Meiden ik ga mijn onrust weer even hier uitgooien. Hier weer een dag zonder kwaaltjes. Zou er inmiddels gewend aan moeten zijn, maar maak me weer zorgen. Er spookt weer van alles door mijn hoofd. Pfffff zwanger zijn in het eerste trimester is lastig
Hier gisteravond geschrokken,verloor ineens bruin wat overging in helderrood bloed! Ik in paniek me zus gebeld aangezien ze ook zwanger is,ze zei al als je het niet vertrouwd dan bel je even de VK.Toch maar gedaan en uitgelegd wat er aan de hand was ze zei het kunnen 2 dingen zijn 1 of je krijgt een abortus of 2 het hoort er gewoon bij. Stond naderhand met tranen in me ogen en gevraagd wat ik nu kon doen ze vertelde me dat er geen medicijnen waren om het bloed te stoppenDat snapte ik ook nog wel.Mochten toch komen voor een echo het ging uitwendig was best lastig aangezien ik best wel flink was. Ze probeerde het hartje te vinden ze had hem even gevonden en toen was hij weer weg moest wel een beetje lachen door de opmerking wat ze zei dat de kleine eigenwijs isNog even doorgezocht want anders wou ze inwendig gaan doen maar toen was hij daar een mooi stevig hartje had gelijk weer de tranen in me ogen staan wat was dat mooi om te horen! We zagen het hartje ook knipperen op het beeld en dat had ze ook aangewezen.Ze heeft ons gerust gesteld en dat het vaker voorkwam vooral in het begin.Had het kunnen weten maar ben er zo van geschrokken!Morgen gelukkig de echo! Sorry voor ego bericht!
Ja klopt!Erg zenuwachtig Heb net een verhaal geschreven. Verder voel ik me eigen best wel goed nu bijna geen kwaaltjes alleen komen me gevoelige borsten af en toe weer terug Hoe is het verder met jou jij bent ook alweer bijna 10 weken
Oh kim wat schrikken, maar nuu ga je morgen wel met een gerust hart naar de echo. Is het bloeden inmiddels gestopt?
Nijntje,ja het was vanmorgen helemaal weg snapte er niks meer van Het was weer gewoon heel mooi helder slijm! Jij morgen alweer 8 wekenWat ga je toch hard meid!
Moest vanmorgen nog wel urine inleveren omdat ze dachten dat ik blaasontsteking had maar daar kwam uit dat ik teveel eiwitten in me urine had,ze wouden me toch een kuurtje geven wou ik bijna weglopen bij de apotheek zie ik dat het amoxicilline was en daar ben ik dus allergisch voor!Nu moet ik veel water drinken en me nieren en onderbuik goed warm houden.
Ja ik vind het zo langzaam gaan, maar ja dat zal iedereen wel over zijn eigen zwanggerschap denken. Daarnaast denk ik nog wel een paar daagjes teruggezet te worden. We zullen het zien volgende week. Vandaag wel weer een onzeker dagje. Hier weer een dag zonder kwaaltjes. Pff zou het inmiddels gewend moeten zijn maar ben weer heel onzeker en angstig hoor. Niet leuk he dat eerste trimester. Hoop dat we het snel voorbij zijn.
Jeetje kim wat een schrik!! Ik voel me niet top, moe en veel misselijk maar we nemen het maar voor lief. Gelukkig heb ik nu vakantie en kan ik bijna de hele dag slapen!!
meiden wat weer veel geschreven! Kim, wat ontzettend schrikken meid! Fijn dat je gelijk mocht komen en datje het hartje gehoord hebt. En fijn dat je morgen een echo hebt! Hier gelukkig geen last meer gehad van bruinverlies. Hele opluchting.. Nog 3 nachtjes wachten tot de echo.. Verder gaat het met de klachtjes redelijk. Ben vooral erg moe en borsten doen ook nog wel zeer en misselijkheid met vlagen..maar niet zo heftig meer als 2 weken geleden. Misschien heb ik t ook wel gewoon te druk om klachtjes te voelen Nou dames, ik ga even lekker ontspannen vanavond na alle drukte! fijne avond!
mijn misselijkheid is weer terug niet 's ochtends.. nee nu middag.. bah bah.. gelukkig nog wel wat kunnen doen vandaag maar voor de rest op de bank gelegen.. getver.. zometeen maar wat eten. ik heb wel honger maar ergens staat het me echt tegen te gaan eten.. bah. @ kim: jeemig wat zal dat schrikken zijn! en wat een opluchting dat toch nog alles goed zat! man en dan zit ik te zeuren over misselijkheid..
Oaw Lin, gecondoleerd. Das ook heftig een afscheid zo dichtbij. Ik merk ook dat k veel sneller vol schiet Dikke knuf van ons
Wow Larax, mooie echo zeg. Isis, lief van je man dat de baby elke ochtend een kusje krijgt, dat zijn de momenten waar je samen van geniet
Kan iemand mij alsjeblieft even uit mijn verschrikkelijke gestress praten. Ik wordt helemaal gek van binnen. Misschien als ik het zo even mag zeggen, maar ik had net alweer bij het afvegen bruine slijmslierten. De vorige keer ging het met 9 weken en 2dg fout. Nu ben ik vergeleken met vorige keer een week verder maar ik ben echt super bang!! Ook al is mijn volgende echo volgende week donderdag. Zouden ze denk je als ik erom vraag nog een extra echo doen? Desnoods betaal ik er wel voor Ik heb hier al eerder geprobeerd mee te praten maar het zijn er zoveel dat ik het gewoon niet bij kan houden. Maar ik ben zo bang en verdrietig te gelijk. Ik kan gewoon niet genieten omdat ik elke dag in de stress lig!!
Hmm babyboo als ik jou was zou ik gewoon een echo EISEN. Als je je zoooo druk maakt is toch ook niet goed!? Ik weet alleen dat bruin slijm geen probleem hoeft te zijn.....dat hoor je wel vaker. Maar ik begrijp dat jij je daar druk om maakt. Dus ik denk dat enige wat helpt een goede echo is. Gewoon je verhaal uitleggen dan helpen ze je echt wel!! Maar je tot die tijd niet te druk maken want dat is naar mijn idee echt niet nodig..... Succes!
Heb me gisteren aan gemeld bij moeders voor moeders. Ben benieuwd wanneer ik iets hoor. Hoe lang duurde dat bij jullie ongeveer? Groet Frutsel
@babybooo O meis toch. Dat moet echt schrikken zijn. Ik kan alleen maar zeggen zolanng het daarbij blijft en je geen krampen hebt zou ik me geen zorgen maken. Vraag anders idd even een extra echo. Wat is dat hier toch he met ons. De ene heeft roodverlies,n de ander bruinverlies, weer een ander verliest een bloedprop, ik heb geen symptomen Heb het al een paar keer gezegd vandaag maar ik zeg het nog een keer. Zwanger zijn in de eerste trimester is niet leuk. Wat een onzekerheid!
De enne wordt de volgende dag al gebeld. Ik werd drie dagen later gebeld, Denk dat je binnen 3 dagen wel gebeld zal worden.
Dag meiden, Ben de helft alweer vergeten doe het maar even zo: Iedereen met een mooie echo gefeliciteerd! De meiden met bruinverlies veel sterkte! (heb vertrouwen)hoe moeilijk het soms is he Hier echt super misselijk allemaal, ben al 3 kilo afgevallen (begon op 60 kg).. Gister na de vk geweest voor intake, alles was goed, ijzergehalte, urine, bloeddruk, verder heeft ze niks gevoeld ofzo.. volgens haar kon het niks kwaad dat ik ben afgevallen, gelukkig maar Vandaag op het werk vermoedde een collega al dat ik zwanger was, dus ze vroeg het ook, ik moest al lachen, dus maar wel toegegeven! Fijne avond, ben morgen heerlijk vrij
Haha ja als je begint te lachen had ze het meteen door natuuurlijk. Heeft ze ook verteld waarom ze dat vermoeden had? Ben ik altijd wel benieuwd naar