haha babyboo, nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar... is ook super lekker, en doordat je het effe 10 minuutjes laat marineren in de ketjap enzo blijft de gesneden biefstuk ook gewoon mals en is et voor ons zwangeren te eten..... tuurlijk beetje gezond eten,maar we verbranden nu eenmaal meer dus als we gewoon gezond eten in combinatie (zo nu en dan) met gewoon heeeel lekker eten komt het wel goed... haha
maastricht... 300 meter van de belgische grens... maar geboren in groningen (nooit gewoond, mijn moeder moest me gewoon krijgen) hahaha, hoe bedoel je tegenpolen
Whahahaha neem je dan gelijk voor mij ook een portie mee hahaha. Zit er een mac donalds bij jullie in de buurt?
Babyboo, we schelen 1 dag, maar ik weet ook niet hoe ver ik precies ben . De 11e termijnecho! Msi, jammer dat je niet mag meedoen met MvM. Ik plas wel extra voor jou
ja zegt ze *lol* ook een import limburger dan.. ik ben getogen voor een deel in roden, tilburg en maastricht... daarna nog 8 jaar amsterdam jaartje curacao, gent, lanaken (net over de grens bij maastricht en dan nu in de stad.... hier nu ook weer honger.. zucht, en heb al magnetron popcorn gegeten.... @sniffy, ohja dat was het met pate.. die vitamine a ja... en het is orgaanvlees dat niet zo goed voor je is toch
Babyboo92 inderdaad ik zat ook bij de augustus mama's tot dat ik mn mk kreeg. En hoe gaat het met jou? kersentaart: 2 hapjes en toen hoefde ik die niet meer en sinas ook niet. 2 waterijsjes aarbei gegeten dat was wel lekker. Mag je geen tonijn (uit blik) ik dacht alleen niets dat vacuum gestrokken is. Volgens mij moet ik echt ff google wat we wel en niet mogen eten. Pate is toch slecht voor jonge kinderen ook voor zwangeren?
Ja uit blik misschien wel. En pate mag je echt maar heel weinig van hebben. Max 1 boterham met een beetje besmeerd dacht ik. Dat zegt we iets over de hoeveelheid.
Je mag 15 gr per dag. Je zou maar nu een verslaving van smeerworst hebben Gewoon af en toe een boterham met paté oid mag gewoon hoor.
Shit, ik baal hier van mezelf. Heb een hele zak chips naar binnen gewerkt. Was ineens op. Dlecht hoor.
pate is dus inderdaad niet goed, maar gelukkig heb ik daar niet teveel van gehad, denk zo'n 3 of 4 keer op verschillende dagen dus dat valt mee. Verder eet ik geen vlees of vis meer dus ik denkd at ik niet teveel vit A binnen heb gekregen. Nu de rest nog zoeken...
juist wel vis!!! ook tonijn uit blik, niets mee aan de hand... je moet alleen letten voorverpakte haring uit de supermarkt, dus geen aanbieding kopen!!....en niet bij een of ander louche karretje halen waarvan de kwaliteit dubieus is