ik drink en eet wat ik normaal ook doe, maar heb een voordeel dat ik alleen van gezond hou en ik zondig dan ook niet zo heel veel. Wel fijn, dat ik na drie kids dan ook weinig moeite moet doen om weer op gewicht te komen. Hioer moeten we nog 2 weken wachten tot de volgende echo. En ik vind het nu maar langzxaam gaan, komt waarschijnlijk omdat ik wacht totdat mn buik echt gaat groeien. Hoe ik het aan mn werk zeg weet ik nog niet, vind het zo lullig, ik had net een contract getekend, en dan nu direct mn verlof regelen, en strx krijg last van dit of dat en moet ik de ziektewet in (mijn angst) mijn jaarcontract wordt dan nooit verlengt vakantie is hier wel al geplant, en ik heb vrij gekregen voor die dagen, en ik ga meer werken bij een ander bedrijf als ik wordt aangenomen, dit is dan wel tijdelijk.
Die blikjes energydrank, daar heb ik nou ook wel zin in. Vind drinken nu zo moeilijk, wordt bijna overal misselijk van alleen van koffie niet. Drink nu zoveel mogelijk water of niks. Vandaag eindelijk de echo, ben zo benieuwd.
ik ben ook echt cola verslaafd maar drink nu maar cafeinevrije cola vind ik ook wel goed te doen en ander wicky en thee over 2 uur me echo ben erg benieuwd
Goedemorgen dames, Kom ook weer even langswippen Vandaag een dagje vrij en de voorjaarsvakantie is weer voorbij, dus rust in huis. Hier gaat het goed, de moeheid en misselijkheid lijkt eindelijk wat af te gaan nemen, heerlijk! Ik zag weer wat nieuwe dames, van harte welkom en gefeliciteerd! @iedereen met een goede echo ook gefeliciteerd. Ik heb aankomende maandag gelukkig weer een echo, kan niet wachten om te zien of het daarbinnen allemaal goed gaat. @Micci, gefeliciteerd met je 9 weken, ik ook vandaag joehoe En veel plezier met de cursus! @nijnonijntje, veel plezier met de echo vandaag! Verder wel terug gelezen, maar het meeste alweer vergeten Ik ga maar eens even aan de sop hier, is weer nodig, bleh!!
Goedemorgen dames! Dames met een echo vandaag, veel plezier! Wowkaat, ik ga maar eens kijken of een vriendinnetje mee kan. Ik vertel het momenteel liever nog niet te veel aangezien ik druk bezig ben met een sollicitatie. Ben bijna afgestudeerd als ontwikkelingspsycholoog. Mag je best vragen hoor. Dames ik ga weer verder werken. Tot vanavond! *zwaai*
@nijn, veel plezier nu!! hihi @frutsel, hier werk ik ook 4 dagen waarvan 1 dag thuis voor de rest gaat ze naar het kdv... heb ik ook geen gedonder met zieke oppassers, ouders die toch niet kunne, alleen de dag dat ik thuiswerk is mn moeder bij mij om voor linette te zorgen.... @sabine, gefeliciteerd met je mooie echo @cola, drink ook graag cola hier.... dus drink rustig 4 glazen op een dag ofzo... koffie 1 tot 2 koppen.... en voor de rest altijd 1 liter water minimaal, bij voorkeur spa rood... soms aangelengd met kc of roosvicee... als er maar bubbels in zitten... dus eigelijk meer bubbeltjes verslaafd dan... haha vanmorgen door kdv gebeld, ging toch niet met linette maar moest even naar een bespreking op het werk.. dus nu weer thuis, eens zien hoeveel ik kan doen met een ziek kind... wel balen want de cola is bijna op en de spa rood helemaal.... dus moet straks naar de winkel... en daar heb ik zin in met een ziek kind
Ik drink om de 2 a 3 dagen een energiedrankje. Ik vind het zoooo lekker. En ik drink verder helemaal geen caffeine, geen koffie en cola alleen cafeinevrij. De verloskundige zei vorige keer dat als ik het zou beperken het geen kwaad kon, dus daar hou ik me deze keer ook maar aan. Ik las al meiden met een goede echo vandaag. Goed zo! Meiden die nog een echo krijgen vandaag, succes! Vandaag 10 weken. Yes, eindelijk in de 2 cijfers. Klinkt al een stuk leuker vind ik. En nog 1 weekje wachten en dan weer de echo. Ben zoooooo benieuwd!
@Sabine, gefeliciteerd met je goeie echo @Manoontje, 10 weken alweer, wauw!! Ik ben een echte koffieleut, maar nu hou ik het maar bij de caffeinevrije koffie. Cola drink ik eigenlijk nooit.
He meiden, ik hobbel even snel langs. Ben namelijk bij mijn moeder. Echo was goed. Helemaal blij. Mooi bewegend kindje gezien. Ben 1 dag vooruit gezet, maar ik laat de banner zo staan. 1 dag vooruit kan denk ik niet ivm geen sex haha. Maar ja is een schatting natuurlijk.
Hoi meiden, ik ben weer thuis. Ben eruit geschopt door m'n collega's, hup, je bed in. Loopt te hoesten als een hond en m'n hoofd zit helemaal vol. Zie alweer goede echo berichte en ben benieuwd naar Nijn. @ Brusje Weet precies wat je bedoeld met werk. Ik werk bij een juwelier, bedrijfsleidster, en moet er dus nu tijdens de belangrijkste maanden tussenuit. Al voor de sinterklaas! En het ergste is, ik heb eind 2009 (gelukkig net na de kerstdagen toen) m'n been gebroken, dus toen hebben ze ook al 3 maanden zonder me gezeten. Zit m best te knijpen om het te vertellen, wachten tot de 2e echo.
Net terug van de vk. Alles zag er goed uit, het hartje klopt, ben wel een week minder ver dan gedacht. Over 3 weken weer en dan krijg ik nog een echo.
Djamila, ik ben 3 dagen teruggezet. Bedacht me vanmorgen dat dat betekend dat ik met 3 weken 2 dagen al een positieve zw test had...
Zo gisteren had ik me toch opeens weer even een vreetbui hahaha. Eerst bami gegeten met satestokjes en daarna heerlijk met mijn vriend naar de mac donalds geweest voor een groot bigmac menu yeah eindelijk hahaha. Vandaag kwam mijn kleurboek binnen, ik had hem ook maar besteld via bol.com want ik was erg benieuwd en ik hou zelf erg van tekenen en kleuren. Nou ben ik ondertussen alweer helemaal kapot! Straks maar even tussendoor slapen, want aankomende nacht om 4 uur moet ik alweer met de auto bij mijn pa voor de deur staan om hem en zijn vriendin naar schiphol te brengen. Ik denk dat ik maar stiekem de koffer in kruip als verstekeling. Gaat alleen niet meer lukken met die dikke buik haha. Volgens mij ga ik echt een enorme buik krijgen! Maar goed dat zien we dan wel weer, zolang die kleine maar gezond is! @Sjees Wat heb jij die echo pas laat joh! Ik wist niet dat je zo laat nog afspraken kon hebben! @Blackbird Wat een leuke doos zeg die wil ik ook wel hebben. Ik heb me wel aangemeld voor de blije doos en die felicitas doos. Maar heerlijk is dat he? Hoe verder je komt hoe meer je het gaat geloven. Althans dat vind ik persoonlijk. Die buik zegt ook al genoeg. Is er bij jou al wat gegroeid? @Mamsie86 Hahahaa das vervelend voor hem, maar goed dat zullen ze toch af en toe op een bepaalde manier moeten accepteren. Zelf kan je er ook niks aan doen haha. Leuk he als die kleine zo spartelt! Ik vond het heerlijk om ernaar te kijken. Ja ik heb overmorgen de echo, heb er zoveel zin in! Maar ik ben ook niet meer zenuwachtig sinds ik die kleine zo heb zien bewegen. En ik voel nog steeds allerlei kwaaltjes aan mijn lichaam, dus ja ik denk wel dat het helemaal goed zit nu. Gelukkig! want al die stress elke keer was niet echt fijn. @Florabella Bekijk het zo. Als je de echo volgende week heb ben je toch weer een stuk verder. Dat is prettig toch? @Isis857 Ik zou super graag met je mee gaan zwemmen. Helaas zit jij dus ergens in het noorden. En ik in Nijmegen. Als je deze kant op komt, ga ik met je zwemmen! hahaha @Jonijoni Ik weet niet of je gewoon een ticker van de site wilt? Want dan gaat het als volgt: boven in de balk zie je staan: BANNERS Daar kan je er eentje maken zoals je het zelf wilt. Dan staat onder die ticker een code die je moet kopieren. Dan kan je bij gebruikersinstellingen bij handtekening wijzigen daar die code plakken en opslaan. Klaar! Als je hem wilt zoals de meeste hier hebben moet je gewoon die site intypen en daar eentje maken waarna je weer de code moet kopieren enz. Is dat duidelijk genoeg? @Lin71 Stom is dat eigenlijk toch .. Die kwaaltjes zijn hartstikke vervelend en toch is het fijn om ze te voelen! Want als je niks meer voelt heb je toch ook een bepaalde onzekerheid. @Brusje Dat is lekker makkelijk dan zeg! Hoef je bijna niks te veranderen. Ik mis vooral verschrikkelijk de filet american. Das toch een beetje jammer. Is je buik nog helemaal niks gegroeid? Dat is toch wat het echt maakt he? Tenminste nu ik mijn buik zie groeien wordt het voor mij wel echt, en sinds die kleine beweegt is het helemaal heerlijk! @Tam27 En is je huisje alweer helemaal schoon gepoetst? @Sabine25 Gefeliciteerd met de mooie echo! Wat fijn zeg, kan je weer mooi met een fijn gevoel verder! @Energiedrank. Dat sla ik nu maar mooi even over. We hadden vorige week een tree gehaald gewoon lekker af en toe een blikje. Maar voor mijn eigen idee blijf ik er momenteel maar even vanaf! Want er zit dan toch weer een risico aan en dat idee vind ik momenteel gewoon echt even niet bepaald fijn! @Nijnonijntje Wat goed! Gefeliciteerd met je mooie echo! Ben jij weer even van je stress af. Want daar had je de laatste tijd toch veel last van zei je, gezien de kwaaltjes die bijna weg waren. In dit opzicht is dat alleen maar top dus! @Djamila Gefeliciteerd met een mooie echo! je hebt in ieder geval snel alweer een nieuwe! Dat is altijd leuk., zo ik ben weer helemaal bij. Nu maar is even kleuren. Toch best wel even zin in eigenlijk!
goedemorgen, hier een drukke ochtend achter de rug dus tijd is snel gegaan maar vanaf nu is t aftelen hoor......pffff duurt nog best lang tot 21.15.... Ik heb hem bij een vk praktijk in Lelystad ipv het zkh dus vandaar dat we zo laat terecht kunnen ze houden daar rekening met werkende ouders,dus wel fijn dan kan mijn man mee want die kan moeiijk vrij krijgen. nijnonijntje,kan wel hoor een dag verder dan heb je gewon een vroegere innesteling gehad,ik heb altijd een heel vroege innesteling,ben bij de eerste ook 6 dagen vooruitgezet,en had toen echt maar 1 x sex gehad die maand dus wist de preciese datum. meiden die al een echo hebben gehad,super zeg dat alles goed was! euhhhhhh sorry ben de rest weer kwijt
Meiden, gefeliciteerd met jullie goede echo's! Babyboo: lekker he kleuren? Ga ik vanavond ook weer even doen. Doe rustig aan! Ik moet over 15 minuten naar de vk, heel spannend. Jammer genoeg krijg ik geen echo of check (staat in de brief). Vind ik echt k*t, ik wil zo graag weten of het leeft! 25 mei heb ik mijn eerste echo.
@sjees Ja haha dat zal dan wel. Wij hebben in de maand van zwanger worden ook maar 1 keer sex gehad. Had namelijk net een fertiloscopie( kijkoperatie bbaarmoeder) achter de rug, dus vond het toch niet zo fijn. Maar meneer had wel raak geschoten. Wist dus precies, maar maakt niet uit dat ene dagje hihi. @rest bedankt voor de leuke reactie. Ja we zijn even heel happy. We gaan nu lekker genieten en vertrouwen. Ik was inderdaad heel gespannen ivm de verdwijnende kwaaltjes, maar bij mij is het gewoon elke dag anders. En ik mag niet klagen. Heb nog geen dag gespuugd. Wilde lekker koken voor ons, maar heb geen zin en wordt al misselijk bij de gedachte haha, dus wordt lekker simpel.