Goedemorgen dames, hier weer de eerste werkdag na de vakantie bah!!! Hopelijk red ik het met de misselijkheid en de vermoeidheid om de hele week te werken! Fijne dag allemaal!
@tinus, mooie buik toch, zal er gerust maar 1 zijn... hier eerst de HA bellen, juffrouw heeft al vanaf vrijdag avond boven de 39.5 koorts, ja nu 39 dat zet zoden aan de dijk
Nu ook nog even reageren op een paar mensen: @Tinus: wat een mooie buik al! Als het zo doorgaat moet je het wel snel gaan vertellen aan iedereen en natuurlijk welkom! @Sjees: wij zullen de codes voor je gaan sparen, maar we drinken niet veel cola. @Florabella: Ook een keer fijn om niet te spugen als je misselijk bent toch? Oppassen: als je moeder/schoonmoeder zou willen oppassen en jij hebt er vertrouwen in dat zij liefdevol op je kind zou kunnen passen, dan zou ik het zeker doen! Een kdv is duur en ook geen garantie voor goede zorg voor je kind. Mijn moeder past regelmatig op de kinderen van mijn zus, ook al hebben ze af en toe een beetje mot met elkaar, het werkt wel en het is super fijn dat het zo kan. @ Laraxx: die pijn heb ik ook tijdens het plassen, maar dat is bijna alleen 's nachts. Geen idee wat het is. @ Nijnonijn: knap dat jullie het nog niemand verteld hebben (ik snap naturlijk dat je na een mk minder staat te springen om het meteen aan iedereen te vertellen). @ reacties: leuk om alle reacties te lezen van iedereen. Jammer dat er toch negatieve tussen zitten, terwijl het zo mooi en bijzonder nieuws is! Bij ons heeft tot nu toe iedereen heel leuk gereageerd. Mijn broer en zus en een paar gezamenlijke vrienden weten het. Mijn broer en zijn vrouw verwachten 6 oktober een kindje, dus het is nu extra leuk dat we tegelijk zwanger zijn! Mijn ouders krijgen het pas na de 10e of 12e week te horen. Als ze het nu zouden weten en het gaat mis, dan heb ik iedere dag een huilende moeder aan de telefoon die het allemaal zoooo verschrikkelijk voor mij vindt, zo verschrikkelijk dat zij nergens anders meer aan kan denken... Ik hou van mijn moeder, maar ze is niet echt een stabiel persoon. Nou, ik ga even wat eten maken. Fijne dag allemaal!
Nijjn buik woordt. Nu ook moeilijker te verbergen. En het is ook van beebje debk ik. Het is namelijk tee hoor voor mijn darmen haha. Maar misschien dat het nog bijtrekt. Kijk het dus nog even aan. Hier vandaag ook weer werken na. Een week vakantie. Hoop dat de dag snel gaat. Morgenochtend echo. Spannend!!!
hahah inderdaad maar ik heb vandaag vrij genomen, althans alleen ik heb 1 afspraak maar dat ga ik wel vandaag vertellen aan hun en morgen cursus, woensdagochtend heb ik gelukkig een afspraak met de manager staan, dus dan ga ik dat maar vertellen.
Ja ik heb ervaring, maar dat was niet zo'n fijne ervaring. Ze ging zich overal mee bemoeien en continu zeggen wat ik allemaal fout deed (in haar ogen) en continu zeggen hoe ik met mijn kind moest omgaan. Ik word er weer boos over als ik daar aan denk. Hij ging al 2 dagen in de week naar het kdv en dat vond ze maar niets, ook omdat hij astma heeft en daar werd hij maar ziek, kreeg niet genoeg aandacht etc etc etc (in meervoud 'etc'). We zijn toen een tijdje bijna niet meer geweest en ik weet niet hoeveel gesprekken met haar proberen te voeren (die overigens niet aankwamen) Nu gaat hij naar het kdv en de rest verdeel ik over de oma's (halve dag 2 keer per maand ofzo) en mn man wisselt zijn diensten. En nu gaat het weer goed, maar ik krijg nog steeds rotopmerkingen over het kdv, terwijl ik daar super tevreden over ben, ook gezien het karakter van mn zoon (is een beetje teruggetrokken maar heeft heel veel vriendjes en ik vind dat aandacht verdeeld moet worden). Ik ben echt voorstander van het kdv (althans hoe ze hier met hem omgaan). We hadden haar gedrag overigens van te voren niet verwacht, succes met de keuze!
Bij ons reageerde opa ook zo, maar we hebben de vorige keer ook een mk gehad en hij verheugt zich er meteen op. Is ook al een oude man die maken zich sneller zorgen en begrijpen niet dat die reactie dan niet zo leuk is. Ik weet dat hij straks heel blij is als alles goed is gegaan.
hahah die van mij zegt je krijgt pas wat als je 12 weken bent voor als het fout gaat. De vorige keer ging het fout en ik had toen al een knuffel gekregen. ik vond dat juist heel fijn want zo kon ik laten zien dat hij wel welkom was en ik heb die knuffel weken langs mn bed laten staan. Dus iedereen die zegt dat je pas wat met 12 weken mag krijgen, vin dik echt onzin, het deed mij juist goed en bij deze zwangerschap ben ik meteen naar prenatal gegaan om te laten zin dat die kleine welkom is! ps bij de eerste deed ze ook niet leuk reageren, bij deze zwangerschap gelukkig wel, feliciteerde meteen.
mogguh meiden, heb even niet de puf om op iedereen te reageren, eg misselijk, en flink verkouden! hopelijk gaat het straks beter. Heel veel succes bij de vk en met de echo's. Zelf hoef ik nog maar 3 nachtjes te slapen.... werk ze of een fijne vrije dag (jaloers!)
ha, ik ben iets minder misselijk geweest dit weekend. ik hoop dat het nu minder gaat worden en niet komt omdat ik een paar dagen vrij heb gehad. Ik ben wel zo moe en als ik 's morgens opsta doen echt alle spieren pijn, bij jullie ook? Zaterdagavond lekker gaan uiteten met man en zoon voor moederdag en ik kreeg een zelfgemaakt kadotje van mn zoon en een mooi bedrukt fotoalbum. Ik ben daar erg blij mee. Ik vind het wel leuk om iets te krijgen met moederdag, hahah en dat manlief samen met mn zoon voor het ontbijt enzo zorgt.
Goedemorgen allemaal, Voor alle echo en intake dames heel veel succes ik duim voor een goede echo. Gisteren had ik een jurkje aan en dan kan je al echt een mooi bolletje zien gelukkig, Kan me niet snel genoeg gaan. Misselijkheid is erg vaag , ben alleen nog moe en pijnlijke boobs. Verder voel ik me wel redelijk. Gisteren een mooi zelf gemaakt sieradendoosje en een kaarsenbekertje gehad van dochterlief voor moederdag. Prachtig dat zelf gemaakte spul. Wij doen ook niet aan kopen alleen zelf gemaakt. @mikmak hahahaha zie ik kan amper onhouden wie wat schrijft. iets met buik en ik hang het zo aan iemand. Prettige dag allemaal. Ik ga genieten van mijn laatse dag vrij voor de komende dagen.
wowkaat bedankt! ik ga zo de kleine naar mijn moeder brengen en daarna naar de internist,ben benieuwd of ik al iets mag minderen met de injecties en hoe die vind dat t gaat. en morgen echo!!!!! voel me wederom best goed vandaag,zal ik dan eindelijk het ergste achter de rug hebben???
Meiden, Ben een aantal dagen niet geweest en ook nu is het ene bliksembezoekje. Ben erg druk met werken en verder ben ik heel moe en misselijk!! lijkt wel alsof het steeds erger wordt!! HEb ook barstende koppijn. Voel me alles behalve fit en ik moet zometeen ook nog late dienst draaien hoop dat ik het ga trekken. Slaap ook slecht. Doe bijna geen oog dicht!! En ook nog een dreumesje van 14 maanden in huis............... Sorry voor mijn geklaag!! Ga nu even wat dingen doen en dan werken. Wellicht ben ik er morgen weer en zal dan een poging doen wat bij te lezen!! ps wat wel luek is als je een paar dagen niet geweest bent dat je banner verder staat
Even een ego-berichtje; sta niet op de afsprakenlijst volgens mij maar heb vandaag om 16.00 onze 2e echo!! Hopelijk zien we een spartelend kindje met armpjes en beentjes....heb zooooooooooooo'n zin!!!
Goedemorgen dames, heb wel alles gelezen, maar op m'n iPhone is t niet zo makkelijk reageren. Allemaal een fijn weekend gehad? Wij zijn gister nr beide moeders geweest. Was gezellig, maar 's svonds was ik Total loss.. M'n moeder had voor mij ook een cadeautje gekocht als as mama.. Hoe lief! Reacties, ook mijn schoonzusje heeft niet echt gereageerd. Vriend heeft z'n broertje erover gesproken en die zei dat ze gewoon verrast was.. Maar gister haar weer gezien en ook de echo foto laten zien en nog geen reactie of felicitatie.. Vind het erg vreemd Verder niet veel nieuws hier. Alles gaat goed, heb alleen de laatste dagen veel last van hoofdpijn.
@isis Wat raar zeg. Hoe is je contact normaal met haar dan? Misschien is ze jaloers, of wil zij ook heel graag en lukt het niet, of haar vriend jou zwager dus, wil (nog) niet. Dat kan soms ook een rol spelen. Leuk dat je ook een cadeautje hebt gehad. Lief van je mams
Dag meiden, Ik heb gister ook een cadeautje gekregen van mijn ouders, wel voor de baby, maar super leuk @ reacties: gelukkig hier nog geen vervelende reacties, tot nu toe alleen nog maar leuke gehad. Volgende week maandag mijn eerste echo! ben echt zooo benieuwd.. vandaag een soort spierpijn in mijn onderbuik & bortsen, alles zal wel weer gaan groeien, wel een fijn idee dat alles het nog ''doet'' haha. @ oppas: ik wil mijn (schoon) moeder, niet opzadelen met een verplichte dag oppassen, voel ik mij zelf niet fijn bij. als het een keer nodig is weet ik dat ze voor mij klaar staan. ik werk 2 dagen op een kdv, dus neem mijn kindje straks gewoon 2 dagen mee hoezo handig haha. Iedereen met een echo vandaag, veel plezier & hopen op vele mooie echo`s!