December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Wow Yvonne mooie plaatjes hoor! Fijn dat je direct mocht komen!!

2. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Zo te zien ben ik niet de enigste die vroeg wakker is! Wat een rotnacht gehad. Gisteravond 2x bloedverlies gehad,. Vandaag toch even bellen voor een echo. 8.30 ben ik de eerste aan de lijn!

3. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames,
    Ik heb ook echt een k..nacht gehad. Ik heb heel veel wakker gelegen en me ineens ongerust gemaakt, (.)(.) zijn minder gevoelig geworden, nu bij daglicht maak ik me geen zorgen meer. Gisteravond voor de eerste keer de wc van dichterbij gezien, echt heel misselijk geweest en de hele avond op de bank gelegen van alle ongemak en dan toch zorgen maken he. Zal waarschijnlijk de vermoeidheid geweest zijn. Vanmorgen was mn temperatuur ook nog goed en al licht misselijk bij het opstaan. verder was ik gister met vriendinnen lunchen. ik had nog een gewone broek aan die me normaal heel ruim zit en ik had zo'n buikpijn na het eten dat ik alleen maar onderuit gezakt op de stoel kon zitten (hahaha en dan toch blijven kletsen he, niet zo slim, misschien was ik er daarom gisteravond zo slecht aan). Ik ben echt blij als we de eerste trimester achter de rug hebben!!!

4. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    babyboo92 succes dadelijk!!!!

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jeetje het is toch wat met al dat spannende bloedverlies! Babyboo succes en ik duim voor je!!!

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @yvonne, mooie echo btw

@flora, ja nou ik moest ze nog afbakken hahahaha, maar in principe eerst wat koffie en voor de kleine zorgen....
    en thanx

@babyboo, succes, zal wel niets zijn hoor meid

zo effe douchen en naar de winkel om nog wat te halen om mee te nemen naar de speeltuin...

7. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Mogguh meiden,

Tjonge, het gaat echt alle kanten op in dit topic!

Yvonne: hele mooie echo, fijn dat alles goed was. Vraagje, wat is die ring boven het kindje op de foto??? (of kom ik nu erg dom over?)

Babyboo: naar, dat bloedverlies, hopelijk is alles goed, sterkte!

Miccie, balen dat je je zo onzeker voelt, Ik las net in het berichtje uit je buik (bij 9 weken) dat het er echt bij hoort deze weken. zelf heb ik er ook af en toe een klein beetje last van.

Mikmak: ook ik moet eerst eten voor het opstaan, dus ook ik ben jaloers! Klinkt als een leuke dag die je tegemoet gaat! Ow en gefeliciteerd met je 9 weken!

Goofy: ik post net als jij ook niet zo vaak, en er wordt op mij ook niet altijd gereageerd, dat zal komen omdat er echt heel veel gepost wordt. Ik reageer zelf ook niet op iedereen, daar heb ik echt geen tijd voor! Misschien als we allemaal wat verder zijn, dat het topic vanzelf rustiger en overzichtelijker wordt?

Mirri: dagje zeilen, heerlijk!

Ik weet niet meer wie het gisteren gepost heeft, maar het was iemand die via de i-phone ofzo typte en dat er nog letters verkeerd gingen ah ipv zh en kvk ipv mvm, hilarisch!

Hier ook niet zo'n lekkere nacht gehad, vanaf 4 uur al wakker, naar gedroomd (dat ik opeens opgenomen werd in een gekkenhuis en allerlei pillen moest slikken die een gevaar voor mijn baby vormden...)

Vandaag is manlief jarig, dus maar een half dagje werken en dan alweer weekend!

8. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Nou meiden het blijft nog even kl*te!! Ik verloor net weer wat bloed. Ben zo verschrikkelijk bang! Ik wil echt niet nog een kindje verliezen maarja ik moet maar gewoon vertrouwen hebben!
    Ik heb geluk want er was iemand uitgevallen dus ik mag om 10.15 langs komen. Alsjeblieft duim heel hard voor me meiden want ik heb het hard nodig!!

9. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland

Ik duim voor je! Succes.

10. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    ooh... lieve babyboo, ik leef met je mee, ik zal heel hard duimen. Heel veel succes!

11. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@babyboo
    Succes meid

12. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    ik zal voor je duimen hoor!

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Babyboo, nog maar een uurtje, succes meid.

Wub, gefeliciteerd met je man. Fijne verjaardAg.

Mogguh mamma's....... Nog 6 en een half uurtje ofzo.
    Ga vandaag maar flink poetsen, dan gaat de tijd sneller 0-0

14. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Ik duim ook voor je mee :) komt allemaal goed, gewoon blijven hopen!

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ bellamanualla: hoe was het bij de vk? EDIT: jeuj! mooie echo!
    @ babyboo: hoe was het?

ik duim voor iedereen die onzeker is en bloedverlies heeft!

@ gratis trouwen: is elke gemeente anders he ;) sommige hebben juist op donderdag gratis bijvoorbeeld ;)

@ geen reactie op berichten: er word zoveel gekeltst dat ik (en denk meerderen met mij) alleen reageren op die berichtenw aar ze een reactie op hebben... als ik ergens niks op weet te zeggen of geen antwoord heb ofzo, dan reageer ik niet..
    snappie? en soms staat er zoveeeel dat ik de pagina screen dus heeeeeel snel lees en dan mis ik sommige berichten..
    is cvolgens mij geen onwil iig

@ rondje op echo: is dooierzak

@ babyboo: zullen we wel 1 ding afspreken? Als je echo goed is straks om 10:15 (ik duim voor je en hoop mee) ga je vanaf dan niet meer onzeker doen en vertrouwen hebben in je ukje en in je lichaam, goed?
    Bloedverlies komt echt vaak voor! soms 9 maanden lang! bloedvaatje wat kan knappen etc... dus meid! vanaf nu er vertrouwen in hebben!

16. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Na Frutsel; houdt vertrouwen is het decembermotto ;)

Duimendraaien ;)

17. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Joyce81
    Gisteren was ik bij de eerste keer ook niet echt heel erg in paniek en dacht ik relax. Maar toen het nog is gebeurde werd ik bang en ik ben nu gewoon nog steeds zo bang!!! Maar ik zal blij zijn als deze echo is geweest. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Al ben ik nu heel bang voor het ergste. Pfff wat een nachtmerrie allemaal! Ik hoop echt dat ik straks met prachtig nieuws kan komen!

18. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Goedemorgen dames, even een vraagje aan jullie. Ben eigenlijk wel benieuwd of jullie ook al een beetje aangekomen zijn.
    Ik ben nu 7 weken en 6 dagen zwanger en 1,3 kg aangekomen.
    Hoop dat het binnen de perken blijft. Volgens het boek dat ik heb ' mijn zwangerschapsbijbel'. Kom je in het eerste trimester 0,9 tot 1,8 kg aan. Als dat dus zo door gaat schiet ik daar al over heen... Zou dat erg zijn?

Ben benieuwd naar hoe dit bij jullie zit!

groet Frutsel

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ babyboo: snap ik wel hoor! probeerde je gewoon beetje op te fleuren.... nog 45 min en dan weet je het...
    Wel snel ff posten he!

20. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ja zodra ik terug ben laat ik iets weten. Nu maar hopen dat het positief is!

Deel Deze Pagina