sniffy,hoezo heb je nacontroles gehad,sorry heb een tijdje neit meegelezen... blondje,nou ja zeg wat een belachelijke situatie met je werk,ik zou ze persoonlijk morgen bellen en zeggen dat je niet aan die cursus gaat meedoen,er is niet voor niets zwangerschapsverlof! Je kunt gewoon zeggen dat je door ze overrompeld was en je hoofd nergens naar stond en je daarom ja had gezegd maar je toch hebt bedacht,ze mogen dit niet eens van je vragen,wat een eikels,kies ajb voor jezelf en je kleintje en zeg t af en ga nog even van je verlof genieten het is snel genoeg om! ongesteld@ hier ook nog neit ongesteld,wel nacontrole gehad en de bm zag er goed uit,al kun je op een echo natuurlijk geen verklevingen oid zien zitten,dus ik hoop toch snel ongi te worden anders moet ik weer terug voor een kijkoperatie. hier gaat t redeljik,maar L.ois huilt veel en spuugt veel,vandaag bij osteopaat geweest,haar nekje en bekken zagen er nu wel goed uit,zat maar beetje vast niet erg,maar hij denkt zelf aan reflux dus gaat met de kinderarts vd kinderkliniek overleggen en volgende week hoor ik hoe of wat. bovenstaande is dus tevens e reden waarom ik weinig hier ben. ik zag da jonijoni nog niet is bevallen of heeft ze haar ticker nog niet aangepast? verder met iedereen alles wel goed??
Sjees, dat is standaard na een keizersnee. Arme lois en jij. Het zit jullie niet mee. Joni is vandaag of gisterenavond bevallen.
Sniffy. Dus toch een inwendig onderzoek, bof jij even wel fijn dat je even gecontroleerd bent. Toen ik bij de gyn zat wist ik weer dat ik de vorige keer een inwendig onderzoek kreeg omdat ik nog niet ongesteld was maar wel voelde. Controleren ze voor de zekerheid toch nog ff. Peanut, ik herken het wel wat je schrijft. Ik vind het ook mega zwaar en verlang gewoon naar eigen tijd.zit nu elke avond met een kind op de arm tot de voeding van 22.00 uur. Heb echt het idee alsof nu alles om mijn kindjes draait wat niet erg is maar wel ff wennen.. Ik zal blij zijn als het weer wat mooier weer wordt en we lekker de hele dag buiten kunnen leven. Julian is bij oma slapen en Robin ligt in bed en huilt af en toe. Heb vandaag echt geen zin om weer de hele avond met hem te zitten dus hoop dat hij in slaap gaat vallen.anders pak ik hem zo en laat ik hem bij mij slapen.
wahahahahahaha! heeel waar! @sjees: heeei! geeft niet hoor, dat je hier niet zoveel bent.. je kindje komt toch op de eerste plaats! zodra het beter gaat zijn we hier vast nog wel om mee te kletsen @peanut: hi hi hier ook al een keer perongelijk flinke plons water over L.ars zijn gezicht gegooit.. gaf tie dus ook niks om! Ik zie het wel helemaal voor me 2 van die kereltjes in bad!
@luna: dat is het em inderdaad: alles draait om de kids en zelf schiet je er volledig bij in. ik ben uit pure wanhoop (nou ja...) afgelopen zondag in m'n uppie naar de Ikea in Delft gereden. effe eruit (man, wat was het daar druk!!!!) ben uiteindelijk maar 2 uurtjes weggeweest, maar het voelde wel even als een soort van bevrijding. heb nog wel iets positiefs meegemaakt hoor, vandaag: we krijgen 300 euro terug van Eneco. toch wel prettig, aangezien we vorig jaar 800 euro bij moesten betalen
wel lekker om hier m'n frustraties even kwijt te kunnen, om nou constant tegen m'n man te gaan lopen zeuren is nou ook niet bepaald bevorderlijk voor m'n huwelijk thanx dus voor het luisteren dames! ik ga lekker m'n bedje opzoeken. morgenochtend Joep naar school brengen (=volksverhuizing) dus kan m'n rust goed gebruiken! jullie ook alvast weltrusten en tot morgen!
Zoooooo hier een vreselijk drukke dag gehad! Eerst vanmorgen boodschappen gedaan, tien een vriendin op bezoek met haar zoontje en hond (halfbroer van onze Bo) lekker koffie gedaan en anderhalf uur gelopen, toen gemiste oproeien teruggebeld en kwam een vriend onverwachts op bezoek. Ondertussen nog een interview aan het AD gegeven ivm dat E.mma de meest gekozen naam is (woedt je door de minst orginele naam toch nog bekend ) en daarvoor kwam er ook nog een fotograaf om vijf uur. Toen snel paarden gereden en maar een frietje gehaald en nu net thuis wowwww druk dus! Ik ga ff uitpuffen!
o wat rustig hier. Nou ik ga me even klaarmaken voor mijn bedje. Even met de kleine knuffelen. Flesje geven en hopen dat hij daarna gaat slapen voor de nacht. En zich niet eerder meld dan half 3. Welterusten iedereen.
Ppppfff hier ook net 2,5 uur bezig geweest met de kleine man Hij slaapt nu eindelijk, dus ik duik er ook snel in...weltrusten allemaal!
Staat het artikel er vandaag in, de helft net iets anders als ik het gezegd heb. Nu lijkt het als of ik van een zoontje ongelukkig was geworden, uhmmm nee ik wist alleen zo zeker dat het een meisje zou worden dat ik moest wennen als dat niet zo zou zijn. Ach journalistieke vrijheid....
Flora, daar zijn ze bij het AD goed in. Ik werd geïnterviewd over de prik tegen de Mexicaanse griep destijds voor Fenna. Er klopte ook geen zak van toen.
Net nog een keer op de weegschaal gestaan, weer een halve kilo af Totaal al 2,2 kg. Vanaf nu zet ik de weegschaal weg en weeg me pas over een maand weer. Merk vanzelf wel aan mijn kleren of ik afgevallen ben.
Gaat lekker sniffy! Volgens mij ben ik ongi geworden, zak je zien ben ik een van de weinigen die snel ongi wordt met bv....exact na 6 weken
Flora, dat is zeker snel. Wel balen want je had natuurlijk gehoopt dat het voorlopig nog niet kwam. Ik moest gisteren wel lachen om de gyn. Zijn opmerkingen zijn zo droog. Hij zei, als je de Mirena krijgt dan is het de eerste 2 maanden shit wat betreft de bloedingen . En zegt hij ook; je kan met de pil beginnen maar dan moet je wel een doos condooms gebruiken. Oh nee ik zeg het een beetje verkeerd, een doos kopen en er 1 gebruiken.
Whahahaha leuke man!! Tja ik zou ook nog gewoon kunnen vloeien maar dat was echt gestopt. Nu ook weer wat stolsel erbij neg als met een menstruatie, dus ik weet het niet. Ff afwachten!
Tijdens de operatie heb je natuurlijk weinig contact dus ik wist niet hoe hij was. Ik heb ook wat last van mijn rug, op de plek waar de ruggenprik was gezet. Maar dat is pas sinds 2 weken. Dus hij zegt daar kan het niet van zijn. Vraagt hij; heb je soms getild. Dus ik; ja wel wat getild. Hij zegt dan niet; ja dat moet je ook niet doen! Maar geeft mij tips. Dat vond ik wel fijn. Tenminste niet zo'n arts waar je een uitbrander van krijgt.