Nijnonijntje wooooowwww gefeliciteerd wat ontzettend fijn! Goofie en Luna; top dat jullie echo's goed waren!! Mirri; VERTROUWEN hier echt moe en net wel net niet misselijk. Lekker op bed de mentalist kijken!
@floorabella O wow je bent al weer 8 weken. Dat is twee maand!!! Heb het idee dat de tijd bij iedereen heel snel gaat behalve bij mezelff. Helemaal wat ik afgelopen week ben doorgelopen heb ik het idee dat ik al 3 maand zwanger ben hahaha. Maar is nog maar 6 weken
@nijn, wat een goed nieuws zeg... kan misschien 2ling zijn geweest waar er 1 van af is gekomen.. schijnt voor te komen... heb je dat gevraagd? tuurlijk blijft dit beebje plakken.... @kloppende hartjes dames, gefeliciteerd. @mirri... komt goed, relax... als het niet goed zou zijn voel je dat echt wel aan je lichaam.... grrrr ben gewoon een doos me positiekleding kwijt.... spijkerbroeken, rokken shirts.. echt wel zonde... ga de dozen met babykleding van linette ook maar eens nakijken voor hetzelfde geld heb ik die kleren onderin gelegd toen ik de eerste kleren van linette ging opruimen..
hier duik ik na na de echo ook maar eens zolder op , spullen zoeken oh men, me tepels zijn me toch stijf en pijnlijk niet normaal! verder echt nergens last van...daar maar ik me dan weer zorgen om, terwijl ik er met de eerste pas met 9wk achterkwam dat ik zwanger was ach zit bij mij dus echt tussen de oren hihi
@ Nijnonijntje: Helemaal super!!!! Gefeliciteerd! Hier ben ik ook echt gelukkig! Mijn vriend is ook dolblij. Hebben het vanavond aan zijn zoontje verteld. Wat zei hij: Yes, dat was echt mijn wens!!!! Hoe schattig is dat, gezegt door een mannetje van 9. Hij is door het dolle heen en stelt de hele avond al vragen, hij komt steeds naar beneden en zit nu naast papa op de bank want hij wilt toch wel even weten hoe het er nu uitziet enz.. Hoe zit dat papa en wat is dat papa.. Zo lief, zitten ze op de bank met een boek over zwangerschap hihi..
Goofie: wat fijn, een goede echo! en heerlijk hoe het zoontje van je vriend reageert! Luna: proficiat met een mooie echo! Nijntje: wat een geweldig nieuws, wonderen zijn de wereld nog niet uit! geniet ervan! Wolfje: herkenbaar, ik heb het vooral met hardlopen, verder valt het nog mee met de pijnlijke borsten Mikmak: je hebt ze toch niet weggegooid? goed zoeken! (lekker met dit weer...) Mirri: ik sluit me aan bij de rest: probeer vertrouwen te hebben! Florabella: lekker relaxen mag best, hopelijk voel je je morgen beter Dat was wat ik heb kunnen lezen en onthouden, zo nog even met het puppy knuffelen en dan naar bed, morgen nog een half dagje werken! slaap ze!
10 + 5 dan. We gaan op vakantie ervoor en anders zou het uiterlijk op 7 + 5 kunnen en dat vonden ze te vroeg.
Ik ben bijgelezen...maar zo moe,... Heb alleen onthouden dat Nijnonijntje wel een heeeeeel bijz. verhaal heeft. Wat een geluk! Gefeliciteerd! Ohw me zoontje huilt...wat is dit dan??? Doet hij nooit. Trusten ladies!
tulli; hopelijk weer stil... misschien een droom of ergens wakker van geschrokken all; ga me bed opzoeken... knuffels
Goedemorgen allemaal, Nijnonijntje wauw gefeliciteerd ! Mooi hoor . Mirri waarom schrijf je nu mijn verhaal hier neer. Ik heb precies hetzelfde dan jij . Wat zijn we ook een stel onzekere mutsen he, Hier nog 5 nachtjes tot de volgende echo ! Ben snot maar dan ook snot verkouden, mijn keel is dik en ik heb geen zin in werken, gelukkig een korte dag en dan weekend !!!! Spreek jullie later.
super nijnonijntje, wat gaaf! Ik begrijp dat je de komende weken heel onzeker bent. Ik had bij mijn mk 3 dagen bloeding en nauwelijks echte krampen gehad dus ik begrijp goed dat je er van uit ging dat je een mk had. Het is nu al een wondertje he! Nogmaals gefeliciteerd en sterkte de komende weken.
@goofie Super hoor. Wat mooi @lin Ah bah hoop dat het niet te erg wordt en dat je diit weekend nog een beetje van de paasdagen kunt genieten. @werken Ik ben vandaag vrij. Ik ga lekker proberen te relaxen! Werkze iedereen die moet werken. En mijn duimen blijven draaien. Voor de nieuwe echoo's en voor iedereen eigenlijk. Ook voor mezelf. Zijn er meiden die vandaag echo hebben?
De ene dag winkelen en de dag erna naar de dierentuin (de dieren ruiken/stinken ook zo: misselijk) is niet zo'n succes. Zo wat elk bankje wat ik in de dierentuin tegen kwam heb ik met mn zoon op gezeten. Ik ben zo moe, benauwd, opgeblazen en nog steeds helemaal happy! Zitten bij jullie ook de broeken zo strak? Of heb ik echt teveel taartjes gegeten. Ik heb me voorgenomen dat ik probeer me iets meer in te houden wat als ik dit 9 mnd vol hou dan ben ik straks nog meer dan 40 kg zwaarder (vorige zwangerschap 40 kg zwaarder,maar toen had ik echt niet zoveel taartjes gegeten dan nu). Mn boobs worden steeds gevoeliger. Het slapen gaat al slecht maar het beste op mn buik, maar die boobs doen dan weer pijn. hahah gaat lekker he, ff paar dagen rustig aan doen. Wat doen jullie met pasen? Wij gaan eieren zoeken bij opa, daarna lunchen en eieren zoeken bij mn broer en gezin, daarna bij andere opa en oma eieren zoeken en lekker eten. Maandagavond nog bezoek en zaterdag hopelijk niet teveel op het programma, misschien een beetje fietsen (hahah kilo's wegfietsen) Fijn weekend alvast!
@micci Ih heb ook zere boobs, maar als ik rustig ga liggen dan trekt de pijn weg en kan ik wel zo blijven liggen. Ben ook echt een buikslaper haha Buik is ook opgezet. Met name 's avonds. Heb dan zo'n opgeblazen gevoel. Echtt niet fijn. Als ik dan mijn bed in duik en op mijn buik ga liggen heb ik het geveoel alsof ik op een ballon lig haha. Voelt heel raar.
@ nijn, geweldig zeg. Nu proberen te genieten. Hier gaat het nog steeds lekker, wel sneller moe en soms een beetje misselijk maar gelukiig niet continu. Met pasen worden het de bekende familiebezoekjes. EN morgen werken helaas.