Goeiemorgen meiden! @aapje: oow wat een l*l!:x bah bah echt ik kan er heel boos om worden.. maar ja jij ook.. @Flora: pff bella houd je wel bezig zo he? Oefening baart kunst zullen we maar zeggen @mikmak: mss even helpen met opeten die chocoletter? mmm ik heb er ook wel zin in! Helaas mijn schoen niet gezet... Hier heerlijk geslapen, mannetje is super stil naast me geschoven want ik heb er niks van gemerkt! Nu maar uit bed, ik heb honger !
idd het blijft wel bezig zo ja haha, vk zei dat ik dat heb omdat ik zo dun ben en me buikje rond na voren ligt. die zooi is eenige waar ik echt gek van word. echt overal stof en ken er gewoon niks tegen doen
@aapje, ik denk dat jullie eruiteindelijk wel uit komen, maar dat je nu zwwaar pist ben snap ik heel goed, denk direct aan wraak, maar kan niks bedenken @trapje, onze zwager had eten gemaakt en ik besloot het te gaan halen, in een donkere steeg ging ik de trap af, maar zag de laatste treden niet dus dacht dat ik er al was. En boem daar lag ik. Man gebeld en hij kwam er direct aan zei die. Maar ben wel doorgestrompelt naar zwager, was te koud. Ik kwam aan en man kwam 1 minuut later aan.het was niet meer koud, maar heb een half uur lopen trillen. We zijn zelfs nog lopens naar huis gegaan. Eenmaal thuis ik direct naar bed, hij zou komen, maar toen hoorde mini huilen (poep kwam uit haar mond) hihihi. Maar snachts ging mn voet pas echt zeer doen, ben blij dat ik niet ben bevallen. Pffff dat lijkt me pas echt zwaar. En nu ga mij uit bed kruipen oid Succes iedereen, laterzzz
Vinden jullie het erg als ik geen 49 pagina's ga terug lezen?????? Ik meld me BIB! Ga zo wel proberen even onze nieuwe topic door te lezen dat scheelt al zo'n pagina of 30 dus tot zo
Fenna kreeg een choco-sintje in haar schoen. Normaal gesproken moet ze eerst een boterham eten voordat ze snoep krijgt. Maar nu mocht ze er gelijk aan beginnen . Uiteindelijk wilde ze toch eerst een boterham eten .
* inbraak* Aapje je word gemist in ons topicje bij de mmm. Ben heel benieuwd naar jullie 2e wondertje straks
@sniffy: tss flauw hoor, dat je niet eens al die pagina's vol met absoluut cruciale informatie niet even door wil lezen en wat super schattig van Fenna dat ze toch eerst een boterham wilde Ik voel me echt super actief vanmorgen! Zal vanzelf wel weer inzakken maar zometeen eerst de hond maar eens flink uitputten met een balspelletje in het park
@Mikmak Je zegt bedankt voor tip. Heb een geheugen als een zeef momenteel , wat was mijn tip ook alweeR? Hahaha voor zover ik weet ben ik heel lief geweest, maar helaas na mijn hele schoenenkast te hebben doorzocht lag er niet 1 pepernoot in Hier ook een rustig beebje, ik wordt er niet goed van! @Germini Jeetje meis, kan me goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit! Ik hoop toch dat het morgen mee valt en anders in ieder geval nog even volhouden, Bijna! Jij werd toch volgende week met 37 weken ingeleid? @Bellamanuela Fijn om weer wat van je te horen! Maakte me al een beetje zorgen met al die rot verhalen. Gaat het met jou ook verder wel wat beter? Fijn dat de kleine volledig is ingedaald, nog fftjes! @Blackbird Fijn dat jij wel zo lekker hebt geslapen! Heb je ook wat meer aan je dag,.
Is het normaal dat de beebjes veel minder gaan bewegen in de laatste paar weken. Hij is me nl iets te rustig (beweegt nog wel, maar heel mininaal, terwijl het normaal een hooligan is)..
Ja sowieso veel minder ruimte he! Dus het zal meer een beetje rekken en strekken zijn voor de kleine. maar als je toch denk dat het iets te weinig is zou ik zeker even bellen! Toch heel belangrijk nu. Ga even wat eten en dan een half uurtje op je zij liggen zegt de vk altijd. Dan moet hij toch echt wel even gaan bewegen.
zo ook even een abo op deze! lees wat meer mee de laatste tijd, maar vind het lastig om er tussen te komen!
Goedemorgen iedereen, allemaal BIB! Ja deel 4! (ik zeg deel 5 aan het einde van de week als er iedere avond en nacht weer zo doorgekletst wordt ) Ik heb net 'even' deel 3 uitgelezen, en de eerste 17 pagina's van deel 4... tjonge, het was me weer een avondje met een niveau, heb hardop moeten lachen. Er is iemand zwanger, het ging over dozen en mannen, vieze onderbroeken etc. Aapje: het blijft een nare situatie, ik hoop voor jullie dat er vandaag wat ruimte komt om te praten, dit is niks zo Susan: wat leuk, een hockeyfeestje, klinkt gezellig Flora: tjonge, Bella al weer aan het oefenen, wordt inderdaad vast een geweldige bevalling, er zit al zoveel voorbereidingstijd in. Bellamanuela: goed om weer even wat van je te lezen! wel heftig hoor, nu nog een verbouwing. KIm: 38 weken! klinkt echt al heel ver! Prinsesje: ook hier wel minder beweging als eerst, maar nog steeds af en toe krachtig en ook regelmatig. Probeer anders de komende 2 of 3 uur gewoon alle bewegingen te tellen, als je het dan nog niet vertrouwd, gewoon even bellen. We raken natuurlijk nu ook steeds meer gewend aan de bewegingen en zijn er niet meer zo bewust mee bezig. Leuk al die verhaaltjes over sinterklaas en schoen zetten. euh... ben de rest een beetje kwijt. Zo maar eens douchen en eens bedenken wat de dag brengt, huishouden was gisteren al een heel eind klaar.. misschien toch maar even de laatste dingetjes van mijn werk afronden (moet nog steeds...) en dan vanmiddag wiegje in orde maken, box in elkaar en bed op klossen! Ik weet niet of ik hier veel ben, meld me vanmiddag wel weer een keertje.
hier ook een rustige beeb! maar goed, na een dag als gister (totale verbouwing van mijn buik) kan ik me voorstellen dat ie een dagje rustig aan doet! en hij heeft al een paar schopjes gegeven en een keer de hik gehad vandaag.. dus..
@prinsesje, ja die bewegingen zijn veel minder, ruimtegebrek zullen we maar zeggen, maar je moet het nog wel kunnen voelen... en anders bellen voor een ctg @boo irri he als ze minder bewegen... hier is het niveau bewegen inmiddels weer gestegen, denk dat gisteren eerst naar de stad en daarna nog op de fiets naar het winkelcentrum een beetje teveel van het goede, althans heb hem vanmorgen al weer een keer of 6 gevoeld. de norm is 10 x op een dag!!!! niet in de 5 uur....
gewoon neerzetten wat je wilt, wordt over het algemeen gewoon gereageerd op je hoor meid... maar de laatste dagen is het vooral een beetje veel buulsh*t en vervelende mannen.... wat mij nu weer gelijk bij aapje brengt... EN..... uit zn nest gehaald?