December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ha Sjees is niet errug hoor , lukt mij ook niet ;)
    Robijn, ik vind er nix ego aan hoor, dit is toch juist om je eigen verhaal kwijt te kunnen ;)

Dankjewel Babyboo ;)

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Wub, wat een nare droom. Maar snel vergeten!

Goofie, knuf! Gewoon blijven kletsen hoor.

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Yvonne, gefeliciteerd met je mooie echo!

Micci, erg hè dat 1e trimester. Je wilt graag genieten maar die onzekerheid... Pfff

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Frutsel, ik ben tot nu toe 2,5 kilo aangekomen. Ik hou ook vocht vast.

Volgens mij was ik de vorige keer met 10 weken meer aangekomen.

Babyboo, wat een mooie echo! Gelukkig meid. Donderdag weer :)

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mirri, spannend vanmiddag de echo. Ik duim voor je!

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Zo, de boodschappen zijn weer gedaan. Ook nog een 3/4 positie Roel gekocht bij c&a :) . Dat zit gelijk een stuk beter. ;)

Ik moet ook nog schoonmaken, maar heb echt geen puf meer.

7. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Jeetje, wat zijn jullie lekker actief met schrijven ;). Babyboo: Wat fijn dat het allemaal goed zit en wat een mooie echo! Ik hoop dat je nu wat meer kan gaan vertrouwen op je eigen lichaam.

Alle andere echo's zijn natuurlijk ook mooi! Gefeliciteerd!

Dinsdag heb ik intake bij de VK, vind het spannend en super leuk natuurlijk. Kregen jullie al meteen een hartcheck bij de eerste afspraak met de VK?

Misschien een heel raar praatje maar ik zie wel een beetje tegen de bloedtesten op. Ik ben van nature altijd een beetje hypochonder, maar nu ik weet dat ze op vanalles gaan testen (ook soa's), vind ik het spannend. Ik heb al 9 jaar een vaste partner, maar 10 jaar geleden heb ik het een paar keer onveilig gedaan (met één persoon) en ik weet natuurlijk niet of dat helemaal goed zat. Zijn er meer mensen die dit herkennen?

Nou, dit moest ik gewoon even kwijt (sorry voor het ego berichtje).

8. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Hee, daar ben ik weer even.

Babyboo; geweldig nieuws, nu genieten en vertrouwen hebben!

Thanks voor de antwoorden op mijn vraag over de ring.

Mirri: gewoon leuke dingen gaan doen, dan is het zo tijd voor je afspraak!

Florabella, ik spuug ook veel, maar gelukkig niet iedere dag, eerder om de dag. Ik heb wel het idee dat het iets afneemt. Hopelijk werkt het middeltje van de huisarts

gewicht: geen idee, ik zal er morgen weer eens op gaan staan... verwacht veel aangekomen te zijn (eet echt alles!)

Robijn: prima om hier te posten wat je dwars zit, dat mag gewoon hoor!

sniffy: mijn man heet Roel, maar ik kan me niet voorstellen dat je daar een 3/4 versie van hebt. Wat is een 3/4e roel van de c en a???

Wowkaat: dat is vervelend dat je daar onzeker over bent. Ik heb er geen last van gelukkig, maar ik geef ook al 3 jaar bloed en als er iets met me aan de hand was, had ik dat vast wel gehoord. Geen sorry zeggen voor je bericht, we hebben allemaal onze onzekerheidjes en het is prima om die hier te delen!

Ik wuif iedereen even wat positiviteit toe, zit in een goede flow! voel me stukje beter, het is mooi weer, hier allemaal goede echo's, meiden we kunnen het wel!

9. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    wowkaat; ik begrijp het maar ik zou me nog niet zo'n zorgen maken hoor. Zo te horen heb je maar heel weinig partners (2) gehad. Daarbij ben je wel aangeteld he. Van soa's kan je ook namelijk onvruchtbaar worden. ik zou dat in gedachte houden. Ik heb al een zoon en daardoor heb ik die testen al eens gehad, ik maak me nu ook geen zorgen. Voor mijn huidige relatie heb ik ook al een lange relatie gehad, waar we de pil ook voldoende vonden. Ik was dus ook een beetje zenuwachtig destijds, maar achteraf onnodig geweest gelukkig. Komt goed, december mama!

10. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Zo weer even bijgelezen, wat kunnen jullie beppen zeg :$ :p
    Hier lijkt de vermoeidheid wat minder te worden, dus hopelijk blijft het zo en heb ik straks weer puf om wat meer te reageren hier.

@Mirri, heel veel plezier bij de echo vanmiddag meid!

@Robijn, van harte met je goeie echo :)

Sterkte voor de meiden die zo moeten spugen, lijkt me totaal geen pretje :( Hier gelukkig alleen ochtendmisselijkheid en misselijk als ik honger begin te krijgen. Maar het is nog niet tot spugen gekomen.

Nou verder ben ik het alweer kwijt ;) Ik ga maar eens poetsen in huis, bleh geen zin in en vanavond weer een nachtdienstje draaien.

11. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    hey meiden,

heb ongeveer alles bijgelezen.

bella en babyboo, wat fijn dat alles goed was! schrikken zeg!

eten, ik heb gister patatjes geprobeerd en ben me toch beroerd geworden..dat gaan we voorlopig niet weer doen dus!

Vanochtend ook een echo gehad...en..alles was GOED!!!! Ik ben wel 5 dagen teruggezet..maar dat klopt ook wel, want ik heb sowieso 3 dagen later een positieve ovutest gehad.
    Het hartje klopte mooi en begreep van de vk dat de kans dat het nu nog fout gaat heeeel klein is. Dus dat stelt me wel gerust.
    Moeten over 3 a 4 weken terugkomen voor een nieuwe termijnbepaling.
    Zal zo even een foto van de echofoto maken en kijken of ik nog wat productiefs van de dag kan maken:p Vanavond lekker uiteten en bowlen!

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    top isis!!

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    jeuj allemaal positiviteit!

@ bloedtesten: tja, als je het ooit onveilig hebt gedaan bestaat er idd een kans maar als dat al 10 jaar geleden is lijkt me dat je toch wel een keer wat gemerkt zou moeten hebben.
    maar waarom heb je je toen niet laten testen dan?
    ik heb wat korte relaties gehad met onveilig en deed dan wel een test via de GGD. Toen vriend en ik net samen waren hebben we ons allebei laten testen (waren allebei net een flinke tijd single geweest.... )

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    en de echo van ons kleine ukkie :) :

15. Sjapaz

Sjapaz Actief lid

2 mrt 2011
    260
    0
    0
    Verpleegkundige
    Enschede
    Wat goed Isis!!

En die bloedtest, komt vast wel goed. Niet te veel zorgen over maken! Er groeit een wondertje in je buik, dat is het belangrijkste!

Verder iedereen met goede echo's: jaaa zo willen we er meer!

Hier begin ik aardig mijn eigen lichaam te leren kennen. Als ik goed en veel slaap en goed uitgerust ben, heb ik niks geen klachten behalve zere borsten. Als ik zoals afgelopen nacht eigenlijk te weinig slaap en vervolgens een hele dag moet werken... Dan ben ik echt gewoon de hele dag niet lekker. De hele dag al misselijk, last van brandend maagzuur... morgen maar weer goed uitslapen! Volgende week heb ik 5 vroege diensten, kijk ik best wel tegen op. Daar wordt ik normaal al er moe van, laat staan nu!

Wij rijden zo als ik vrij ben naar het Noorden, naar mijn schoonouders. We gaan ze vertellen dat ik zwanger ben... ik hoop maar dat ze leuk reageren! Vind het erg spannend....

16. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    veel succes en plezier sjapaz..hopelijk zijn ze blij..vast wel! Moet toch haast wel met zo'n mooi wonder :) Fijne dag dames..ik ga er gauw vandoor!

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    sniffy: mijn man heet Roel, maar ik kan me niet voorstellen dat je daar een 3/4 versie van hebt. Wat is een 3/4e roel van de c en a???
    hihi Wub, ik lag helemaal in een deuk, had de typefout ook gezien ;)
    Heb ook zo'n happyflow, lekker van genieten ;)

Wowkaat: dat is vervelend dat je daar onzeker over bent. Ik heb er geen last van gelukkig, maar ik geef ook al 3 jaar bloed en als er iets met me aan de hand was, had ik dat vast wel gehoord. Geen sorry zeggen voor je bericht, we hebben allemaal onze onzekerheidjes en het is prima om die hier te delen!

Helemaal mee eens, dit forum is voor egoberichten ;)

18. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Wat fijn Isis! Veel plezier vanavond en ga vandaag lekker genieten van de positieve echo!

Bedankt Wub, Joyce en Miccie voor de rustgevende woorden ;).

Tja, waarom heb ik het eigenlijk nooit laten testen....Omdat ik nooit klachten had, maar vooral bang was om het te doen. Ik ben er al heel lang niet mee bezig geweest, maar nu er een baby op komst is, is natuurlijk alles anders! Gelukkig is het altijd wel binnen een relatie geweest (mijn vriend hetzelfde verhaal) en hebben we weinig verschillende bedpartners gehad.

We schrijven echt belachelijk veel op dit forum, wij zijn bijna de grootste topic binnen de bevallingslijst forum ;).

Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?

19. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    ik en een vriendin gaan vanavond terrasje pakken en dan om 21.45 na gooische vrouwen:)
    morgen lekker genieten van het weer en zondag moederdag:)
    de rest ook leuke plannen?

20. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Mooie echo meid, van harte gefeliciteerd :D

Deel Deze Pagina