December 2011 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lin71, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hihi die arme meiden van het mama topic....

Gefeliciteerd joni!!!! Klinkt als een bekende bevalling!! Hier ook problemen met de laatste cm en een draaiende sterrekijker!
    Rust lekker uit en geniet!!!!

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Daisy, knuf meid!
    Spuugt hij vaker en veel?

Joni, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Lekker genieten.

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goofie, hoe gaat het nou met de shakes?
    Ik ben nu 1,7 kilo kwijt :)

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Vanmiddag naar de gyn voor controle.

Zo mijn strijk nog even afmaken.

@speentje, kunnen ze in de wangetjes van baby's geen magneetjes doen en in het speentje ook. Dan blijft hij goed zitten :D

5. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @joni
    van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

@daisy ach arme jongen hopelijk gaat he tnu verder beter met hem

goede morgen allemaal

hier gister avond ff met me handen in me haar wat we ook deden aiyanna bleef huilen en ging maar niet slapen.zelfs douchen met papa wat ze heerlijk vindt was nu een drama.na het douchen heb ik dr toch maar ingebakerd en in de reiswieg gelegt wilde haar nu niet op dr eigen kamer leggen.en ze ging weer huilen en gillen maar met de speen en geduld is ze uit eindelijk in slaap gevallen.het begon gister middag toen ik met haar terug kwam van boodschappen doen en ik haar uit de draagdoek haalde omdat ze wakker werd.nu hopen dat ze vandaag wat vrolijker is.me nicht komt vanmiddag ff langs en vandaag is ook me man jarig hij viert het niet maar als je ziehoeveel mensen er toch komen vanavond.

hier een foto an aiyanna met een bigsmile die ik net met me tel heb gemaakt
    Bekijk bijlage 213875

6. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL

hihih ja dat zal voor hier ook wel erg handig zijn dan blijft ie gewoon in dr mond zitten

7. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Joni! 22 uur, das n hele poos. Nu lekker genieten!

Coon; wat n ontzettend leuke foto!

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Coon, ahh lief!
    Mooi moment hè ?!
    Dan vergeet je snel het gehuil.

Meira kreeg om 0.00u een flesje en toen was ze goed wakker. Dus ik zag de bui al hangen dat ze een wakker uurtje had.
    Ze was heel lief aan het 'praten' . Dan heb ik zoiets van; ach als je op deze manier je wakkere uurtje hebt ;)
    Maar ze ging gelukkig gelijk slapen :)

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik ga gelijk patent aanvragen ;)

Die gaatjes in zo'n bibi-speen zitten er toch ook niet voor niets. Daar moet een elastiekje door zodat je die vast kan maken achter de oren.

10. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @Speenprobleem: gewoon een postelastiek om het hoofdje en dan over de speen:D

@jonijoni: gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Klinkt als een heftige bevalling, nu lekker uitrusten!

@coon: aaahh wat een lieve foto!

Hier weer een slechte nacht.. meneer heeft vanacht weer ruim een uur liggen krijsen in zijn wiegje.. zodra je eem pakt is het goed, maar ik durf hem gewoon echt niet in bed te houden als ik in slaap val:( uiteindelijk ingebakerd en toen viel hij in slaap.

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.838
    9.341
    113
    Gelderland
    Joni, van harte met jullie zoon! Hier ook 2 keer een sterrenkijkertje.

Daisy, jeetje wat een rotnacht voor jullie. Drinkt hij heel gulzig dat hij het er weer uit gooit?

Hier, een redelijke nacht. Robin was om 1 uur alweer aa het klooien dus om 3 uur bij me in bed genomen. Uiteindelijk werden we weer om half 6 wakker voor de fles. Merk dat hij steeds minder lang alleen kan slapen.. Zou hij al in de gaten hebben dat hij liever bij mama slaapt? In zijn eigen bedje krijg ik hem niet meer in slaap maar naast me in bed wel meteen? Vandaar dat ik het me afvroeg.

Sniffy, ahh wat lief van Meira. Goed hè al zo veel afgevallen met die shakes.

Coon, wat een schatje!

12. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.838
    9.341
    113
    Gelderland
    Blackbird, daar zitten die gaten toch voor in de speen? ;) kun je het elastiekje doorheen doen. Werkt als een tierelier want heb nooit problemen bier dat de speen uitvalt;)

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Luna hier netzo, em slaapt bij mij als een blok in de wieg een stuk minder. Ach ik vind het zelf ook wel heeeeel gezellig en geniet er echt van!

14. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sniffy ja was zeker een mooi moment en dan vergeet je inderdaad weer alles.en het toeval was me man vroeg net via whats app of ze al wat vrolijker was als gister avond en binnen een minuut kon ik deze foto maken.

oww zijn daar die gaatjes voor op de speen :D

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik snap niet dat ze zeggen dat je het moet opbouwen,als hij er lekker warm bij ligt mag je toch lijkt mij zelf weten hoelang je naar buiten gaat,
    ik verwarm meestal de kinderwagen voor, leg ik er 30 min even een kruik in,en als hij erin gaat haal ik de kruik eruit

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Serieus??hihih

maar als je kindje moet spugen etc dat gaat dan toch niet als die speen nog in zijn mondje zit?

17. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nadesy, die spuug kan langs de spleetjes die naast het elastiekje zitten ;)

Luna, ik doe sinds maandag een combi van shakes en 2 dg per week minder koolhydraten. Daarmee ben ik in 2 dg al een kilo kwijt :)

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Blackbird, durf je hem ook niet naast je te leggen op het aankleedkussen ?

19. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    hier ook en slechte nacht achter de rug. Van 1 tot 6 huilen huilen huilen en niets is goed.... pffff ben kapot....

20. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Hahahahahahah :D
    Dat grapten wij laatst ook al :D

Deel Deze Pagina