Hee dames ik ben weer helemaal bijgelezen. Heb niet op alles gereageerd maar even globaal dus sorry als ik niet op iedereen hebt gereageerd! @Bellamanuela Echt niet normaal wat een slaapkopje jullie hebben zeg! Goedemorgen hee! Dat broekje wat shalina aan heeft hebben wij ook. Zit perfect! Hier de pil in huis, condooms moeten weer even gehaald worden, Ik had er toen ooit is 50 gehad bij mijn zorgverzekering of wat het ook was. En die zijn nu toch eindelijk op. Dus tijd voor nieuwe. Zal blij zijn als het weer gewoon puur op de pil kan! Die had ik nog gehaald vorig jaar voor mijn vorige zwangerschap een keer. En sindsdien niet meer nodig gehad, zijn gelukkig nog tot 2014 te gebruiken , 6 strips dus erg blij dat ik ze nog kan gebruiken! @Zeepaardje Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon P.im! Woow dat is echt een joekel zeg! @Florabella Super lief filmpje van emma. Als ik haar zie heb ik echt het gevoel dat ik een aapje heb liggen hier met al dat haar hahaha. @Mamsie86 Even water afkoken en steeds met een hydrofiel washandje schoonhouden. Bij onze kleine was het dan met 2 dagen al weg. Ach wat een schattige foto zeg! @brusje Beterschap voor je kleine man! Woow wat super gaaf! GEFELICITEERD! Dat is nog is gaaf nieuws. @Tam27 Erg lieve foto zeg! @Goofie Nee is niet meteen veilig. De eerst strip moet je nog met condoom en daarna als je met de volgende strip begint is ie pas veilig! @Babystew Hahaha och och wat kijkt ze toch blij maar niet heus hahaha. @coon Wat een ontzettend lieve foto zeg! Erg schattig. Fijn dat Aiyanna zo goed groeit! Hier elke luier helemaal nat. Vind de pampers wel echt waardeloos. De kruidvat luiers waren veel beter! @Blackbird Wat een lieverdje zeg!
Op het pak staat dat hij per 24 uur 5 voedingen van 150+5 mag hebben. Maar aangezien hij 's nachts ook nog komt zit ik op f keer 120 +4.
Zo...deel 6 gevonden! wat een geweldige foto's komen er voorbij zeg, wat een schatjes hebben wij op de wereld gezet! heerlijk al die koppies! goed gedaan dames! @ontlasting: Huub had de eerste 3 weken echt heel erg last van krampjes en poepte alleen in keutels. sinds ruim 2 weken voegen we 10 ml water extra aan de fles toe en dat werkt sinds een week heel erg goed. minder krampjes en normale ontlasting. mij onderpoepen heeft ie nog niet gedaan, onderplassen echter wel. heerlijk zo'n fonteintje als je em net schone kleertjes hebt aangetrokken @speen: Huub is helemaal geen speenkind. terwijl Joep er vanaf het begin geen genoeg van kon krijgen....dat was toch ook wel erg makkelijk! @voedingsschema: Huub krijgt dus sinds een paar dagen 6 x 135 ml, maar hij heeft er volgens mij nog steeds niet genoeg aan! hij wordt standaard een uurtje voordat ie weer een fles krijgt wakker en hup, dan wordt er weer lekker gegild. volgens mij heeft ie dus nog steeds honger... woensdag naar het consburo, dan maar eens even bespreken. wij zijn vandaag druk bezig geweest met klussen. Joep's oude kamer is omgetoverd tot Huub's kamer. 2 muren zijn flink blauw geverfd en de andere 2 muren zijn behangen met brandweerauto-behang. ik vind het echt heel gaaf geworden! verder heeft Joep sinds vandaag een peuterbed en plast ie sinds gisterochtend vrijwillig 2 x per dag op het potje ('s ochtends en 's avonds). ben er erg blij mee, tot gisterochtend begon ie te gillen zodra ie het potje zag. er zit dus vooruitgang in..eindelijk!
Pff ben alweer aardig lang bezig geweest met alles terug lezen. Zo'n 30 pagina's bijna. Vandaag ben ik tante geworden joepie ! Schoonzusje heeft wel een hele zware bevalling gehad. Baby was veel te groot en kon er niet uit., Ze hebben met 3 op haar buik zitten duwen en 2 zitten trekken. Als ik eraan denk schieten de tranen in mijn ogen. Vind het zo zielig! Daarna bleef ze maar veel bloed verliezen. dus kreeg ze medicijnen. Kindje kreeg ze ook niet gelijk, moest eerst aan zuurstof want die had het dus ook erg zwaar met de bevalling. Ze liggen nu ook apart. Zij nog op verloskunde door bloeding en kleintje op de kinderafdeling aan allerlei draden. Morgen gaan we kijken. Hoop dat het dan met allebei goed gaat. Hier gaat het verder goed. Ben alleen erg moe. Afgelopen nacht bijna niet geslapen. Het leek wel een orkest in de slaapkamer. Vriendlief snurkte als een gek, mede doordat ie wat verkouden is. De kleine liep maar te steunen, kreunen en persen. En de hond zat ook heel lichtjes te snurken. En het was zo spannend met schoonzusje, zat constant met mijn schoonmoeder op whatsapp om op de hoogte te blijven. Hopelijk vannacht een betere nacht. Kleine dame is haar ritme toch af en toe nog kwijt. Ze hangt qua voedingen nu ook echt tussen de 90+3 en 120+4. Verder ben ik echt helemaal stapel verliefd op haar! Het is zo'n lief engeltje! Wel wed ik trouwens dat ik de meest gekke foto heb hahaha. Zal hem zo even uploaden! Vandaag hadden we echt een knuffeldagje samen. Heerlijk!
ons meisje heeft ook wer zoon dag vandaag, dan om de 2 uur, dan om de 4 en dan weer na 1 uur alweer, achja we doen er mee heen
Peanut , ik ben zelf gaan ophogen als Meira na 3 uur weer kwam. Ze krijgt per 24 uur 3x 150+5 en 2x 120+4.
Ook weer Present! Mooie foto's van prachtige kindjes gezien! Hier poept ze maar eens per week sinds 3 weken, dan ook 2 overvolle luiers na elkaar, en n lawaai dat ze maakt bij het volduwen! Ze krijgt bv, drinkt 7 tot 9 keer per dag.
Ja hoop ik ook want het was wel even flink schrikken! Hier de gekke foto en nog een foto die ik gewoon erg lief vond. Lag ze samen met mij lekker in bed te slapen. Heerlijk vind ik dat! kan echt genieten!
dat zou op zich voor Huub wellicht ook een optie zijn, ik wil alleen niet te snel ophogen....moet niet zo zijn dat ie daar last van krijgt...(of kan dat uberhaupt niet??) maar vannacht kwam ie dus gewoon stipt weer na 4 uur. hij heeft het begrip "doorslapen"' nog niet helemaal begrepen geloof ik wellicht z'n voeding van 01.00 uur dan maar ophogen naar 150+5, eens kijken of dat helpt..... (we realiseren ons nu pas hoe makkelijk we het hebben gehad met Joep...die sliep echt na 3 weken al door!!)
Isa "spuugt" net na t drinken melk via haar neus. Gekkie! Ze had wel lang gedronken voor haar doen, ruim 30 minuten.
Peanut, ik ben begonnen met de voeding van 23.00-24.00 op te hogen zodat ze snachts minder snel zou komen. Ze zat nl dik over de 800 ml. Daarna de voeding van 16.00u omdat ze na 3 uur weer kwam. Nu krijgt ze om 7.00-8.00u ook 150+5.
Haha boo die foto!!! Ik ben al blij dat Em iets haar heeft, ik was nog kaler! En het klinkt heftig van je schoonzusje! Hier wordt ook nog niet doorgeslapen hoor!
Misschien kan je het, net als ik heb gedaan, de laatste voeding (dus 23.00u ofzo) ophogen naar 150+5 zodat hij er snachts meer tussen gaat laten. Hij heeft nu zwaardere voeding dus misschien helpt het dit keer wel.