December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Kan me er iets bij voorstellen Mirri. Ik was ook heel blij toen ik voor de eerste echo mocht dat ze direct zei ik zie al hartaktie !

Heel spannend allemaal woensdag weer.

2. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha, de eerste weken alleen maar taartjes eten en nu ben ik kotsmisselijk! Ik kan geen fruit eten, dus net maar wat fruit geperst maar ik geloof dat ik dat ook beter niet had kunnen doen. Hebben jullie dat ook? Ik lig al de hele middag op de bank misselijk te zijn, spa rood drinken gaat nog het beste en ik heb het ijskoud, het is 23 graden binnen maar ik heb een dik vest aan. We gaan zo bbq, ik hoop dat ik wat eten kan en niet meteen weer wil gaan liggen. Ik krijg zo niets gedaan, de was ligt er (grote berg ivm verbouwing) ik moet boven alles nog poetsen, maar het lukt niet. Laters

Ik heb wel alles gelezen maar ben niet zo goed om op iedereen te reageren. Anyway fijn van alle goede echo's! En fijne paasdagen allemaal.
    hahah moest wel lachen om dat berichtje van degene die in de dierentuin werkte want ik dacht nog toen ik daar was 'als je zwanger bent dan kan ik hier echt niet werken'. En datzelfde dacht ik gister toen ik in een tuincentrum was....

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wat mooi dat het hartje klopt!:)

Kan zijn dat je over 2 weken wel weer goed loopt hoor,misschien dat ze verkeerd heeft gemeten.

Hoeveel ben je nu terug gezet?

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Dit heb ik ook heel erg,eerst zat het op me lies/dijbeen en nu zit me rechterborst helemaal onder.Moest wel terug komen bij de HA als het erger werd of pijn deed en bleef jeuken.Dus als het dinsdag nog zo is dan ga ik wel even langs.Normaal heb ik hier dus ook geen last van:(

En inderdaad jeuken probeer er zo min mogelijk aan te zitten ook al is het moeilijk heb je geen menthol poeder in huis?

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mirri, tja er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.. iig fijn dat je een kloppend hartje hebt... hier kan ik in ieder geval Zeggen.. binnen en week weten we meer... maar zal wel goed zitten.. maak me er nog niet echt druk om... zal wel op het moment supreme zijn ;)

nou ga me bezig houden met kid en hubbie.. fijne avond en fijne paasdagen iedereen

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ze heeft me wel op 7 wkn laten staan voorlopig omdat ze bij de termijn echo van 10 weken pas een bevaldatum geven.
    Ze ging wel meteen voor me rekenen dat het wel klopt ivm de testen die ik gedaan heb.
    Bij mvm had ik ook niet zo'n knaltest, maar achteraf was k dus maar 3en halve week toen. :p dan had ik wel al veel Hcg ;)
    Eet smakelijk
    Kim, m'n nieuwe afspraak is 6-5 om 16.30

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    wel heel fijn dat je een beginnend hartje hebt zien kloppen mirrie!

Even ego...ik heb sinds gisteren af en toe steekjes in m'n buik.. dan weer links, dan rechts en af en toe wat meer naar het midden. Het zijn lichte steekjes..soms 2 a 3 achter elkaar en dan weer uren niks.. zijn er dames die dit herkennen?
    Ik las dat het bandenpijn zou kunnen zijn, maar ik maak me toch een beetje zorgen..:(

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Isis die heb ik ook wel eens en dan met name als ik teveel heb gedaan of een te strakke broek aan heb gehad hihi

9. Robijn28

Robijn28 Lid

24 mrt 2011
    45
    0
    0
    Lieve Allemaal,

Heb een tijdje niet meer gereageerd hier. Hoop dat er veel nieuwe zwangere zijn en geen vlinders.

Poeh meiden de afgelopen dagen de hele dag licht misselijk. Zo een vervelend gevoel alsof je ieder moment kunt gaan overgeven. Maar gelukkig het is te doen. Alleen hier door soms weinig zijn in dingen doe ook lekker rustig aan zeker omdat ik ook nog een dreumes heb die rond loopt.

Begin trouwens nu pas wat last van mijn borsten te krijgen. Verder dus erg moe en licht misselijk de hele dag.

Hoop zo dat de eerste drie maanden snel voorbij zijn het neemt gewoon veel onzekerheid weg en natuurlijk de vervelende
    misselijkheid.

Tot lees...

10. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Fijn om te horen dat je herkent..:)ik heb het de afgelopen dagen inderdaad best druk gehad..en kleding gaat ook steeds strakker zitten.. hopelijk is het gewoon m'n baarmoeder die gaat uitzetten..
    Stom he, dat ik er ineens zo onzeker van wordt.. Las ergens dat het ook bandenpijn kan zijn..mja omdat dit onze eerste is, heb ik ook geen idee hoe alles voelt of hoort te voelen.. ;)

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.817
    9.322
    113
    Gelderland
    Mirri, bij mij hetzelfde verhaal als bij jou. Google eens op Diapauze.. Wat fijn dat je een beginnend kloppend hartje hebt gezien. Mooi hè? Ik Ben nu ook ruim 1 week terug gezet maar over 4 weken een termijn echo en dan hoor ik het definitief. Bij zijn zoontje was het trouwens hetzelfde verhaal als nu.

12. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Ik heb jullie een beetje verwaarloosd de afgelopen dagen. Gisteren erg druk, vandaag errug moe. Maar wou toch even kijken hoe het vandaag met Mirri was gegaan bij de echo. Een kloppend hartje dus, super!! Gefeliciteerd!
    Verder heb ik niet bijgelezen. Allemaal fijne paasdagen!

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

oh wordt er gek van; ja heb ik geloof ik wel in huis, zo ff op doen, zt nu bij me ouders:) oh ziet er niet uit:(

14. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

morgen dagje hutteheugte cp met me ouders:) heb er zin in;)

maandag heel de dag verjaardag... knuffels

15. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Meiden,

Hebben jullie al besloten of jullie wel of niet een combinatietest laten doen.
    Ik kreeg dit te horen bij de echo,maar heb geen flauw idee wat ik hiermee moet.
    Combinatiettest is een bloedonderzoek en een nekplooimeting.
    Hieruit maken ze een kansberekining of je kindje kans heeft op down..
    Het is dus alleen maar een kansberekening.

16. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @ Goofie, mijn vriend en ik hebben besloten om het niet te doen. We zijn allebei jong (ik net 25, hij bijna 27) en er komt geen Down of verstandelijke beperkingen in onze familie voor. Daarnaast is het inderdaad maar een kansberekening..

17. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nee bij ons ook niet, wij zijn beide 29.
    We hadden besloten het niet te doen, en de verloskundige ging er ook niet op verder.
    Maar bij de echo vond die vrouw het zo raar dat ik zei nee dat wil ik niet.
    Heeft ze geld nodig ofzo? Vond het zo vreemd!
    Dat brengt mij dus nu aan het twijfelen.

18. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    wat vreemd... de meeste mensen die ik ken die onder de 30 zijn doen het niet..
    dat moet je toch zelf weten.

19. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    *Breekt ff in*

Jeetje, alweer decembermamma's in het bevallingslijst forum :$ Kan mezelf nog als de dag herinneren dat de test positief was...;) Wil jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toewensen met hopelijk niet al te veel kwaaltjes! :)

Groetjes Baukje

*Breekt weer uit*

20. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen allemaal, vrolijk pasen!

Deel Deze Pagina