December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog niet echt klachten. Bij vlagen ben ik een beetje misselijk, maar niet noemenswaardig. Bij onze dochter heb ik ook nergens last van gehad, ben benieuwd of het nu zo blijft. Het lijkt me ook wel leuk om echt te voelen dat je zwanger bent.

Wij zijn idd al een tijdje bezig. Ook even de mmm in geweest, in december eruit gegaan. In januari een vmk gehad en dan nu eindelijk zwanger!!! Maar dus nog wel een beetje voorzichtig blij. Vanwege de mmm heb ik ook met 7 weken een echo in het ziekenhuis. Dat is dan wel weer leuk :).

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Chinese kalender: Zegt hier ook een meisje, bij onze eerste klopte het :). Maakt mij niet zoveel uit eigenlijk, of het een jongen of een meisje is!

@Lily: Ja dat heb ik ook, dat ik het nog niet helemaal besef...

@Ummie: Welkom en gefeliciteerd!

@Sjees: Bij de juni mama's hoor ik vooral positieve verhalen over de Phil & Teds.

@Wub: Oh sorry haha, geen idee ik lees geen zwangerschapsboeken, ik kijk op internet ;). Vind op de site de week voor week kalender leuk!

@Ummie: Dat is wel fijn, zo'n vroege echo!

3. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik heb net nog een zwangerschapstest gedaan.
    Wilde er graag een hebben om te bewaren.
    Ben bang dat het hier nu dus binnenkort mis gaat.
    Deze gaf namelijk aan niet zwanger.
    Terwijl dat ik de vorige keer snel resultaat had.
    Heb een cb test gedaan.

4. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Och meis! Wat erg!! Had je die cb eerder ook al gedaan? En zei die toen zwanger? Ik denk aan je.

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ja die heb ik in het weekend gedaan.
    En toen gaf hij zwanger aan.
    Ik heb vorige week donderdag namelijk met z&k getest.
    Die was niet super duidelijk. Toen in het weekend met cb.
    Maar nu dus niet zwanger.

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sterkte deesjedees!!!

7. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Nu weet ik het zeker.
    Het is mis gegaan.
    Ik heb flink buikkramp en ik vloei.

8. Minke03

Minke03 Actief lid

16 jan 2011
    152
    0
    0
    Ach nee!! Deesjedees wat ontzettend vervelend voor je!! Heel veel sterkte meid!! Dikke knuf Minke

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

deesjedees,ah neeeeeee meis toch,wat erg!
    sterkte lieverd!

10. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Deesjedees.... NEE:( Veel sterkte...

11. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @deesjedees...neeeeee wat erg meid. Heel veel strerkte..denk aan je. Dikke knuffel!

@Flora...tsjaa dat moe heb ik ook wel..;) ook wel wat misselijk(lichtjes..en maar af en toe) maar toch geen besef van zwanger..maar komt wel hoor. Heb vandaag nog eens getest en ik had twee vette strepen, dus moet het toch gaan geloven..;)

@peanut, haha ja ik was hier aan het lachen omdat iemand zei dat ze al een buikje had...nou ik ook :D en zit pas op 4w5d...haha dit kan ik geen 12 wkn verborgen houden. Bij de eerste zagen mensen pas dat ik zwanger was tussen de 20 en 23 weken. Veel plassen heb ik niet.

Trouwens proficiat nog..;) hoe reageerde je man. Ook Ummie proficiat...en alle andere die er nog bij gekomen zijn :D Word gezellig hier!

@sjees, dat is een leuk idee van die agenda. Ik heb bij min eerste echt niets opgeschreven...echt jammer. Ik dacht dat onthoud ik wel..nou echt niet dus he!

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Neeeee meis!!:(:(:(

Sterkte en een Dikke knuffel!

13. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @deesjedees: sterkte meid!

m'n man reageerde erg grappig, hij geloofde er in eerste instantie helemaal niks van. herkenbaar, want dat had ik zelf ook toen ik zag dat de test positief werd ;)

ik merk trouwens wel dat ik stukken minder onbezorgd ben dan bij m'n vorige zwangerschap. waarschijnlijk omdat ik nu gewoon weet waar ik het voor doe. ik maak me nu zorgen om het feit dat het eventueel mis zou kunnen gaan en dat had ik de vorige keer echt niet!
    ik heb inmiddels al wel gebeld voor een termijnecho, helaas mag ik niet eerder komen dan bij 8 weken, op 26 april om precies te zijn. man, dat duurt me echt nog veel te lang, maar helaas...geduld is een schone zaak (en laat dat nou net niet bepaald 1 van m'n sterke kanten zijn...)

fijne dag allemaal!

14. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    @deesjedees: wat erg voor je. Heel veel sterkte de komende tijd!

Hier een beetje een spannende dag vandaag. Vorige zwangerschap ging het namelijk deze dag mis.....:(
    Maar ik ben nu wel postief op zich. Vanmorgen nog een test gedaan en de teststreep verscheen eerder dan de controlestreep en ze zijn net zo donker. Dus het HCG stijgt goed. Dus moet positief blijven.
    Dit wordt gewoon een plakbeeb!:D

15. san1981

san1981 Actief lid

8 sep 2008
    218
    1
    18
    Deesjedees: Heel veel sterkte!

Haasje83: Zou het ook geen zwangerschaps Ischias kunnen zijn. Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook vrij vroeg.

Wub: Ik heb zelf het boek Veilig zwanger maar kijk er vooral in wanneer ik iets wil weten.
    Ik vind het boek van Claudia de Brei ook erg grappig.

Hier gaat alles goed. Ik ben alleen onwijs duizelig.
    De chinese kalender geeft bij mij niet veel duidelijk. Werd in die week net 30. Kan dus allebei. Dan maar wachten tot de 20 weken echo.

Ik vind het wel lastig wanneer ik het op mijn werk ga vertellen. Er komen namelijk weer bvezuinigingen. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

16. san1981

san1981 Actief lid

8 sep 2008
    218
    1
    18
    Manoontje is idd een spannende dag. Fijn dat de test zo snel positief blijft kan niet anders of het is een plakker!

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Welkom nieuwe zwangeren succes in deze spannende tijd.
    Manoontje, ik had vanmorgen ook m'n Hcg gecheckt.
    Bleef eerst wit:$MAar kleurde gelukkig snel en donkerder dan de vorige ;)
    Het is een emotionele achtbaan maar ik wil ook zoveel mogelijk genieten.
    Ben moe ga lekker een middagtukkie doen, Ff broeden ;)

18. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Oh Manoontje, dat is spannend dan he, ik vind dat ook steeds zo'n hobbel, die dagen. Maar die test is wel een heel positief teken.

Hier gaat t goed. Voel me dan onzeker, dan zeker. Maar ja, dat zal nog wel een poosje zo blijven. In zn algemeenheid ben ik vrij rustig en dat verbaasd me echt. Ik heb er gewoon best wel vertrouwen in eigenlijk. Maar het duurt nog lang tot de echo, dus tot die tijd zullen we echt af moeten wachten....

19. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Dank je voor jullie lieve woorden en steun meiden. Zo fijn dat je dat hier kan delen.
    Maar ik ben nu wel echt positief hoor. De test knalt er zo vanaf dat het wel goed moet zitten. Ik grapte al tegen mn man dat het misschien wel een tweeling was omdat ik zo vroeg al postief testte en hij zo knalt. haha;)

@Mirri: fijn dat je ook weer een goede test had. Geeft toch een beetje rust merk ik.
    @Zena: jeetje meis, ik zie dat jij 3 sterretjes hebt. Poeh, dat is heftig. Kan me voorstellen dat jij dan heel goed weet hoe spannend deze periode is. Ik ga voor je duimen op een superplakbeeb!!

20. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    hmmm de klachten komen wel overeen met die beschrijving van ischias. Heb een paar dagen rustig aan gedaan en de ergste pijn is weer weg:D ga het maar in de gaten houden... en anders maar weer naar de fysio of chiropractor!

Heb ook het probleem dat ik jarig was is de conceptie week en de geslachten wisselen.... we zien het over 15 weken wel. Dat klinkt héél dochtbij maar voelt nog zo lang!!!

Officieel mogen ze je niet ontslaan vanwege je zwangerschap! Maar ja, ze kunnen het altijd op iets anders gooien als ze van je af willen. Ik heb er geen ervaring mee, maar heb je een contract voor onbepaalde tijd of een jaar contract?

Nog steeds niet echt klachtjes (op de pijn in mijn bekken na dan). Ik ben hard aan het nadenken hoe dat bij mijn dochter was. Volgens mij ook eerst niet echt klachten en kwam het later behoorlijk opzetten... gister toch nog maar weer een testje gedaan, die knalde al voor het controle streepje:D met deze zekerheid moet ik het maar weer even doen!

Deel Deze Pagina