December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dames, heb even dikke tranen gehad van de echo vanmiddag.
    Wat is het bijzonder om zo'n klein kloppend hartje te zien!
    Ben een paar daagjes teruggezet, maar dat had ik al gedacht ivm ovulatietesten.

Links onze uk, 11,8 mm groot/klein, rechts met dooierzak.

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Evi, gefeliciteerd met je mooie echo!

3. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    he meid, gefeliciteerd met je zwangerschap:D ik heb ook overal kleine rode bultjes, op me rug en borstkas en gezicht, komt door de hormonen is me verteld..

4. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen

Hahaha ja nouja ik hou in ieder geval alles bij hahaha. En nouja van het weekend was ik even zo druk dus vandaar inderdaad dat het nu een extra lang bericht was.

5. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    #3465 Babyboo92, 9 mei 2011
    Laatst bewerkt: 9 mei 2011
    Hee meid,

Leuk dat je erbij komt en gefeliciteerd natuurlijk met je zwangerschap :D! Super gezellig nog meer kletsmama's. Ik heb al een paar keer flinke bloedverlies gehad en tot nu toe is ons kindje nog steeds springlevend en het kan nou eenmaal dat er af een toe een blaasje springt he. Die kleine rode bultjes schijnen een kwaaltje te zijn tijdens de zwangerschap. bovendien veranderen je hormonen ook en slaan ze compleet op hol inclusief je huid dus daar kan je ook last van krijgen. Ik heb er al eerder over gelezen dus maak je nergens druk over. Heb je er alleen veel last van, dan is het misschien verstandig om even een creme te vragen of iets in die richting.

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    mooie echo evi! Gefeliciteerd! Precies even groot als onze kleine uk vrijdag :D

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    sniffy, misschien is ze idd jaloers..zou ook nog kunnen. Ze is wel iets ouder dan ik ben. Ik laat het gewoon rusten..zij is degene met het probleem..wij niet, wij genieten van onze kleine uk! :)

8. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Hellepelle
    Hahaha goed bezig! Dat je nog even heb gewacht nou nou, Ik belde gelijk zodra ik het wist op de maandag erna.
    Nu kan je je dus gaan verheugen op je echo. Ik moet nog even wachten tot donderdag en dan de 3e echo ondertussen
    @Sniffy
    Die mix gebruik ik ook altijd! Sowieso de allerlekkerste en dan nog een beetje ketjap en sambal extra er doorheen.
    Oeh die andere mix klinkt ook heel lekker dus die ga ik gauw is proberen! ik ben gek op zeer pittig eten!
    @Evi83
    Gefeliciteerd met zo'n mooie echo :D! Je zal wel helemaal in de wolken zijn geweest hahah. En weer een opluchting dat er leven in je zit
    of heb jij helemaal geen last van die spanning?

Nog 3 nachtjes slapen en dan is het alweer tijd voor de echo. Jeej alleen deze keer maken ik me niet meer zo druk. ik voel nog steeds van alles in mijn lichaam en ook gelukkig niet meer zoveel bloed verloren. Wat hebben we deze week trouwens heerlijk veel echo's !

9. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Evi, wat een mooie echo! Wat fijn dat het goed gaat.

Isis, is idd een goede instelling! Laat je schoonzus, het is haar probleem. Jullie mogen terecht gaan genieten van de zwangerschap.

Ik heb morgen de intake bij de vk, vind het zooo spannend!

Jonijoni: welkom bij de club! Gefeliciteerd met de zwangerschap!

Eetsmakelijk allemaal (voor wie dat mogelijk is natuurlijk!)

10. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Babyboo

Zeker wel, daarom heb ik ook enorm veel zwangerschapstesten gedaan.
    Maar was niet zenuwachtig voor de echo (dacht ik), moest wel erg huilen buiten van opluchting.

11. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Isis, idd lekker laten gaan en genieten!

Babyboo, het zijn van die kuipjes. Echt pittig en lekker ;)

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Net klaar met eten, alleen wel misselijk nu.

Morgen een dagdienst werken ipv vanavond de nacht in. Dat is ook wel eens lekker.

13. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@ echo's
    GefelicitEerd, heb mooie foto's voorbij zien komen

Hier nu lekker op de bank.
    Rustig aan doen en proberen de spanning te onderdrukken voor morgen :D
    Gelukkig is manlief heel relaxed. Dat helpt wel hoor haha.

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hier ook weer klaar met eten, de kleine in bad gedaan... zelf wat makkelijks aangedaan enzo...

@sniffy, ik haal ook altijd die van conimex maar dan nog gaan ze over datum haha

mooie echos weer voorbij zien komen... moet eerlijk zeggen dat ik 24 mei naar de vk moet en dan pas weer het hartje kan horen...en dat is nog best lang wachten haha.... ben toch wel benieuwd

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nijn, spannend meid. Hoe laat heb je morgen de echo?

Ik stik ook al van de zenuwen, gelukkig morgen heel de dag werken. En woensdag om 7.45u al de echo.

16. Sjees

Sjees Niet meer actief

Joni,gefeliciteerd,is absoluut niet makkelijk zwanger geraken met endo,dus dubbel gefeli dan maar! Wat de jeuk betreft,dit kunnen de hormonen zijn ik barst ook vd jeuk over mijn hele lijf,wordt er helemaal iegel van

Mikmak,heeeeel herkenbaar van de kruidenzakjes!

Pffff heb weer een lekker spuugdagje gehad,echt verschrikkelijk,maar ga me nu even oplappen en lekker zingen
    Tot morgen allemaal!

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

pfffff wordt een heel lange dag voor mij morgen heb pas om 21.15 de echo......

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Balen dat je zo lang moet wachten. Ach het is al over bijna 24 uur ;)

19. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.887
    9.395
    113
    Gelderland
    Spannend sjees..duim voor een mooie echo! Alvast heel veel plezier!

Rest, ga ik nu even proberen te lezen.. Maar er zal vast heel veel geschreven zijn;)

Hier, gaat het super! Wel vaak krampen in de baarmoeder en merk dat ik na zo'n dag meteen een dikkere buik heb.. Ik moeyd nu nog een weekje voor de verloskundige waar ze ook gaan proberen het hartje te vinden en dan woensdag de 2 e echo en dan kan ik het eindelijk aan iedereen vertellen die het horen wil:)

20. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    ik mag morgen gelukkig al om 12.00:D

Deel Deze Pagina