@Sjees Wat vervelend dat je zo moet spugen joh! Probeer het rustig aan te doen en hopen dat je er iets voor krijgt. Dat zal wel zo fijn zijn als je er iets voor krijgt. Oh in ieder geval hopen dat het snel weg trekt. @Sniffy Ik ben gelukkig net klaar met alles schoonmaken. Zag er tegenop omdat ik zo moe was van vannacht maar gelukkig ben ik nu helemaal klaar en hoef ik niks meer te doen (L). @Wowkaat Ik denk dat nu ik die baby ook zo heb zien bewegen dat ik wel wat meer vertrouwen heb. Mijn lichaam doet zeer aan alle kanten en ik ben erg moe dus ik ga zo denk ik maar even tukken! Ik kreeg niet gelijk een hartcheck bij de eerste afspraak. Waarschijnlijk gaan we donderdag naar het hartje luisteren. ZIN IN!! Ik snap je bange gevoelens maar zelf heb ik bij het bloed prikken eigenlijk helemaal niet aan dat soort dingen gedacht. Het komt heus wel goed, maak je daar niet te veel zorgen over! En even tussendoor. Dames ego berichtjes bestaan hier niet. Iedereen laat hier zijn ei kwijt op zijn eigen manier en dat zal ook een ieder moeten begrijpen. Ik ga toevallig met word elk berichtje af zodat ik niemand oversla, maar daar heeft niet iedereen de tijd voor. Dus voel je alsjeblieft niet slecht als je berichtje een keer niet wordt beantwoord. Het is moeilijk met zo'n enorm forum! @Wub309 Ja ik wist het toevallig omdat het bij mijn vorige zwangerschap werd uitgelegd. Die was met 7 weken en toen was de kleine nog zo klein dat ik dacht dat die dooierzak de baby was hahahaha. Dus toen had ze het me gelijk even uitgelegd. @Isis857 Hahaha jij bent dus echt het tegenovergestelde van mij. Het liefst eet ik de hele dag heerlijk frietjes. Maar daarnet was ik toch even misselijk en dacht ik laat maar. Dus das wel even mooi haha. Anders kom ik straks niet aan door de kleine maar door alle patatjes die ik eet! Wat gaaf dat je een mooie echo had. Mooie foto ook! En ach wat maken die dagen dan nog uit toch? Zolang alles maar goed gaat met de kleine! @Sjapaz Dat wordt vroeg naar bed gaan voor jou dan! En doe het rustig aan misschien wordt je dan iets minder snel misselijk? Ik heb daar vandaag ook veel meer last van gewoon omdat ik slecht heb geslagen. Maarja dan is je weerstand natuurlijk ook net weer even wat lager he?! En je schoonouders zullen vast blij zijn. Wie wil er nou niet zo'n kleine uk in zijn armen hebben? Tijd voor hen om een traantje weg te pinken hihi. Succes met werken in ieder geval! Zo volgens mij heb ik nu iedereen weer even gehad. Tijd om even lekker te gaan liggen want ik ben helemaal kapot na al die spanning en stress. Even lekker rusten met de kleine in mijn mama belly hihi (L)
Hahaha volgens mij zijn wij inderdaad de grootste kletsmama's want je ziet telkens alleen maar staan bijna december mama's 2011 Gezellig toch? Ik verveel me in ieder geval niet overdag hahaha Van het weekend weet ik nog niet goed wat we gaan doen. Voor morgen denk ik niet zo heel veel. En zondag komt de familie deze kant op voor moederdag en de verjaardag van mijn vader alvast. Wordt super gezellig. ik heb ze al sinds kerst niet meer gezien! En dan kan ik toch heel blij mijn nieuws verkondigen over de kleine
Wow Isis, mooie foto Fijn dat de vk je zo gerust kon stellen toppie.... We staan nu op dezelfde termijn 7.3 zie over 2 en half uur of dat zo blijft Ben toch niet gaan shoppen, hang om t huis en wil poetsen..... Maar komt niet veel uit m'n handen Sjapaz, veel plezier met vertellen bij je schoonouders
Wub, Whahahaha lang leve de iPhone . Dat is Roel die bijna heel de dag in positie is Ik bedoel een 3/4 broek
tis wat met die I-phone! haha! Isis: mooie echo hoor! Het goede nieuws blijft maar komen, geweldig! Iedereen leuke plannen, ook al helemaal mooi! Wij hebben vanavond dus verjaardag, en dit weekend staat er nog niets gepland, beetje huishouden doen, en ondertussen van de zon genieten, lijkt me wel wat! Het enige wat minder mooi is hier, dat ik helemaal niet aan werken toekom, ben een beetje aan het lamballen... beetje op dit forum aan het neuzen, beetje hyvessen... moet echt even een schop onder mijn kont hebben, wie helpt?
Heb net weer even geslapen. Zo toch maar schoonmaken. Tam27, Werkse vanavond/vannacht. Mijn teamleider belde vanmorgen of ik het weekend wat kan betekenen. Er zijn natuurlijk weer mensen die zich ziek hebben gemeld met dit mooie weer. Ik kan niet dus dat scheelt.
Wij gaan zaterdag bij vrienden bbq-en en daarna naar de bios. Zondag even voor Moederdag naar mijn moeder, heb een doosje kersenbonbons gekocht, vindt ze heerlijk. Gewoon een kleinigheidje.
@Wub309 Het hangt van angstige aanstaande mama's tot geweldig nieuws aan elkaar. Wat maken wij het hier met zijn alle toch weer spannend op het forum hahahaa. Ik wil je wel een schop geven maar dat zou oneerlijk zijn want ik ben zelf ook niet de meest actieve. Dus ik hou die schop maar even voor mezelf hahah! @Mirri Heb jullie een eigen boot? Is dat even luxe dan wil ik wel een weekendje mee ! Zat net te denken. Volgend jaar kan ik ook moederdag voor mezelf vieren woehoe !!!
Ha meiden, Ik had net buikpijn echt niet normaal. Daar schrok ik van. Bleek uiteindelijk dat ik gewoon goed even naar de wc moest haha. Moest wel lachen om mezelf. Maar gelukkig was dat het. @bloedtest Aah komt wel goed. Ik heb het echt nog nooit onveilig gedaan, alleen met mijn man. Dus maak me daar geen zorgen over. En als er tien jaar tussen zit zou ik me helemaal niet druk maken, anders had je daar allang wel een keer wat van gevoeld/ gemerkt.
Ik heb het ook alleen maar onveilig gedaan met mijn mannetje en pas na jaaaaaren een relatie te hebben. Nou zegt dat natuurlijk niet alles maar ik ben er redelijk gerust op.
@flora Ja hier dus hetzelfde. Na jaren idd. O trouwens toen ik de mmm inging ben ik getest op chlamydia en dat was niet aan de orde gelukkig. Schiet me nu ineens te binnen. Nu ik erover nadenk, ben echt zo blij dat deze zwangerschap tussen de behandelingen door is ontstaan. Hoop dat hij blijft plakken. Tuurlijk ben ik blij dat er behandelingen bestaan in het zh, maar dit was zo lekker spontaan bij ons. Geniet er nog van. @babyboo Ja haha daar kwam ik ook achter. Ach ja, weet ik dat voor de volgende keer
@fijn dat alles in orde is... mooie foto's voorbij zien komen. @bloedtest.. heb ik al gedaan...vind ik allmeala niet zo'n probleem.. zometeen roti maken.. vandaag naar de speeltuin geweest in belgie, ook leuk en nu effe lekker in de tuin niets doen.. ben wat licht in de benen laters
Ja ik hier zo lanngzamerhand ook wel. Heb nog niet echt baarmoederkrampen gehad. Wel pijnscheuten, maar niet echt kramp nog. Daarom was ik misschien zo in paniek banmiddag haha
Nou tijd om morgen maar is te shoppen voor andere kleren. Want mijn broeken gaan officieel niet meer dicht en ik ga niet de hele dag met open broeken lopen .. En van dat lekkere zwangerschapsondergoed en hemden