@sniffy, nou was wel een tegenvaller... jammer dat er hier in de stad geen surinamer zit waar je fatsoenlijke rote kan halen haha @nijn, hoe is het met de buikpijn hahahaha, jij ouwe stinkerd
Ach meisje das mooi kl*te dan om het zo maar te zeggen. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je hier nog is langs komt. En natuurlijk dan met goed nieuws dat je opnieuw zwanger bent. Heel dikke knuffel voor jou (L)!!
Meiden lees verschillende verhalen hier Mirri heel veel sterkte! En de meiden met bloedverlies ook, bah wat een onzekere tijd zo he. Gelukkig ook mooie echo`s voorbij zien komen.. Even wat anders.. Jullie raden nooit wat ik heb gegeten vanavond........... Van de mac... hahahaha was lekker, had eindelijk eens zin in wat eten vandaag, ook gelijk goed gedaan natuurlijk.. 2 stukken taart vandaag gegeten.. moet toch weer wat aankomen he, was al 3 kilo kwijt. Verderkrijg ik heel veel puistjes op mijn rug:O (gelukkig niet in mijn gezicht) Meiden gniet van het mooie weer!
@ mirri, wat erg zeg. Net nu ik hoop begon te krijgen dat het bij iedereen wel goed zat. Veel sterkte. En hopelijk snel een nieuwe zwangerschap.
Mikmak, jammer dat de roti tegenviel. Mijn zwager is Surinaams en mijn zus maakt dus wel eens Surinaams eten. Ik vind vooral een broodje pom heerlijk.
Tamm, je hebt je eetlust goed gebruikt zo te lezen Lekker hoor Mac én taart Die puistjes op mijn rug had ik vorige keer ook. Ik verwacht ze ook ieder moment. Heb ook een vette huid nu. Vooral voorhoofd en neus.
Florabelle,echt vervelend he dat spugen,vandaag ook weer heel de dag,val wel lekker af zo hihih,maar als t volgende week nog zo erg is,ga ik toch maar wat halen idd,ik probeer t alleen nog even zo. Babyboo,dank je! Succes met shoppen voor kleren,ik heb een lekkere zwangerschapslegging van de hema gehad,man die zit lekker! En van die broeken met elastieken banden voor de zomer,heerlijk losjes Mirri,neeee dat meen je niet,kreeg meteen overal kippenvel na je bericht,lieverd heel veel sterkte Tamm,die puistjes zijn herkenbaar zeg,alleen niet op mijn rug maar mijn hele borsten en hals zitten onder,ziet er niet uit Hier echt aan t balen,heb nu al last van zwangerschapsdementie,ikea zou vandaag het matras komen omruilen maar ik ben dat dus glad vergeten,nu worden de kosten dus in rekening gebracht zal wel weer een leuk bedragje worden,grrrrrrrr soms baal ik echt van mijn hoofd!
Mirri, wat verschrikkelijk om alweer je kleintje los te laten! Heel veel sterkte en hou je haaks! knuff
Wordt het onderwerp van vanavond opnieuw eten ? Met een vleugje verhaaltjes over puistjes. Ik merk ze nu ook steeds meer op hoor. Heb er een aantal bij mijn haar grens, twee op mijn borst en ook een paar op mijn rug. Fijn is dat! En ik heb duidelijk meer haar op mijn buik gekregen. Ben nog net geen aapje hahaha. @Sjees Oke dan zal ik daar morgen is even naar kijken. Ik had al 1tje van de hm dus die zal ik binnenkort maar is aantrekken, Op 2 elastische spijkerbroeken gaat echt niks meer dicht en de hele dag met open broeken lopen vind ik ook niet echt prettig dus even wat lekker zittende kleding halen morgen!
Bedankt mamma's, Kletsen jullie maar fijn verder over leukere dingen. En ik hoop dat jullie babies goed blijven plakken tot december. Ik ga neuzen op een ander topic. Liefs en veel geluk, Mirri
Dat maakt toch helemaal niet uit meis. Doe lekker waar jij je fijn bij voelt! Ik ben natuurlijk wel even benieuwd naar hoe het met jou en de kleine gaat?
met mij gaat het goed, de kleine geen idee voel me goed... eigenlijk alleen moe savonds... 18mei eerste echo dus dat is spannend