December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ wolfje en sgriffioen

Ik mag bij de vk pas met 11 weken voor een termijnecho.
    Maar ik ga daarvoor 2 weken op vakantie en wil niet in een grieks ziekenhuis belanden, wil gewoon weten of alles goed zit.
    Mag hier vanaf 7 weken terecht, zij doen alleen uitwendige echo's, geen inwendig.

2. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

en weer goed nieuws voor degene die een echo hadden, mooi hoor! Wat een goede plakbaby's allemaal!

Vandaag precies 8 weken!

Goofie, ik voel met je mee, heb er ook last van, ga zo een uurtje mijn bed in.

sniffy: geen droge neus hier, juist een verkouden neus en dus al 2 keer een bloedneus.

Wat een bofferds al die echo's zo vroeg, ik moet nog 2 weken wachten... dan kan ik ons kindje(of kindjes) lekker ook bewonderen!

Ik merk trouwens dat ik niet zoveel meer mag tillen, onze pup weegt ongeveer 20 kilo en als ik die de trap op of af sjouw, voel ik gelijk steken in mijn buik. Herkenbaar?

Ik lees vanavond wel even verder, nu ff pitten...

3. sgriffioen

27 apr 2011
    12
    0
    0
    leidster kdv
    lisse
    O ja begrijpelijk dat je dan nog even van te voren wilt weten of alles goed is! Enne met 7 weken een uitwendige echo? Ik hoop dat ze dan wat kunnen zien, heb vorige week eerst een echo uitwendig gehad, maar daarop was nog maar weinig te zien, en met de inwendige echo was al een kloppend hartje te zien! Maar wel fijn dat je ergens anders terecht kunt, had je vk geen begrip voor het feit dat je liever wat eerder wilt, vanwege je vakantie dan?

4. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    slaap lekker wub!

5. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sgriffioen

Vast wel, maar zij doen allen echo's op dinsdag en dan kan ik niet van m'n werk weg.
    Ik ben met de echo 7 weken en 5 dagen.
    Ik hoef nog niet perse een kloppend hartje te zien, wil alleen zeker weten dat het in m'n baarmoeder zit en niet erbuiten. Heb vermoedelijk endometriose en dus verhoogde kans op een bbm zwangerschap.

6. sgriffioen

27 apr 2011
    12
    0
    0
    leidster kdv
    lisse
    @evi83

Aha ja begrijpelijk. Ja dan snap ik helemaal dat je graag wilt weten of het wel op de juiste plek zit. Spannend hoor!

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

evi; zal voor je duimen dat er dan uitwendig wel wat te zien is! spannend!

hier echo met 8wk, 12wk 20wk, 36wk

8. sgriffioen

27 apr 2011
    12
    0
    0
    leidster kdv
    lisse
    @wolfje22 Dus voor jou is het ook nog even wachten dus... Ik vond dat de eerste keer echt mega spannend. Ik moet zeggen dat het nu allemaal wel wat gemakkelijk voorbij gaat de "wachttijd" zeg maar :p

Maar dat komt misschien ook omdat het bij ons dit keer natuurlijk niet gepland was ;)

9. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    dat is fijn wolfje! Ik hoop dat ik net als jou ook met 12 weken nog een echo krijg! :)
    hoe weet je dat je dan de echo's krijgt?

10. Zeepaardje

isis; staat op site van de vk;)

sgriffioen; vind het nu erger haha komt omdat ik met de eerste er pas met 9wk achter kwam en gelijk echo had:)

11. Zeepaardje

ga zo op tijd naar bed vanavond, ben echt moe... en wat buikpijn:(

fijne dag nog allemaal tot morgen weer:)

12. sgriffioen

27 apr 2011
    12
    0
    0
    leidster kdv
    lisse
    hahahaha ja ik begrijp dat t dan precies andersom is! Ik heb dat juist met de bevalling de eerste keer vond ik spannend maar dit keer vindt ik t gewoon eng!:$:$:$ hahahaha

13. sgriffioen

27 apr 2011
    12
    0
    0
    leidster kdv
    lisse
    hmm das minder die buikpijn! weltrusten alvast dan maar ;)

14. Zeepaardje

sgriffioen; thanks:) tja heb makkelijk zwangerschap en bevalling gehad, dus zie er (tot nu toe) niet tegen op!

15. sgriffioen

27 apr 2011
    12
    0
    0
    leidster kdv
    lisse
    bestaat dat? een makkelijke bevalling? :p

16. Zeepaardje

hihihiih ja... wou perse in het zkh bevallen, maar was al geen tijd meer voor:p

17. sgriffioen

27 apr 2011
    12
    0
    0
    leidster kdv
    lisse
    Lucky you! :) Hahahaha nou hier was dat heeeeeeel anders ;) Ik wilde juist thuis bevallen maar had langdurig gebroken vliezen...

18. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Hier komt MvM zo. Vind het echt heel spannend. Niet dat zij komen maar om die test te doen.
    Heb een plasje bewaart. Moet wel zeggen dat ik vertrouwen heb in de kleur ;)
    Maar waarschijnlijk omdat ik vandaag weinig last heb van zwangerschapsgelukjes ben ik wat onzeker.

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Vandaag intake gehad bij de VK. Hartje luisteren deed ze helaas nog niet met 8,5 week . Morgen bellen om een afspraak te maken voor een echo. Dat doet de VK hier niet zelf. Ik hoop dat ik woensdag terecht kan, dan is mijn man ook vrij.

Ik heb het ook nog over mijn nachtdiensten gehad. Ik draai nl iedere week 2 nachten. Ze zegt dat het niet verstandig is om te lang nachten te werken. Ik probeer het gewoon en als het niet lukt heb ik al een ander plan.

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nijnonijn hoe was het, MvM ?

Deel Deze Pagina