December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Gefeliciteerd meis!!!
    En nu genietenn he!
    Heeft ze gezegd wat het nou kon zijn geweest?

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ babyboo: je weet wel onze afspraak he! VANAF NU GA JE NIET MEER TWIJFELEN AAN JE KINDJE EN AAN JE ZELF!
    DIT KINDJE WIL ER HELEMAL KOMEN EN DOET ZELFS AL BEWEGEN!! VANAF NU GENIETEN!!!!!!!!!!!!!

@ babyboo: maar belangrijker nogL: gefeliciteerd meid!!1 super nieuws! ben benieuwd naar je foto's!

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jippie!!!!

We moeten wat meer vertrouwen hebben in onze december plakbeebs!!! Ze zijn superstoer en sterk dus het komt allemaal
    Goed meiden!

4. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hoi iedereen,
    iedereen met een goede echo superrrr
    wij waren ook zo blij met de goede echo vooral als je dan zon 6 dagen vooruit wordt gezet yessss.
    iedereen die zich zorgen maakt, ik duim met je mee.
    hier nog steeds zwak ziek en misselijk, ik wilde dat het voorbij was, maar nog even 2 weken doorzetten pfffft
    verder alles goed, heb nu wel weer minder hoofdpijn

5. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Babyboo, wat een goed nieuws! Nu kun je heerlijk relaxt het weekend in!

Hier is MvM net geweest, dus vanaf vandaag doe ik ook mee!
    En wat is die ketting leuk, paars is helemaal mijn ding!

6. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Die ring is de dooierzak. Dat is een heel goed teken als je die ziet aan het begin van je zwangerschap. Hier krijgt je baby de eerste weken zijn voeding uit, maar na het eerste trimester zal het langzaam verdwijnen en krijgt ie weer anders voeding.

7. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ babyboo: fijn meid dat het bij jou ook goed was, bij mij bewoog de kleine ook al heel veel haha :D

8. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Hee meiden

Ondertussen ben ik weer thuis., Ik wil eerst even zeggen dat ik het super lief vind dat jullie allemaal zoveel met me mee hebben geleefd en dat ik hier ook echt mijn ding kwijt kan.
    Verder de oorzaak van het bloedverlies. Ik heb waarschijnlijk een super goede doorbloedde baarmoeder of een infectie vandaar de zware bloedingen. Ik moet gewoon nog even afwachten en mocht het erg blijven dat wordt ik even doorverwezen naar een gynacoloog voor een uitstrijkje om te kijken of ik misschien een infectie heb. Voor nu ben ik in ieder geval even super blij!!! :D
    Hier ook de foto van mijn echo. En ik heb geluk want mijn afspraak van donderdag heb ik ook nog steeds dus hoef ik niet lang meer te wachten voor de volgende echo! Heerlijk !
    En vanaf nu zal ik ook gaan genieten en meer vertrouwen houden. Onze babies kunnen blijkbaar heel wat hebben!

9. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    De foto is niet super super duidelijk maar die kleine lag helemaal overdwars en was flink aan het spartelen hahahaa

10. nijnonijntje

Nee maar wel een helke mooie foto hoor. :D
    Knuffels!!!

11. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Pffffft wat een opluchting Babyboo en nu genieten hè.
    Houdt vertrouwen.

Duimen jullie mee voor ons vanmiddag, heb er een goed gevoel bij maja dat had ik de vorige keren ook wat dat betreft ben k manisch positief ;)......... Nog 5 uur en 20 minuten o-o

Frutsel, ik ben 1,5 kg aangekomen...... Ben ook gestopt met sporten en moet de hele dag kauwen tegen de misselijkheid maar ti's voor n goed doel ;)

12. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik zal straks even alles bijlezen en reageren, maar ik wil even babyboo van harte feliciteren met de goeie echo.
    Super joh en nu lekker gaan genieten :D

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mooie echofoto Babyboo, kzie het zwaaien ;)

14. Robijn28

Robijn28 Lid

24 mrt 2011
    45
    0
    0
    Lieve Allemaal,

Ik kom telkens met ego berichtjes met in de loop van de zwangerschap zal ik wat vaker gaan reageren! Hier gaat alles goed de echo gehad en de kleine maakt het goed! Verder zakt de misselijkheid steeds iets af daar ben ik blij om. Wel ben ik nog erg moe! Tot snel !

15. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ik ga genieten. Nu ik de kleine ook nog zag bewegen geloof ik wel dat het goed gaat komen. Ik hou me aan de afspraak ;)
    Die kleine is super sterk maar gaat me ook nog flink wat ellende brengen volgens mij hahaha

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Mirri
    Ik ga voor je duimen en ik geloof dat het helemaal goed komt! Al die kindjes laten ons hier flink schrikken, maar ze zijn ook super sterk dus het gaat helemaal goed komen. Ik denk aan je.
    De kleine was inderdaad flink aan het zwaaien en schoppen. Dat wordt wat straks! Hahaha

@Tam27
    Dankjewel voor je felicitatie. Ik ben oh zo blij. Hoe is het bij jou?

@Robijn28
    Waarom herken ik die vermoeidheid toch zo duidelijk? Wel fijn dat je misselijkheid aan het afnemen is. Wel zo prettig he. Persoonlijk vind ik misselijkheid het ergste wat je kan hebben omdat je erbij niks aan kan doen.

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

jemig stelletje kippen,gewoon dik 25 pagina's erbij gekakeld sinds mijn laatste bericht.....

erg als ik t ffies niet allemaal ga terug lezen??

Las wel van weer mooie echo's,helemaal goed hoor,ik moet nog even wachten,dinsdagavond mag ik ook eindelijk de beeb zien,werd wel tijd zeg!

hier helaas nog steeds aan de spuug,de HA zei al vanmorgen dat als het zo blijft ze wel wat wil geven ertegen dus wie weet doe ik dat wel,maar hopelijk trekt t snel weg.

goofie,snap wel wat je bedoelt hoor,als je ongerust bent of je voelt je niet lekker en niemand reageert daarop dan is dat niet leuk,je wilt graag wat begrip hebben,ik heb geloof ik ook nog nooit een reactie gehad op de berichtjes maar ja met dik 80 mama's dan kan je alles moeilijk bijhouden en denk dat veel niet alles lezen,net als ik nu maar even laten weten hoe t is en weer gaan.

mensen fijne dag!

18. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sjees

Ik blijf ook spugen, en ga zo wat ophalen. Ik heb nu vakantie en dan is het te handelen maar als ik maandag weer moet werken....,Dan maar medicijnen!

19. nijnonijntje

@sjees
    Haha nee hoor is niet erg. Ik lees soms ook niet alles. Ga er wel globaal even overheen. En de mooie echo's springen eruit;)
    Ook wel veel bloedverlies bij de mama's :(

20. nijnonijntje

Ik heb teouwens nog geen een keer gespuugd. Hoop dat het zo blijft.
    Maar mijn kwaaltjes zijn ook niet zo heel heftig.
    Vandaar die onzekerheid hier heel vaak. * zucht*

Deel Deze Pagina