December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hee, even snel een berichtje van mij! Had vandaag de intake en ze heeft ook heel snel gekeken naar het hartje en dat klopte!! Ben echt blij!! Ook word ik verder geschat, 7 wk en 4 dgn.

Heb momenteel geen internet dus even snel een berichtje vsnaf mn tel maar wou het even delen :D

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Gefeliciteerd! Wat fijn dat ze gekeken heeft en dat alles goed was!!

Meiden ik ga slapen, kijken of ik dan niet meer hoef te spugen jakkiebakkie!
    Slaap lekker

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Meiden ik ga ook slapen.
    Hoop morgen iets meer kwaaltjes te voelen.
    Wel raar eigenlijk dat ik dat zeg haha
    Slaap lekker iedereen.

4. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Mogguh allemaal,

Nijnonijntje, gefeliciteerd met je 8 weken!

Gisteren helemaal iedereen gefeliciteerd met de goede echo's en hartjes! Geniet ervan meiden!

MSI: heel veel plezier vandaag en natuurlijk ook een beetje succes.
    Zijn er nog meer met een afspraak vandaag?

Tulli: balen he, die vermoeidheid, iedereen zegt steeds tegen mij: het gaat echt over!

Florabella: knuffel meid, de hele dag misselijk is echt niet fijn..

Hier een beetje uitgeslapen, heerlijk!
    Gisteren trouwens op mijn werk geregeld dat ik me de komende weken iedere dag 2 uur ziek mag melden, omdat ik nog steeds zo beroerd ben, heel fijn dat ze meedenken. Mijn team weet het nu ook, zijn allemaal heel blij voor me. Nu nog 8 nachtjes slapen tot aan de echo... Vandaag 9 weken!

5. nijnonijntje

@wub
    Dat is wel fijn zeg dat ze zo meedenken.
    Zouden ze op mijn werk niet doen :(

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hoi dames!
    gisteren bij de vk geweest voor de intake.
    alles staat in de PC. weer formuliertjes voor de volgende echo plus bloed meegekregen en meteen 2 afspraken gemaakt.
    1 is de volgende afspraak (controle) maar aangezien vriend dan niet mee kan en dat de dag is dat we anders het hartje voor het eerst zouden horen, mogen we 2 weken eerder ook al even komen, om gewoon ff hartje te horen.. dan zijn we iig samen als we het voor het eerst horen :)
    Goede service zeg ik! :)
    In ieder geval een goed gevoel bij de vk! :)

@ wub309: zie ff snel je post: je hebt recht op extra pauze he!!! dus waarom ziek melden!!! je hebt er gewoon recht op!!!
    @ nijnonijntje: hier ook weinig kwaaltjes!
    @ mvm: hihi.. heb de flessen al vol.. oeps.. en worden pas vrijdag opgehaald...
    @ msi: wanneer heb je de echo?

7. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Joyce, ik weet dat je er recht op hebt, maar probleem is dat ik daarvoor een zwangerschapsverklaring moet hebben. VK wil die niet geven tot de eerste echo volgende week (logisch), en dus moeten we even deze constructie. Ik vind het niet zo erg eigenlijk...

Fijn dat je afspraak zo goed verliep en dat je lekker met je vriend het hartje voor het eerst mag horen!

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hoe zit dat met extra pauze?!

9. jipenjanneke

jipenjanneke Actief lid

2 mei 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen gefeliciteerd met je zwangerschap! Zelf ben ik 4 december uitgerekend van ons eerste kindje.

10. nijnonijntje

Nou ik doe graag mee aan moeders voor moeders hoor en zal dat ook blijven doen, maar ben in het maatbekertje pissen nu al zat. Zo onhandig.
    Nooit gedacht dat ik gewoon lekker op de wc zitten zou missen haha.
    Ik plas wat ik erin kan plassen, maar ook niet alles.
    Op mijn werk doe ik het al niet en 's nachts ook niet hoor. Veel te lastig en ik vergeet het elke keer als ik even snel mijn bed uit vlieg om naar de wc te gaan. Dat gaat zo snel. in het donker en dan snel weer mijn bed in.
    Maar we doen ons best en ik doe het graag voor het goede doel, maar soms baal ik wel even.

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik vind het best meevallen met die maatbeker, ben alleen soms te misselijk en krijg het dan niet voor elkaar door de geuren.
    We doen inderdaad ons best en alle beetjes helpen!!

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg

bij deze stuur ik wat jou kant op :D

13. nijnonijntje

Dankje, hoop dat het snel begint te werken :D

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ nijnonijntje: waarom ben je eigenlijk zo onzekeR?
    @ mvm: ik werk ook 4 dagen, en idd soms ook geen zin, maar goed, valt me niet mee.. en nu alle 4 de flessen vol zijn kan ik weerd 3 dagen normaal plassen ;)

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nijn, en werkt het?

@mvm, ik werk ook 4 dagen en neem ze echt niet mee naar mn werk hoor.... 1 dag werk ik thuis, dus 3 dagen loos ik wat minder in de bussen.... aan de andere kant, als ik snachts wakker wordt dan begin ik aan een nieuwe fles... en dat is zoooooooveel dat ik de rest van de dag niet zoveel meer hoef.. daarbij heeft die vrouw van mv zelf gezegd dat half enzo ook oke.. ze zijn al lang blij dat je meedoet

16. nijnonijntje

@joyce
    Omdat ik al eens een miskraam heb gehad. En met deze zwangerschap ook al behoorlijk wat bloedverlies, waarvan we ook dachten dat het mis was, maar niet zo bleek te zijn.
    En als ik dan geen symptomen heb sommige dagen raak ik wel wat in paniek.

@mikmak
    Nou eigenlijk wel een beetje haha :)

17. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    ik ben dus niet de eenige die het soms niet voor elkaar krijgt om in die maat beter te plassen gelukkig haha..
    soms zo misselijk geweest..
    kwaaltjes zijn nog niet terug van de eene kant wel blij om ma de andere kant erg onzeker erdoor..
    word nog wel misselijk als ik telang in de auto zit of teveel heb gegeten..

groetjes

18. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Thanks voor al jullie lieve woordjes meiden. (L)
    Ik ga toch proberen het hier ook een beetje bij te houden. Het is wel een enorm forum maarja ik heb toch geen baan meer dus ik heb alle tijd.
    Dus hoe is het met iedereen? Veel last van kwaaltjes?

Ik heb gisteren toch maar even de vk gebeld omdat ik eigenlijk ook niet de hele tijd moet lopen stressen. Ze heeft mij antwoord gegeven op een aantal van mijn vragen en ik besloot ondertussen ook dat ik liever nog even wacht met mijn 2e echo.
    Die is toch volgende week donderdag 12 mei al. 1 weekje wachten gaat nog wel en dan ben ik weer 10 weken en 5 dagen dus ook weer iets meer zekerheid! Is ook wel weer beter.
    Herkent iemand het stekende gevoel in je linkerzij?

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ mvm: ik mik alles gewoon steeds bij elkaar..
    op't werk doe ik ook niet mee hoor! hier weten ze het nog niet eens!
    en idd soms 's nachts (rond 2) best flink plas en dan issie zo vol..
    ik vind het dan wel prettig, hoef ik de wc niet door te spoelen.. zeker alsm dat mupke van mij wat spookt wel prettig en geen kans dat ze wakker word ;)

@ nijnonijntje: had je bij die mk een hartje gezien?
    kan het me wel voorstellen hoor.. ik heb ook bijna geen symptomen... maar heb wel een goed gevoel erbij.. en hartje gezien :) en dat maakt het ook alweer stukje zekerder vind ik dan..

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ babyboo: klinkt als bandenpijn..

Deel Deze Pagina