MOgguh mamma's Ik ga me heel druk maken , dan is het snel 12 u Fijne dag allemaal. Duimen jullie voor ons ?
@mirri Ik duim voor je @wolfjee Misschien heb je gewoon een klein woondjje en nu komt er urine of slijm is en gaat het branden. Dat kan natuurlijk ook. Maak je niet druk het bloed neemt al af. Laatt anders inderdaad even nakijken of je geen blaasontsteking hebt.
@nicky, nee niets meer gevonden heb voor nu nog wel genoeg, maar er zal in de loop van de tijd wel wat kleding bi moeten komen... ja smorgens vocht.. echt bijna reumatisch hoe de vingers weer in beweging moesten komen en savonds extra dikke voeten en benen... wat ook pijn deed... zo door de dag ging het wel, dan was alles gewoon dik haha @wolfje, en hoe is het nu? grrr moet alleen naar de eerste echo toe, manlief heeft een wedstrijd vanuit zijn werk... kan zijn dat ik al in herhaling val, dat ik dit al gezegd heb hier is het weer al weer mooi, ga me aankleden enzo.. laters
@mikmak Ik ben naar beide echo's alleen geweest. Eigenlijk vond ik dat best fijn. De derde echo is een termijnecho dan gaat mijn hubbie wel mee. Hoe laat heb je je echo?
Ik zie trouwens dat je wat verder bent dan ik. Dan was het idd wel leuker geweest als je mannetje mee kon.
@Wolfje...ik vind dit soort berichten erg schrikken! gelukkig zijn er hier een hoop dames positief ingesteld...als ik zoiets hoor, denk ik helaas het ergste. Hopelijk heb ik het compleet mis...en is alles in orde! @hier...gister onverwachts naar KANE geweest in ahoy, was errug leuk zeg! We hadden hele goede zitten plaatsen. Werd wel af en toe misselijk van de warmte..en drinken halen was al helemaal geen suc6....de lucht van friet/ kroketten & bierlucht...is geen beste combi als je pril zwanger bent. Moest mezelf echt in houden om niet te gaan staan kokken. Verder eigelijk weinig te vertellen....
Heey meiden, Bloedverlies is gelukkig bij 4 druppels gebleven. Hoop dat dat een goed teken is. Had er verder ook geen krampen bij. Wel een flinke steek in mijn rechterzij toen ik na een tijdje gezeten te hebben opeens op stond. Maar denk dat dat niks ernstigs is.. @Nijnonijntje: GEWELDIG!!! Inderdaad een volhoudertje heb je daar zitten hihi! Er is weer een hoop gepost sinds ik hier voor het laatste ben geweest en het lukt me niet om op iedereen te reageren. Maar Wolfje; ik hoop dat het bloeden niet terugkomt. En de meiden die vandaag een echo hebben (Mirri en MikMak weet ik, maar misschien zijn er nog meer): Ik duim met jullie mee!!! Ik ben trouwens aan het aankomen. Niet per se aan mijn buik, maar overal zeg maar Mijn schoonouders zeiden ook al dat ik er zo 'gezond' uit zag en een voller gezicht had. Lol Ik zie trouwens ook aders bij mijn buik/baarmoeder lopen nu. Heeft iemand anders dat ook? (heb wel een hele lichte huid van mezelf, dat wel)
Nog 1 uur Eerst langs de piesconsulente, m'n kratten waren niet opgehaald door mvm. Dus moet ze zelf wisselen. Ff eten als t lukt. Aaaarghhh. De tijd kruipt. Duimduimduimduim
Komt goed komt goed. Erg he die kruipende tijd. Ik duim dat de echo goed is en dat die verrekte tijd sneller gaat.
Hoi Meiden, Hier ff niet geweest want ik ben letterlijk kotsend misselijk ineens. Vanaf donderdag constant misselijk en vervelend gevoel in mn maag. Ook af en toe vervelende krampen, net boven mn navel. Vreemd hoor, dat dat ineens zo toeslaat. Misschien is het wel een buikgriepje? Ik hoop het wel want wil me niet nog een paar weken zo voelen.....:x Helaas weet ik niet alles van iedereen meer.... @Nijnonijntje: WAUW!!!! Wat een supernieuws. Dat geeft iedereen denk ik weer moed (ook mij die ook bloed is verloren....) @Wolfje: gelukkig geen bloed meer verloren. Maar maak je ook niet te druk, het komt heel vaak voor en is meestal onschuldig. (makkelijk gezegd dat weet ik......) @Mirri: succes met de echo!!!!! Ook de andere meiden die een echo hebben vandaag Succes!!! Hier nog 3 nachtjes slapen tot de echo
Bedankt Manoontje. Beterschap, Miss. Ns testen op blaasontsteking ? Ti's goed, minder ver als ik dacht 5,3 maar met beginnend kloppend hart. Das beter Over 2 weken terug.
@Mirri, gefeliciteerd met je goeie echo meid @Manoontje, hier ook nog drie nachtjes tot de echo, spannend he! Wat vervelend dat je zo misselijk bent, hier ook veel last van misselijkheid, gelukkig hier alleen nog de ochtenden en wat met vlagen over de dag. @Wolfje, gelukkig ben je geen bloed meer verloren meid, hopelijk blijft het hier ook bij. En net wat Manoontje al zei, het komt vaker voor en dan gelukkig onschuldig! We hebben vanavond een feestje van familie. Een oom en tante van mij zijn 60 jaar geworden en dat wordt vanavond groots gevierd. En ik ben de BOB Gelijk een goeie smoes als er gevraagd wordt waarom ik geen wijntje neem