijd als een dille naar beneden! Mijn zusje niet die was bang dat zw piet er nog zat!

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ze is het denk ik vergeten dat ze dr schoen heeft gezet haha.. en daarbij ze heeft samen met papa dr schoen gezet als ze het nu in de gaten krijgt dan rent ze gelijk naar boven dat papa ook wat heeft gekregen, en vind het wel lekker rustig effe zo haha

5. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ik wil potverdorie nog even slapen! Ik ben ook nog moe maar ik lig zo verrot in bed! Bah, stomme buik!

@mikmak
    Ik ben al wel een keer langs mijn schoenen gelopen maar helaas zat er niks in :( :p

@Florabella
    Jeetje jij zit wel lekker met de kleine Bella hè?! Wanneer hèb je weer controle?

@Aapje2009
    Stomme lul is het ook! Laat hem maar straks lekker met zijn katerhoofd naar buiten gaan en de boel goed schoonmaken. Als ie dan zelf nog moet kotsen kan die dat ook gelijk daar doen!

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Morgen om 12.20......we zullen zien haha!

7. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ja ik ben heel erg benieuwd!

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen!

Aapje, echt een asshole. Jij had toch de slaapkamer stofzuigen op het programma?

Ben benieuwd of hij straks nog wat nuttigs te melden heeft in de vorm van een excuus.

Brusje, au! Sterkte met je voet.

Mikmak, 6.00u is ook een gevaarlijke tijd om te gaan plassen ;)

Fenna was om 6.45u wakker. Ze ligt nu op bed Dora te kijken ;) . Vreselijke Dora, wie dat verzonnen heeft. Vast een man.

Zo maar eens douchen. Dan kan Fenna straks zien wat er in haar schoen zit.

9. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    goedemorgen!!

Nou das nog eens lekker wakker worden.................de vieze boxer, blote tieten en kotsende mannen vliegen om mijn oren!!:D;):$

@aapje,
    Wat een #$%## zeg!! ik had hem ook lekker vroeg zijn bed uitgeschopt! is hij helemaal gek geworden!!! Mannen zijn zulke kinderen soms!! ik zou er nog lang niet klaar mee zijn!

hier wederom slecht geslapen en nog steeds barstende koppijn!
    Kleine man was weer half 6 wakker...........zucht wat een tijd! maak me echt zorgen hoe dat zometeen moet gaan als de beeb er is!
    En manlief zit er na afgelopen week ook door heen. Lijkwit, hoofdpijn en doodmoe...............pfffffffffff als dat maar goed gaat komen. zie op tegen morgen.........ben bang dat ik weer opgenomen moet worden gezien mijn klachten.................wel een stuk rustiger, eerlijk is eerlijk, maar thuis is toch wel wat lekkerder!

10. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Zo daar ben ik weer heb nog even lekker geslapen van5v tot net kleine man slaapt nog
    wat heeft die zak patat een geluk zo
    denk niet dat er van praten straks veel komt er zijn veel verkeerde woorden gevallen vannacht en ben hem echt even zat en ben er wel even klaar mee
    hij ook met mij

11. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    wat balen aapje dat zo loopt. daar zit je echt op te wachten hoogzwanger..........pfffff

12. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @mikmak
    o idd mooi op tij dus,ben ook benieuwd hoe ze straks regeert
    wel grappig dat ze het vergeten is
    Haha kijk dat is handig dat jij nog zoveel testen hebt ,waarom vermoed je ook een zwangerschap :D;)

@flora
    nou jij bevallen mag straks idd wel goed verlopen zeg
    lijkt me erg vermoeiend steeds zo

@sniffy
    fenna ook lekker geslapen dus

@babyboo
    he bah niet fijn dat je niet zo lekker ligt
    straks night maat even rusten

@germini
    o dat is idd vroeg zeg
    is xo n wekker niks voor jou kleine man?
    Naar dat jij zo voelt ik hoop dat je morgen niet hoeft te blijven
    dikke knuffel

13. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    aapje,
    ik weet niet of hij daar nog te jong voor is? hij is 20 mnd nu?

Ik lees straks weer verder..........ga ff mijn kleine man bezig houden.
    jij sterkte vandaag met die kerel van je!! hoop da thij een kater heeft van heb ik jou daar!!!

14. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    ach zijn antwoord was dat ik toch niet naar het zkh moest vannacht en dat hij niet dronken was en nog best kon rijden
    hij zoekt het maar uit

heb vannacht even heel de slaapkamer bespoten met deo en vooral hem
    was hij heel blij mee :D

15. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Ik ga ook even bezig met de kleine man laters

16. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    goedemorgen dames,
    heb het nieuwe topic alweer gevonden:)
    was erg druk hier en nog, ze zijn de badkamer en wc aan het vernieuwen en zit al 2 weken in de zooi pfff als goed is zijn ze dinsdag eindelijk klaar, word gek in die zooi haha.

alles verloopt volgens mijn goed, kleine ligt helemaal tegen me schaambot aan en daardoor vaak steken in me lies volgens verloskundige kon het geen kwaad:)

liefs

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Fijn dat het goed gaat met jou en de kleine Bella!!

18. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

19. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

:$ Soo, heb weer ff 23 pagina's bijgelezen in 40 minuten! Was nog niet helemaal wakker, maar na de vieze boxer, de lekkere mannen en enge mannen wel hoor! Deel 4 is gewoon een feit en hoe; wat wordt de nieuwe deadline voor deel 5? :D

@ Aapje; jezus zeg, wat een vent! Lekker straks die kots door hem laten opruimen en hem goed door het stof laten kruipen de aankomende dagen. Hij mag wel wat meer verantwoordelijkheidsgevoel krijgen! Hoe is het verder allemaal met jou?

@ Babyboo; wat rot dat je niet zo goed hebt geslapen meid! Misshien vanmiddag even terug gaan? Ruzie helemaal bijgelegd met je vriend?

@ Brusje; sterkte meid met je voet. Goed je rust pakken nu he! En beterschap voor die kleine!

@ Flora; Bella is weer van de partij, haha! Wss scoort ze de volle punten tijdens de bevalling :D

Hier ook weer een kutnacht gehad. Vriend ligt natuurlijk nog te slapen en ik sta het ontbijt ondertussen weer uitgebreid te maken. Over een uurtje moet hij weer werken en ik ga maar weer aan de studie! :(

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @boo, dan is de Sint je vergeten of je huisje voorbij gegaan... ben je stout geweest:p

@sniffy, ja een hele gevaarlijke tijd maar het was dat of checken of de matrasbeschermer zn werk zou doen;) en dan zou zeker iedereen wakker zijn.. dus het was om het even haha

@aapje, oh drinken en rijden.. ook dat nog.. wat als ie dan tegen een boom aanrijdt.....maar je zit er als hoogzwangere echt niet op te wachten nee op zulk gedrag.... en waarom ineens zo zn kont tegen de krib aangooien, toch koudwatervrees...... of gewoon in de pubertijd komen.....sterkte meis vandaag, zal vast heel gezellig worden vandaag.. anders kom je gezellig op bezoek bij mij vandaag haha

ze heeft dr schoen gevonden, en wilde het gelijk aan papa gaan melden haha... nee wacht daar maar mee.. ze is inmiddels aan dr chocolade letter begonnen.... maar gaat nog niet heel hard haha

@bella, he hoi, fijn dat het goed gaat allemaal.

@germini, jong geleerd is oud gedaan... misschien kun je wel met zo een wekker beginnen..

hier toch weer een verminderd gevoel in de buik, heb al wel eea gevoelt, is meer alsof het hele lichaampje beweegt of een heel been ofzo, kijk nog even en dan gaan we wel weer bellen

Deel Deze Pagina