Wie hebben jullie t allemaal al verteld? Nu weten alleen wij tweetjes het ( en jullie). We wachten tot de echo in april en dan eerst onze ouders en onze kids vertellen en vrienden en later de rest Vd wereld En jij?
ik heb t mijn ouders verteld en mijn man aan een vriend van hem... hij wist dat we bezig waren en vroeg hoe het ervoor stond... dan gaan we t natuurlijk niet ontkennen van t weekend denk ik aan mijn schoonouders en verders wachten wij ook nog een paar weekjes... als dat lukt hihi..
Wat word er weer flink op los gekletst. Ben een dag niet op het forum geweest. Weer veel bij moeten lezen. Wij gaan 3 weken op vakantie naar spanje van de zomer. Dit hebben we al in november geboekt. Hebben een huis met een zwembad. Zal dus denk ik niet veel doen. Nekplooimeting wil ik denk ik wel laten doen. Weet dat het geen zekerheid is, maar ik wel geen mongooltje. Als er een verhoogde kans is wil ik het eerst verder laten onderzoeken. Wij zijn er met z'n 2en nog niet overuit of we het geslacht willen weten. Mijn man wil het niet weten en ik twijfel. Wil dan niet dat andere het weten wat het word, maar ik ben bang dat ik mijn mond voorbij praat. Van klachten heb ik weinig last. Gisteren voor de eerste keer zere borsten. Verder helemaal niks.
O,ja het geslacht willen wij niet weten. Hebben we de vorige keren ook niet gedaan, blijft het een verrassing
Gezellig hier meiden!! Wij gaan niet op vakantie van de zomer. Mijn man is zn baan kwijt geraakt per 1 maart, dus eerst maar is zorgen dat we onze schaapjes weer op t droge hebben. Daarnaast ben ik niet zo'n vakantieganger. Alleen naar Servië vindt ik echt leuk, maar ja dat is familie bezoek, toch anders. Ik heb geen echte voorkeur voor een geslacht trouwens. Mijn man wel. Hij is de laatste in lijn van zijn geslacht, dus zou wel graag een knul willen om de naam voort te zetten. Ga het in ieder geval als we er achterkomen bij de 20 weken echo niet stilhouden. Lukt me toch niet. Gisteren behoorlijk aan de diarree geweest. Herken ik wel van mn zwangerschap van mn dochter. En vandaag voor t eerst misselijk. Dat heb ik bij haar niet zo gehad. Beetje, van 6 tot 9 weken, maar niet noemenswaardig en nooit gespuugd. Meiden, ik ben aan t werk nu, dus dit is ff stiekem. Tot later en een fijne dag!!
Hoi allemaal, wat gezellig druk is het hier! Kim, leuke en handige website, dan hoeven we niet steeds het halve forum door te scrollen! Geslacht: ik wil het niet weten en man wel, dus dat wordt nog even een discussie. Vertellen: we hopen te kunnen wachten tot na 12 mei (echo), maar dat duurt wel erg lang, dus mogelijk vertellen we het al eerder aan familie. sporten: ja ik hoop dat het goed blijft gaan, dinsdag viel zwaar tegen, was al heel snel moe en dat je steeds moet plassen helpt ook niet echt. Hopelijk gaat het van het weekend beter. Ik heb mvm al gebeld gisteren en ook mijn dietiste ingelicht (ik volg een redelijk streng dieet ivm maag-darmproblemen).
bij mijn dochter had de chinese geslachtskalender gelijk! Nu vind ik het een beetje lastig om te kijken, ben namelijk jarig in maart! Als ik bij 27 kijk is het een meisje, als ik bij 28 kijk een jongen... Het maakt mij echt niet uit! Een meisje is wel makkelijk, heb ik alles al voor en ik weet hoe ze werkt en een jongen is wel leuk omdat het "nieuw" is... Maar gezien de laatste keer seks voor de bevruchting denk ik dat het weer een meisje zal gaan zijn. Mijn man hoopt toch stiekem iets meer op een jongen maar heb hem 4 dochters beloofd Ik heb het nog niemand verteld (op dit forum na en een hyves forum). Mijn zusje is er normaal gesproken erg mee bezig dus ga er niet over liegen. Maar tot nu toe is ze er niet meer over begonnen, dus kan ik mijn mond er wat makkelijker over houden
Lieve Allemaal, Nieuwe zwangere welkom. Het word gezellig hier! Ik vind het zo moeilijk om het nieuws voor me te houden ...hihi Maar ik wacht echt nog eventjes af. Gister wat last van buikkrampen en voel me zo moe...af en toe kan ik zo in slaap vallen. Vandaag 5 weken....jippie!
Ik zou het t liefst van de daken schreeuwen. Vind t wel moeilijk nu, ik loop niet meer hard mee met m'n vriendin met als exuus dat ik last van smoesjes heb eigenlijk weet ze dan al genoeg Mijn moeder had na de mk's aangegeven dat ze t wel eerder had willen weten. Maar aan de andere kant liep ze ook wel te zeuren "waar begin je aan "........ Gelukkig is ze de komende 2 weken met vakantie. Mijn man wacht liever tot na de echo maar als ze terug is deel ik t wel met m'n moeder, ze zal toch blij zijn en ik kan alle steun gebruiken Heb me ook aangemeld voor mvm ik hoop ergens dat t door deze acties goed blijft zitten..... Onzin natuurlijk maar ik wil dat het definitief goed gaat deze keer Gezellig hier, ik ben eigenlijk nauwelijks met iets anders bezig
Haasje we zijn beiden 1 december uitgerekend maar jij bent 5 weken en 2 dagen zwanger en ik 5 weken volgens mij heb ik iets fout gedaan...
Ik hoop dat je kleintje zich goed vast houdt zodat je het straks van de daken kan schreeuwen. En geniet ervan hoor dat doe ik ook
Nog n raar kwaaltje M'n boobs zijn nog niet extreem groot maar m'n huid is heel gevoelig ! M'n bh irriteerd mateloos, t kriebelt jeukt en zit voor geen meter Om vijf uur gaat is uit.... Wat kruipt de tijd
Nee hoor... ik hou 2 verschillende dingen aan Als ik uit ga van mijn eisprong ben ik 5 weken en 2 dagen zwanger maar als ik uitga van mijn gemiddelde cyclus ben ik 5 weken zwanger.... en 1 december uitgerekend. toen ik die banner aanmaakte ben ik uitgegaan van mijn eisprong, ook omdat ik dan 2 dagen meer kreeg (en dus niet 3 weken en zoveel dagen zwanger was) maar ga voor de zekerheid maar uit van mijn cyclus, kan het ook niet tegenvallen en ik vond het makkelijker om bij een nieuwe groep aan te sluiten dan hekkensluiter te zijn bij november mama's. Mis ik al 4 weken van de gesprekken... zal mijn banner veranderen als mijn dochter op bed ligt, ze wilt nu dolgraag op de computer...
Dank je, ik vind t zo fijn om hier te ratelen ...... Zit op een achtbaan van emoties.... Maar geniet er vooral van Ik ben ZOOOOO BLIJ
Mirri, ik kan me voorstellen dat het allemaal spannend is. Ik vind het allemaal al eng... en heb nog nooit een miskraam meegemaakt. Vind je er zelfs erg positief instaan! Nu hopen en duimen dat al die positieve energie zorgt voor een goede plakbodem voor een mooie plakbeeb!!! Bij mijn vorige zwangerschap heb ik heel snel een nieuwe naadloze bh gekocht! Als ik mijn mooie kante bh's aanhad zag ik na een uur al de naad over mijn borst lopen, en die deed pijn!!! Of misshien iets van een sport bh, hoe gladder hoe beter...
Hoeraaa!!! Vandaag 5 weken...... Kwaaltjes worden wat meer en gisteren weer ff een test gedaan en die knalt ervan af..... Zo (extra)spannend die eerste 3 maanden!! Iedereen een fijne dag gewenst.