December 2011 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lin71, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er hier dames die babymassage gaan doen of al hebben gedaan? Ik denk er over me op te geven en ben benieuwd naar de ervaringen en of er meer dit gaan doen.

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Fenna is zo lekker bijdehand . Zegt ze mam? Dus ik ja , met een hapje ontbijtkoek in mijn mond.
    Mam ik versta je niet als je een plakje ontbijtkoek in je mond hebt ;)

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Blondje , Germini en Lin doen of gaan het doen als ik het goed heb.

4. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joni gefeliciteerd met jullie zoon, daar is hij dan !

@babymassage, ga ik ook doen maar begint pas de februari. Ga ik doen bij dezelfde club als de zwangerschapsyoga, lijkt me leuk dan zie je de dames weer van de yoga maar nu met beeb 
    as maandag is een terugkomdag van de yogaclub, bevallingsverhalen uitwisselen, beebs bewonderen, ben benieuwd.

Die Fenna is wel lekker bijdehand, van wie zou ze dat hebben ;)

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Petera, van d'r vader :D

6. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@sniffy
    Haha leuke opmerking van Fenna :D

Hier ook babymassage. Maar ook met de dames van de zwangerschapscursus. Ergens midden februari waarschijnlijk.

7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.827
    9.336
    113
    Gelderland
    Sniffy, heerlijk die op,erving van je oudste! Ik kan niet wachten tot Julian ook flink gaat kletsen. Scheelt een hoop frustratie ook voor hem hoop ik;)

Flora, dus Em die slaapt ook meestal bij jou. Wat ik voor aankomende nacht ga doen is een doekje bij hem leggen die ik de hele dag bij me draag. Ik hou hem ook niet vast in mijn bed dus hij ruikt me alleen.

Ukje ligt na een hoop gerommel te slapen in zijn bedje. Ik ben niet meer naar hem toe geweest en al met al duurd ehet +_ 30 min.
    Oudste slaaptaankomende nacht bij Oma zodat ik morgen hopelijk uit kan slapen :) nu al zin in!

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Luna, fenna is op dit moment echt een papegaai , alle woordjes die ze maar interessant vindt zegt ze na. Dus we moeten echt opletten.

9. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @joni: gefeliciteerd met je zoon!!

hier net voor het eerst helemaal goedgekeurd door het consburo :D
    Huub was goed gegroeid en is nu 4820 gram en 55 cm (detail: hij zit nog wel onder het geboortegewicht en de geboortelengte van z'n grote broer....en dat terwijl ie vandaag precies 6 weken is!). In eerste instantie zouden we ook de eerste vaccinaties krijgen, maar dat vond de arts nog iets te vroeg en aangezien we over 3 weken weer terug mogen komen, mochten we de prikken ook nog even opschuiven. Prima dus.
    6 februari mogen we weer en dan mag ook Joep voor z'n consburo-APK.

We mogen Huub zo rond de 900-920 ml per dag aanbieden, dat wordt dus weer ophogen. En uitvogelen hoe of wat qua schema, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Ik had em vanochtend om 8 uur de fles gegeven, maar om 11 uur had ie toch echt weer honger, dus nu maar een grote fles (165 ml) gegeven. Es kijken hoelang ie het daarop volhoudt.....

Huub was trouwens superrustig en relaxed toen we bij de arts waren. Zo hadden we em nog niet zo vaak gezien :$

10. nijnonijntje

@sniffy
    haha heerlijk zo'n kind :D
    Lijkt me echt lachen. En soms misschien ook wel heel irritant ;)

11. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    Dat papegaai-gebeuren herken ik trouwens...hier ook zoeentje. Hij praat echt alles na, echt ALLES, dus het is inderdaad opletten met wat je zegt.

Joep is sowieso een stuk drukker geworden sinds de geboorte van Huub, dat is echt opvallend. Gelukkig niet irritant druk, maar enthousiast druk. Bij het psz hadden ze het ook al opgemerkt, maar ook daar is het volgens de leidsters pure enthousiasme....

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik vind dit echt een leuke leeftijd. Al moet ik soms regelmatig naar de bouwmarkt om rollen behang te kopen. Dan kan ik haar daar achter plakken ;)

13. nijnonijntje

Gewoon van te voren extra rollen in staan. ;)
    Ja kan me voorstellen dat je het soms even teveel van het goeie word.

14. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Ik zou vaker willen reageren, maar het lukt me niet, snik snik, heb de agende staan vol met afspraken om alles te regelen strx als ik moet werken. Morgen nacontrolle bij de gyn. Ga toch eens vragen waarom ze mij niet eerder hebben ingeleid

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Peanut, fenna is ook drukker. Ach ja, houdt je bezig ;)

Ik ben de voeding ook aan het ophogen. Ze zit dus nu op 5x 165 ml
    Maar ik kan wel op dezelfde tijden blijven want ze drinkt het toch wel op.

16. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @nijn: ik laat ons meisje idd slapen zo lang ze wilt, ze komt wanneer ze honger heeft, als ik haar ga wakker maken zoals ik gister dus geprobeert heb komt ze snachts ook en doe ik dat niet dan slaapt ze snachts door.. heel appart haha maar ik blijf het doen ;)

hier gaat alles goed met ons meisje, vanacht kwam ze dus omda ik ze gister heb wakker gemaak voor der flesje. maar verder heb ze opzich goed geslaen..

17. nijnonijntje

Oke, dat heb ik ook wel eens gedacht. Ik dacht het draait gewoon om de gewenning, mar het cb beweerde dus anders.
    Misschien gewoon maar een keertje proberen als ik goed uitgeslapen ben. Als hij dan een keer een hele nacht wakker is, heb ik nog genoeg energie om dat aan te kunnen ;)

18. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    als ik haar overdag geef wat ze nodig heeft slaapt ze snachts door, moet wel zeggen overdag komt ze soms wel na een uur al voor 30 of 60 maar goed dat geef ik dan zodat ze snachts door slaap;)
    probeer het maar eens meid..

owja ons prinsesje krijgt het weekend oorbelletjes:D:D

19. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Hij heeft net voor de 3e keer z`n kleren onder gespuugd.
    Vanacht was het 2x best veel, net was het maar een beetje.
    succes bij de gyn, fenna is een lekker eigenwijsje dus.

@coon, die foto, smeltmoment, wat een schatje.

@ peanut, fijn dat je goedgekeurd bent door cb

@brusje, gewoon komen wanneer het jou uitkomt.je bent niks verplicht hoor.

@luna86, Seth slaapt ook liever bij mij.Vanmorgen bij mij in bed gelegd en hij sliep meteen.Hij is behoorlijk gulzig.Een buitenstaander zou denken dat hij in weken geen eten heeft gehad.:D
    In plaats van 1x een groot flesje geef ik nu 2x een kleiner flesje en tussentijds boeren.

20. nijnonijntje

gisteren was echt een goeie dag hier.
    Vandaag is het weer huilen, spartelen, vechten tegen zijn slaap en opstandig doen ;)

Deel Deze Pagina