December 2011 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lin71, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Blondje
    Als nikita hier moet overgeven dan komt het er ook uit bij haar neus,. Zo zielig, arm kleintje. daarna kijkt ze helemaal geschrokken en verbaast om zich heen.

En heeft dat bij jullie nut om de laatste flesvoeding op te hogen zodat ze langer slapen? Want hier drinkt ze echt niet meer dan ze op kan. Dus als ik meer stop in de fles drinkt ze het echt niet op.

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Hij zit nu al op 810 ml per 24 uur.
    En dan wordt dat 840 ml.
    Heb al met heel veel moeite 8 flessen teruggebracht naar 6.

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Als hij een voeding overslaat niet, dan krijgt hij juist wat minder.
    Dan zou hij op 5 voedingen uitkomen, 4x135 en 1x165 = 705 ml.

Als hij dus echt een voeding gaat overslaan kan je meer flessen van 150+5 geven.

Meira zit nu op 765, met het schema wat ik voor Peanut opschreef op de vorige pagina volgens mij.

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Boo, hier werkt dat wel. Als Meira haar laatste fles rond 24.00u krijgt slaapt ze van 0.30 tot ongeveer 5.00. Dan geef ik haar het speentje als ze wakker wordt. Ze heeft dan nog geen honger iig. Dus ik neem haar nog even mee in ons bed en dan slaapt ze dus nog even verder tot een uur of 7.

5. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Babyboo: wat een geweldige foto's! Gefeliciteerd met je schoonzus, hopelijk gaat het snel beter met ze.

Hier wil de kleine nog steeds niet. Alle bakerpraatjes helpen ook niet helaas. Ik begin er nu wel een beetje genoeg van te krijgen, ik heb de hele dag door het gevoel alsof ik onwijs ongesteld ben (erge rug en buikpijn), maar het is constant en verder gebeurt er niets. Niks geen weeen of slijmproppen of bruinverlies of wat dan ook.

Knap hoe sommigen van jullie dat gerommel destijds wekenlang hebben volgehouden (Flora o.a. toch?)!

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ff abbo

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Tja joni, de grap is....je hebt geen keus! Mocht er ooit een 2e komen dan kijk ik ook niet naar dat gedeelte uit.

Maar meid geloof me het is het waard!!!

8. nijnonijntje

Nou ik ga het vanavond gewoon proberen. Wie weet slaapt hij ineens een nacht door.
    Dan valt er idd een fles weg en dan krijgt hij niet teveel. Mocht dat niet zo zijn dan weet ik dat en ga ik morgen gewoon weer terug naar de 120 om 23.00 uur.
    Die ene dag wat meer wordt hij ook niet anders van.

9. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Flora: dat is zeker waar en voor de rest heb ik volgens mij een voorbeeldige zwangerschap gehad, dus ik mag zeker niet klagen. Ik ben gewoon zooo ongeduldig ;)

Nijnonijn: succes met de voeding vanavond, hopelijk werkt het!

Trouwens er moest toch iemand naar de kinderarts vandaag (of morgen?), hoe is dat gegaan?

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik zou het idd gewoon proberen.

11. nijnonijntje

Oke, ga ik doen.
    Word vervolgt;)

12. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Babyboo, wat een geweldige foto's en wat heeft ze al veel haar zeg, super :D
    En klinkt heftig zeg, de bevalling van je schoonzusje :( Van harte gefeliciteerd in ieder geval!

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @ mamsie : BV kindjes kunnen wel tot 7 dagen geen poepluier hebben en dat mag.
    Werd vandaag nog door kinderarts bevestigd.

@ Goed idee flora vraag of ze eerst hier komen kletsen. Springen we straks met zijn allen over.

@ nijntje : Hoe gaat het nu met jou??? Dan geef je toch 150 flesjes. Ik maak altijd 30 cc meer klaar dan wat er gedronken word. Mocht de behoefte aan meer er zijn dan kunnen ze meer nemen.

@ heppiedepeppie : welkom en gefeliciteerd met jullie zoon !

@ boo : het getsie arme schoonzus en beeb. ( is het een neefje of nichtje? )

Klopt Joni : Hier moesten we naar de kinderarts. E is nu begonnen met johannesbroodpitmeel door iedere fles. Schijnt goed te laxeren en hopelijk helpt het tegen het spugen. Daarnaast vind ook de kinderarts dat ze te weinig groeit maar dat komt waarschijnlijk doordat ze te weinig voeding neemt. Moeten deze week bijhouden wat ze drinkt en hopelijk komt het poepen op gang en gaat ze ook beter drinken. Als dat goed verloopt zitten we op de goede weg. Blijkt dat ze tijdens de voedingen onrustig blijft en ook de flesjes van 90 maar gedeeltelijk leeg drinkt gaan we over op “zwaardere” dieetvoeding . Donderdag moeten we weer terug voor controle. We duimen ons de duimen blauw.

@ poepen : zou graag onder gepoept willen worden . hihihi.

14. nijnonijntje

@lin
    Dat doe ik dus normaal niet omdat hij gewoon alles opdrinkt. Hij drinkt namelijk dan echt teveel.
    Denk als ik hem bij wijze van een volle fles zou geven zou hij dat ook opdrinken. Hij drinkt namelijk echt veel. Het voeden op verzoek kan bij hem echt niet. Er lijkt wel geen stop op te zitten :$

15. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Bella: Ik heb op jou meisje gestemd hoor!!!

Stemmen jullie ook allemaal even op Elynn?????????????

16. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Abbo

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Maar dan is de kans er wel dat jullie zoon een fles laat vallen en het zelf compenseerd.

18. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Heppiedepeppie: Heb ook even op jou mannetje gestemd!

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Heb ik net gedaan goofie !

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005