December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk bij een miskraam gelijk aan heftig bloeden en menstruatie krampen.
    Maar het bloeden is nu alweer over.
    Zucht, wat is zwanger zijn toch ingewikkeld....

2. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    He jakkie meiden, wat een nare verhalen allemaal weer...
    Denk dat ik mij ook kapot zou schrikken als ik bloed of bruinverlies zou zien..

Mijn verloskundige heeft mij wel echt duidelijk gemaakt dat er na sex vaak wat bloed of bruinverlies kan zijn.
    Dit omdat alles zo goed doorbloed is en er dus makkelijk wat kan springen.

@Evi: Dat is wel een hele teleurstelling na de sex natuurlijk en snap ook echt dat je meteen moet huilen.
    Hoop dat het goedkomt en je snel terecht kan..

@Isis: Ook schrikken hoor,maar stress is niet goed natuurlijk.
    Laten we hopen dat het van de stress komt.
    Maar een innesteling, zou je daar nu nog bloed van kunnen verliezen???

Knuffel!!!!

3. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Hij vond het verstandiger als ik weer met de medicijnen zou beginnen, wat ik nu dus weer doe en hij heeft mij een verwijzing gegeven voor de gyn. Hij gaf aan niet precies te weten wat de effecten van de medicijnen op de zwangerschap zijn en wil graag dat ik dit met de gyn bespreek.
    Dus ik voel me nu gelukkig wel weer beter en lekkerder in mijn vel. 18 mei moet ik naar de gyn, dus ik ben benieuwd.

@Evi, oh meid ik zou me ook helemaal kapot schrikken, hopelijk is er verder niks aan de hand *knuf* vanaf hier.

4. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Zeker ingewikkeld en omdat je bloed ziet is het meteen stress..
    Helaas weet je het alleen zeker als je een echo hebt gehad.
    Ik lees zoveel verschillende verhalen over miskramen,sommige merken niks en toch fout terwijl andere bloeden en er niks aan de hand is..
    Pfff.....onzekerheid is echt het ergste wat er is!

5. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    zo heb alles bijgelezen..

Ploon, wat verschrikkelijk! Ik hoop voor je dat het toch een wonderbaby-tje is...en anders heeeeel veel sterkte! Lijkt me echt de ergste nachtmerrie..

bevallen, m'n vriend wil graag dat ik in het ziekenhuis ga bevallen. Denk dat ik dat zelf ook wel wil, aangezien als er dan wat gebeurt je in goede handen bent.

Mirrie, lekker he dat varen. Wij zijn gister met m'n schoonouders wezen zeilen in Friesland. Was inderdaad pittig zeilweer, maar erg leuk! We hebben het rustig aan gedaan, maar zag in een half uur 3 skutsjes omslaan:$ waren wel wedstrijdboten.

Evi, wat schrikken meid! De kans is denk ik inderdaad groot dat je vriend een haarvaatje heeft geraakt. Hoe is het nu met het bloedverlies?

echo, meiden met een goede echo, gefeliciteerd! Ik vind het ook zo superspannend..wij krijgen vrijdag de 1e echo..hoop zoooooo dat het goed is. Dat zal al een heel stuk van mijn onzekerheid wegnemen. Helemaal nu met het bruinverlies. Gelukkig is het minimaal en alleen wanneer ik moet plassen. Hopelijk is het gauw weg!
    Ben nog wel flink misselijk en voelde gister ook een paar steekjes in op het uitrekken van de baarmoeder duiden. M'n buik begint ook al echt een beetje te groeien :)

lief, iedere ochtend krijgen zowel ik als m'n buik een ochtendkusje van vriendlief.. zo schattig!!

Nou ik ga vandaag maar weer aan de studie. Morgen moet ik een behandelcasus inleveren voor afstuderen..even de laatste puntjes op de i en reflectie schrijven.

Hopelijk ben ik zo niks groots vergeten.. anders sorry! Dames die moeten werken, werkze! Dames die vrij zijn, geniet van het mooie weer!

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    :) lief van je!

ik las op internet dat door het uitrekken van de baarmoeder en de vorming van de placenta (die zich innestelt in de baarmoederwand) je nog wat bloed kan verliezen. Heb dus gister en eergister wel wat steekjes van het uitrekken van m'n baarmoeder gevoeld..

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Geeft niks hoor doe je wel rustig aan!Gelukkig is het niet veel geweest.

8. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Isis, bloeden is volgens mij alweer over.
    Maak me meer druk om die bloedprop.

9. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hey Meiden,

Allemaal leuke koninginnedag gehad??:D

Eva,
    Wat schrikken meid! maar persoonlijk denk ik dat het komt doordat alles beter doorbloed is en je sneller een wondje of iets dergelijks krijgt. Heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook een aantal keer gehad na de sex. Als je nu niet meer bloed is dat het meest waarschijnlijk. Maar als je twijfelt zou ik gewoon de vk bellen morgen!

Isis,
    Dat is ook schrikken meid!! Even afwachten is denk ik het enige wat je kan doen en morgen even de vk bellen. Waarschijnlijk is het iets heel onschuldigs!!

miccie, Testen,
    Wij doen geen testen. Ieder kind is welkom en ik wil niet mijn hele zwangerschap in de stress zitten. Daarnaast ken ik een meisje die een kans van 1 op 745 had.........niets aan de hand zou je denken..........maar kreeg een meisje met down..........als je net die ene bent.........:(

ziekenhuis of thuis bevallen,
    Ik wilde dolgraag bij mijn vorige zwangerschap thuis bevallen maar moest uiteindelijk naar het ziekenhuis. Deze keer ga ik denk ik maar meteen voor het ziekenhuis............vind manlief ook wat prettiger die moet er niet aan denken een bevalling op zijn slaapplekje:D

Zometeen lekker uit eten!! oooooooohhh mis mn wijntje en de carpaccio!!;)

10. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens Isis, ik heb vandeweek ook een beetje bruine afscheiding gehad. Kan gewoon wat oud bloed zijn.

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Als je het niet vertrouwd zou ik toch je VK bellen!
    Liever voor de zekerheid dan dat je nu zo moet zitten.

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Pff heb al 3 dagen last van ongi krampen de ene keer zijn ze heftiger dan de andere keer.Maar van me zus weet ik ook dat zij tot 12 weken ongi krampen heeft gehad waarvan ook hele heftige.Nu is ze ondertussen al 23 weken en 4 dagen.
    Nog even geduld dan heb ik de echo en dan zien we of alles nog steeds in orde is.

Sorry voor ego bericht.

13. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, ik ben gewoon niet het typ dat op zondag iemand lastig gaat vallen als het niet om iets levensbedreigends oid gaat.
    Heb een jaar geleden op een maandagavond een val gemaakt.
    Hele dikke enkel en wist gewoon dat het gebroken was, maar wilde m'n man niet 's avonds laat naar een ziekenhuis meeslepen.
    Bleek toch echt gebroken te zijn toen ik de volgende dag met een vriending ging, hahaha!

Ik kan hier niks aan veranderen en zij ook niet, dus bel gewoon morgenochtend even.
    Wel bedankt voor het meeleven!

14. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik luister altijd naar mijn gevoel, ik zal dus ook alleen bellen als ik mijzelf voor geen 100% vertrouw.
    Ik vind het heel dapper van je dat je kunt wachten tot morgen.
    Ik had misschien in deze situatie ook meteen gebeld.
    Maar wat al eerder gezegd is, misschien gewoon slijmprop in combi met bloed?!?
    En dan dednk ik alweer wat nou als je nu belt en de vk zegt heel makkelijk nou kan er nu niks aan doen.
    Zit je mooi in de stress..
    Ik zou dan morgen wel even bellen als jou gevoel dat nodig vind.

15. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Meiden, hebben jullie iets wat jullie kunnen eten of drinken bij misselijkheid???
    Ik had de napoleon zure ballen al uitgevonden, maar die zijn op:x
    Nu moet ik echt even wat anders bedenken, want ik word knettergek! bleeeeehhh

16. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hihi, het lijkt heerlijk als al het werk gedaan is, maar wij hebben een stalen boot dus hard werken.
    Ti's soms Spartaans hoor ;) en momenteel waait m'n iPhone bijna uit m'n hand, (uitschieters van6) maar gelukkig hebben we een fijne plek in Hoorn en is er genoeg te beleven in de omgeving.
    Morgen als de wind wat minder is varen we ws uit ;)
    Eenmaal op t meer kan het wel relaxed zijn maar kan dan niet lezen ofzo tijdens t zeilen. Wel weer als we voor anker gaan ;)

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Goof, bij een van m'n vorige zs had ik er ook last van, liep de hele dag op kleine stukjes droog brood te kauwen.
    Je spijsvertering wordt zo gestimuleerd en ik vond t zo goed vol te houden , kon dan ook de gewone maaltijden eten in kleine porties.
    Voor onderweg had ik droge toastjes mee, zolang ik bleef kauwen ging het goed ;)
    Hoop dat t ook voor jou werkt

18. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Als je een goeie vk treft kan ze je ook gerustellen en zeggen dat een bloeding niet altijd een MK betekent.
    Vervelende is dat je nog Ff in onzekerheid zit, vlgnd mij doen ze geen echo's op zondag

19. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...

ik herken het goofie, ben ook veel misselijk. cola of ander fris met prik werkt goed bij mij. En inderdaad crackertje..gewone toastjes of rijstcrackertjes

20. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ goofie Pepermunt of pepermuntthee!

Deel Deze Pagina